Rode jethelm gezocht voor op rode Vespa GTS300 ??

TheWiz

Rookie
14 sep 2009
5
0
:W Hoi,
heb vorige week een nieuwe rode Vespa GTS300 aangeschaft. Kreeg daarbij van de verkoper gratis een rode Vespa Granturissmo helm aangeboden :} MAAR : zelf de grootste helm uit die reeks (XL) is te klein voor mijne dikke kop :N (zal teveel hersenen hebben denk ik :+)
Mijn vraag is dus nu : ik zoek een RODE (of eene met rood in verwerkt) jethelm, in de maat XXL (63-64 cm), in de stijl van die Vespa Granturrismo helm, wie weet raad (merk en/of afbeeldingen) ?
Heb hier op het forum al zitten pluizen in verschillende threads, doch vind niet wat ik zoek :? :?
Dank voor jullie hulp, ik ben een beetje radeloos |(
 
:W Hoi,
heb vorige week een nieuwe rode Vespa GTS300 aangeschaft. Kreeg daarbij van de verkoper gratis een rode Vespa Granturissmo helm aangeboden :} MAAR : zelf de grootste helm uit die reeks (XL) is te klein voor mijne dikke kop :N (zal teveel hersenen hebben denk ik :+)
Mijn vraag is dus nu : ik zoek een RODE (of eene met rood in verwerkt) jethelm, in de maat XXL (63-64 cm), in de stijl van die Vespa Granturrismo helm, wie weet raad (merk en/of afbeeldingen) ?
Heb hier op het forum al zitten pluizen in verschillende threads, doch vind niet wat ik zoek :? :?
Dank voor jullie hulp, ik ben een beetje radeloos |(

Hoi Wiz,

Kijk eens bij Polo in Duitsland, kom ik zelf regelmatig; mag je meestal ook even proefrijden met de helm van je keuze.

POLO Motorrad ▷ Motorradbekleidung und Motorradzubehör

Succes, John

Edit: sorry, zie net dat hij ook niet groter dan maat XL gaat.
 
Laatst bewerkt:
De Vespa Helm 'Copter' is bij Vespaparts.nl in de maat XXL leverbaar, geen GT, wel eene met rood.

602866M01F.jpg
 
:} :} Ben zaterdag bij mijn Vespa-dealer de rode Vespa GT Granturismo helm XL gaan proberen, hij had die speciaal voor mij besteld, en .... EUREKA ... hij past perfekt !! *O*
Dus : probleem opgelost, ik heb mijne rode helm gevonden !
Topic mag dus afgesloten worden :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan