VERKOCHT! Rode Kawasaki Ninja ZX7-R uit 1998 aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevinr1989

Rookie
9 aug 2019
11
5
Dorst, Noord-Brabant
Hallo allemaal,

Wegens de aanschaf van een andere motor is mijn huidige Kawasaki Ninja ZX7R overbodig geworden. Sinds augustus 2016 (kilometerstand destijds 29.000 KM) is deze fantastische motorfiets in mijn bezit en heeft me nooit in de steek gelaten. In mijn bezit het nodige onderhoud laten uitvoeren waardoor de motor op dit moment in goede staat rijdt, remt en schakelt. Factuur voor de nieuwe banden heb ik niet maar deze zijn bij een kilometerstand van 30.000 vervangen en vernieuwd, zien er nog goed uit. Daarop volgend in het voorjaar van 2017 een grote beurt gekregen waarbij de nodige slijtage onderdelen gecontroleerd, vervangen en vernieuwd zijn. Motor heeft tijdens mijn bezit ten alle tijden droog in opslag gestaan en is alleen met mooi weer buiten geweest, zover te zien aan de motor is dit absoluut geen pekelfiets!

Zoals ik de motor heb overgekocht staat hij er nu bij, de motor heeft stalen remleidingen, dubbel functionerende koplamp met Xenon (originele koplamp unit krijgt je erbij), een sportdemper van Viper (originele demper krijgt je erbij) en led knipperlichten voor en achter. Daarnaast heb ik een motorzeil en een paddock stand waardoor de motor veilig en recht weggezet kan worden, ook deze komen erbij! Motor is door de vorige eigenaar een keer omgevallen, schade valt reuze mee (op foto's te zien). Kappen en tank bevatten geen deuken of scheuren, alleen de nodige gebruikerssporen.

Het was voor mij de eerste motor en het is ondanks een zwaarder gewicht toch een fijne manoeuvreerbare motor. De prijs die ik in gedachte heb is € 1.250, al sta ik open voor biedingen en prijsonderhandelingen.

02-09: Prijs verlaagd van € 1250 naar € 1100!

Mvg,
Kevin!
 

Bijlagen

  • IMG-7666.JPG
    IMG-7666.JPG
    156,3 KB · Weergaven: 21
  • IMG-6444.JPG
    IMG-6444.JPG
    256,7 KB · Weergaven: 21
  • IMG-6446.JPG
    IMG-6446.JPG
    168,5 KB · Weergaven: 22
  • IMG-6447.JPG
    IMG-6447.JPG
    265,5 KB · Weergaven: 24
  • IMG-6448.JPG
    IMG-6448.JPG
    188,1 KB · Weergaven: 28
  • IMG-6445.JPG
    IMG-6445.JPG
    83 KB · Weergaven: 28
  • IMG-6449.JPG
    IMG-6449.JPG
    164,2 KB · Weergaven: 18
  • IMG-6450.JPG
    IMG-6450.JPG
    143,8 KB · Weergaven: 22
  • IMG-6451.png
    IMG-6451.png
    119,6 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
man man man, wat woon je ver weg. vind je dat leuk of zo :+:+

helaas woon ik in de kop van N-H, dus ff komen kijken is niet te doen. jammer, mooie motor en goede prijs, al hoef ik de paddock (of zo) en andere dingen er niet bij
 
man man man, wat woon je ver weg. vind je dat leuk of zo :+:+

helaas woon ik in de kop van N-H, dus ff komen kijken is niet te doen. jammer, mooie motor en goede prijs, al hoef ik de paddock (of zo) en andere dingen er niet bij

Kan ook zeggen dat jij ver weg woont ;) als je de moeite neemt om binnen nu en 2 weken naar het zuiden te komen verlaag ik de prijs naar € 1.100. Dat geldt overigens voor iedereen, maar aangezien jij de enige bent die reageert hoop ik je ermee naar het zuiden te lokken.:P Je krijgt ook een kop koffie/thee met een koekje van me!
 
aardig van je, maar dat gaat mij niet lukken. Amsterdam lukt mij amper, dus helemaal naar het zuiden red ik niet. langdurige ziekte gehad, vandaar. vreemd dat er niemand anders interesse heeft, maar komt vast nog wel of voor 1100 euro naar het noorden rijden :P
 
Hallo,

Zie inderdaad dat ik de kilometerstand nergens vermeld heb. Onderhoud in 2017 is gebeurd met 32.974 op de teller, staat nu ongeveer 38.200 op de teller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan