Rode of zwarte pazzo's op mijn zwarte R1?

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Wat zou mooier staan op mijn zwarte R1? Rode pazzo rem / schakelhendels met een zwarte versteller of zwarte rem / schakelhendels met een rode adjuster. Ik wil namelijk nog wat rode accenten aanbrengen op de motor en vroeg mij af wat mooier zou staan.
Het overige rood komt op het uiteinde van de kont, rimstriping en voor bij het spatbord.
full

Het gaat om deze R1
 
Oh ja, zou ik de korte hendels nog makkelijk kunnen inkijpen om wheely's te kunnen maken. Of kan ik beter de lange hendels nemen? :+
 
Laatst bewerkt:
Als jij meer rode accenten aan je motor toe wil voegen, dan zou rood best mooi kunnen staan. :Y
 
Tssss, waarom vraag je het dan....zeker om te posen. ;)

:+


Zonder gekheid, zou zeker voor rood gaan. :Y Wel straks even die rode jongens laten zien natuurlijk. *D
 
Laatst bewerkt:
zwart met rode adjuster en rode stuurgewichten!!! anders wordt het helemaal kermis.

wheely's gaan prima met de korte. Ziet er ook mooier uit... :P
 
zwart met rode adjuster en rode stuurgewichten!!! anders wordt het helemaal kermis.

wheely's gaan prima met de korte. Ziet er ook mooier uit... :P

Daar was ik ook een meetje bang voor. Ach ja, die pazzo's lopen niet weg tenslotte :P
 
:Z :Z

Pazzo's is een heel begrip denk in motorland :?
Waar zijn de echte verbouwingen gebleven......dus blokbewerkingen, vering top of the bill en volle tit dure systemen :?

remhendeltje en simpel BSM dempertje dr op......zonde '(
 
:Z :Z

Pazzo's is een heel begrip denk in motorland :?
Waar zijn de echte verbouwingen gebleven......dus blokbewerkingen, vering top of the bill en volle tit dure systemen :?

remhendeltje en simpel BSM dempertje dr op......zonde '(

Pazzo remhendels: 164 dollar
Blok ombouw: minstens 2000 euro. En vermogen heb je in principe toch al genopeg op een R1
 
Pazzo remhendels: 164 dollar
Blok ombouw: minstens 2000 euro. En vermogen heb je in principe toch al genopeg op een R1


dat bedoel ik niet ;)

bedoel dat steeds meer mensen hun fietsen niet meer ombouwen naar eigen smaak. Lijkt wel of ze happy zijn met een standaard fiets :?
Andere demper en remslangen en klaar '(
waarom niet ander systeem en rempompen/tangen :9~
Ik maakte hem altijd eigen :Y
En genoeg vermogen:?

heb diverse aanpassingen op mn R1 maar op het rechte stuk heb ik niet altijd even makkelijk :P
 
dat bedoel ik niet ;)

bedoel dat steeds meer mensen hun fietsen niet meer ombouwen naar eigen smaak. Lijkt wel of ze happy zijn met een standaard fiets :?
Andere demper en remslangen en klaar '(
waarom niet ander systeem en rempompen/tangen :9~
Ik maakte hem altijd eigen :Y
En genoeg vermogen:?

heb diverse aanpassingen op mn R1 maar op het rechte stuk heb ik niet altijd even makkelijk :P

Waarom zou je niet happy zijn met een standaard fiets? Ik zou er ook nog wel van alles aan willen veranderen, alleen als student is m'n budget niet altijd even toereikend ;)
 
Laatst bewerkt:
dat bedoel ik niet ;)

bedoel dat steeds meer mensen hun fietsen niet meer ombouwen naar eigen smaak. Lijkt wel of ze happy zijn met een standaard fiets :?
Andere demper en remslangen en klaar '(
waarom niet ander systeem en rempompen/tangen :9~
Ik maakte hem altijd eigen :Y
En genoeg vermogen:?

heb diverse aanpassingen op mn R1 maar op het rechte stuk heb ik niet altijd even makkelijk :P

Ligt er toch nog aan waar je prioriteiten liggen hoor ;) . De een doet t met die remleidingen en een dempertje, de ander doet t met andere kappen/velgen/voorpoten etc. etc. :+

En een motor naar eigen smaak maken gaat wel wat verder dan wat plug 'nd play poserspulletjes op je motor knallen :P :z
 
Ligt er toch nog aan waar je prioriteiten liggen hoor ;) . De een doet t met die remleidingen en een dempertje, de ander doet t met andere kappen/velgen/voorpoten etc. etc. :+

En een motor naar eigen smaak maken gaat wel wat verder dan wat plug 'nd play poserspulletjes op je motor knallen :P :z


Das ook weer weer ja.
de een sleutelt liever (doe ik al +40 uur per week) en de ander koopt liever kant en klare dingen.
Ik koop liever kant en klaar en is betrouwbaar en kan meteen rijden zonder zorgen dan dat ik mezelf weer opvreet omdat het niet past :P
Daarnaast heb ik helemaal geen tijd om te hobbyen aan kapjes enzo.
Koop het wel nieuw. Ben ik meteen klaar ;)
Knippen en plakke heb ik op de lagere school gehad en hoeft van mij niet meer. Race liever ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan