Rode vloeistof

weet je zeker dat het uit je motor komt? komt het niet gewoon uit de grond omhoog en springt het tegen dat buisje aan? dat mij een veel logischere verklaring....


:W
 
Bij mij lag eer een tijdje terug rode vloeistof in m'n voorvelg. Was voorvork olie. Zou me kunnen voorstellen dat dezelfde olie achter kan liggen afkomstig van de achter veer.
 
Transmissieolie (ATF) (cardan en/of guzzi bijv.) is rood. Wil je weten of het bakolie of gewone olie is? Van die eerste moet je gegarandeerd gelijk over je nek...
 
lag het er al niet, en ben je toevallig daar precies boven gaan staan

[me] al zou ik geen andere logische verklaring hebben [/me]

:N
 
Er is ook rode koelvloeistof.

FF ruiken en anders ff proeven olie is vies en koelvloeistof is mierezoet.


|(

Doe je dat ook met een blanke vloeistof zoals accuzuur? :X

Proeven is not-done, zelfs koelvloeistof is in geringe hoeveelheid schadelijk voor mens en dier.Je nieren vinden dit niet tof en kunnen gigantische problemen op gaan leveren!

Dus als je wilt proeven, ga dan hier een kijkje nemen.

:] en :9 gaan goed samen, maar wel op een andere manier..
 
|(

Doe je dat ook met een blanke vloeistof zoals accuzuur? :X

Proeven is not-done, zelfs koelvloeistof is in geringe hoeveelheid schadelijk voor mens en dier.Je nieren vinden dit niet tof en kunnen gigantische problemen op gaan leveren!

Dus als je wilt proeven, ga dan hier een kijkje nemen.

:] en :9 gaan goed samen, maar wel op een andere manier..

Ik heb wel regelmatig tijdens het sleutelen verschillende vloeistoffen binnen gekregen per ongeluk, maar om het nou vrijwillig te gaan proberen? :P

Koelvloeistof is trouwens inderdaad wel heel zoet O-) (ff onder een auto liggen, kvs aftappen, plons spetter spetter :+ ) 'T was wel groene, misschien heeft rode wel een andere smaak _O-
 
Ik heb wel regelmatig tijdens het sleutelen verschillende vloeistoffen binnen gekregen per ongeluk, maar om het nou vrijwillig te gaan proberen? :P

Koelvloeistof is trouwens inderdaad wel heel zoet O-) (ff onder een auto liggen, kvs aftappen, plons spetter spetter :+ ) 'T was wel groene, misschien heeft rode wel een andere smaak _O-


De rode smaakt meer naar aardbei of frambozen! :9
 
ik denk dat ze ongesteld is... :9
nee, serieus. ff bellen naar je dealer ,die heeft iets te vol gevuld ofzo.
 
|(

Doe je dat ook met een blanke vloeistof zoals accuzuur? :X

Proeven is not-done, zelfs koelvloeistof is in geringe hoeveelheid schadelijk voor mens en dier.Je nieren vinden dit niet tof en kunnen gigantische problemen op gaan leveren!

Dus als je wilt proeven, ga dan hier een kijkje nemen.

:] en :9 gaan goed samen, maar wel op een andere manier..

Als jij met je tong even proeft ga je daar echt niet dood aan hoor. Het is niet zo dat je een hele slok moet nemen. -O-
 
De rode smaakt meer naar aardbei of frambozen! :9

Hmm, toch maar eens proberen dan :P De groene smaakte meer naar appeltjes _O-

Mag je particulier rode diesel tanken dan??? (ik weet dat je t over diesel hebt, maar er zijn enkele motoren die wél op diesel lopen hoor!!)

Nee dat mag niet, je mag het wel in de trekker gooien maar niet in auto/motor. Kun je wel doen maar als je gecontroleerd word kost het je veel centjes :Y
 
Serieus: Ik zou ook aan motorolie denken, die kwam/komt bij mij ook rood uit de fles.

Niet serieus: Rode wodka.
 
net alsof je het "drinkt" :P

spuug je toch meteen weer uit.... ;)

(benzine is ook goor hoor.... als je met een slangetje aan het aftappen bent :p)
 
Terug
Bovenaan Onderaan