Rode Yamaha TRX (1997) € 2950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe foto...
full
 
Fraaie foto van een fraaie fiets! :) 'k Heb zelf nooit een TRX gehad, maar 'm wel een paar keer gehuurd en in totaal een duizend kilometer op TRXen gereden, en met dit plaatje voor m'n ogen krijgen begint het weer te kriebelen. })

'k Snap nog steeds niet, waarom niemand belangstelling heeft voor deze fiets. Of is het toch weer het onbekende dat onbemind is? Daar kan de koper ook z'n voordeel mee doen: Dit is de kans eigenaar te worden van een behoorlijk unieke motorfiets.

Of schrikken ze van de kilometerstand? Voor een Ducati zou het inderdaad veel zijn, maar de motorfietsen van de vier grote Japanse merken kunnen bij normaal onderhoud en normaal gebruik deze afstanden gemakkelijk aan. Mijn CB-1 staat nu op 66000 mijlen, en ik heb er alle vertrouwen in dat die over de mijlenton gaat komen. Bovendien heb je bij Japanse fietsen van deze leeftijd geen Italiaanse toestanden over de levering van onderdelen. :+

Van de prijs kunnen ze niet schrikken; die is gewoon goed. :)

Waarom ik 'm zelf dan niet koop? Omdat mijn motorfiets mijn enige vervoermiddel is, ik de TRX niet door de pekel wil rijden en ik me geen twee motoren kan veroorloven.
 
ik ben ook wel een beetje verbaasd over de weinige belangstelling. Ik heb deze fiets nu ca 5 jaar, en nooit een probleem ermee gehad. De km stand is inderdaad aan de hoge kant, maar dat geen probleem: er is altijd goed onderhoud gepleegd (bij erkende yamaha dealers). Olie verbruik is nihil, geen lekkages... En de prijs is lager dan veel andere TRX-en op het web. En nog bespreekbaar ook! Bovendien zijn de Hyperpro voor-en achtervering, plus de carbon Laser uitlaten gewilde extra accessoires.

Waarom verkoop ik hem dan? Ik heb nog een Buell X1 staan. Ook een 2-cylinder, en de praktijk leert dat 2 motorfietsen (in 'hetzelfde' segment) niet werkt. Ik wil wel een andere ernaast (zit nu naar een Duke II te kijken) maar dan moet de TRX eerst weg.

Al met al een leuke, unieke fiets voor een leuke prijs. Kom op mensen... Kom eens kijken en proefrijden. Ervaren is weten... ;-)
 
Inderdaad, ervaren is weten! En rijden op de TRX is een ervaring! :Y Eéntje zie ik best nog een keer wil meemaken ...

Is er nou echt niemand die doorheeft deze TRX de beste investering is voor z'n vakantiegeld? :?

Weekendkick!

@Bullfrog_13: Misschien moet je de moderators vragen de prijs uit de titel te halen? :?
 
Maak anders ook ff n geluidsopname van dat ding zodat het voor de onwetenden ook duidelijk wordt wat een prachtige muziek er uit de 2 pijpen van een Trix komen! ;)

Succes met de verkoop van dit mooie staaltje techniek!
 
@ cubic rules: inderdaad, alles zit er nog netjes op. Ik heb zelfs de originele uitlaten er nog bij, die gaan standaard met de verkoop mee.

@ _mental_: dat geluid komt vast niet over op een paar pc speakertjes (in elk geval niet op mijn laptop). Gewoon ervaren, da's het beste... ;)
 
Update: ik heb mijn TRX ingeruild voor een Duke.
Aan alle 'kickers': bedankt voor de support.

Ik heb nog wel de originele uitlaten voor de liefhebber: TEAB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan