Rode Yamaha TRX (1997) € 2950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bullfrog_13

MF'er
14 apr 2008
37
0
amsterdam
te koop: rode Yamaha TRX uit 1997. KM stand 65.000.

Deze motor is in zeer goede conditie. Verbruikt geen olie, lekt niet. De banden zijn in goede staat, evenals de ketting/tandwielen. Er zit HyperPro voor -en achtervering op, en een carbon Laser uitlaat (zeer mooie lage roffel). Staat altijd binnen. Deze motor wordt momenteel te weinig gebruikt (ik heb nog een andere motor) en daarom staat ie te koop.

Vraagprijs: 2950 €
full
 
'*** Rode Yamaha TRX (1997) *** € 2950,-' > 'Rode Yamaha TRX (1997) € 2950,-'
Zonder al die * is het ook te lezen en zo blijft een beetje overzichtelijk ;)
 
Ik had er geen moeite mee ;)
Maar goed eerlijk is eerlijk ik wordt dan ook vaak beticht van het maar half lezen van wat er geschreven staat ;)
 
Ik zeg; verkoop die andere motor :+

zonder gein, succes met de verkoop van deze superstrak sturende machine die garant staat voor jarenlang motorplezier 8-)
 
oh ja, was ik nog vergeten: gepoetst is ie nog mooier... ;)

Dan zal ik ook de sterretjes in de header een keer wegpoetsen... <edit> zijn al weggepoetst door de moderator...
 
Laatst bewerkt:
haha, mooi weer inderdaad, helaas nog geen tijd gehad om te poetsen. Maar als er iemand reageert zal ik zorgen dat ie blinkt ;)
 
Of de mensen weten niet wat voor een bijzondere fiets dit is, of een gepoetste foto zou kunnen helpen of iedereen is al voorzien of zou het toch de prijs zijn?... Geef je korting als hij ongepoetst verkocht wordt? ;)
 
Kom op, mensen! Ik kan niet geloven, dat er helemaal geen belangstelling is voor deze fiets!

Niet alleen heeft de TRX een prachtig paralel-twin blok, wat een unieke en prettige ervaring is. Het is ook een uitstekende stuurfiets, waar ook langere mensen sportief, maar niet verkrampt op kunnen zitten, ook op langere afstanden. Door het kleine kuipje zit je redelijk uit de wind, zonder het gevoel van een naked bike te verliezen. En met zijn 850cc heeft de TRX meer dan genoeg vermogen en koppel voor de nederlandse openbare weg. })

Toen de TRX op de markt werd gebracht werd hij een Ducati-killer genoemd, en dat maakt hij redelijk waar. Alleen klinkt de TRX heel anders, maar dat is alleen maar een voordeel. :)
 
Schitterende motor, vorig jaar met iemand meegereden die ook een TRX had en die stuurde toch niet onaardig :} Ik vind het ook een mooie ranke machine , wat mij betreft ondergewaardeerd en snap ook eigenlijk niet waarom je hem zo weinig ziet rijden. :]
 
Zo, die foto's spreken wel aan. Een ware metamorfose ;) Wat een bak water en een spons al niet kunnen bewerkstelligen ;)
Als je nou niet een koper vindt voor die prijs dan lijkt het me geen straf om deze te houden en die Amerikaan weg te doen of niet dan ;)
 
Laatst bewerkt:
nou, wie o wie....? Ik ben gisteren naar een motorzaak geweest en heb daar een leuke andere fiets gezien. Maar dan moet ik wel eerst de TRX verkopen. Ik ben best bereid om over de prijs te onderhandelen hoor. Wie durft...?

Enneh Cubic: de amerikaan blijft voorlopig nog hoor... ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan