Roderickdepineut uitgekleed

Roderickdepineut

MF veteraan
14 mei 2004
2.786
20
Hilversum
13.jpg


Als ik al die mooie streetfighters zie krijg ik toch wel kriebels. :9~

Maar goed echt verbouwen heb ik geen ervaring in en geen tijd voor! :N

Eigenlijk zou ik dus het liefst een naked bike van mijn GSXR 1100
maken zonder stuurkuipje maar wel met 2 mooie ronde lampjes voorop.
Ook een andere kroonplaat met hoog stuur zou ik er wel op willen.
Misschien een setje tailraisers en de voorkant iets laten zakken.

Ik zou graag Naked willen rijden maar ik moet de motor wel weer in
originele staat kunnen brengen.

Iemand tips toevallig?

(of zit ik in het verkeerde topic) :X

Vorderingen !!!
71.jpg

72.jpg

73.jpg

full
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

Als ik al die mooie streetfighters zie krijg ik toch wel kriebels. :9~

Maar goed echt verbouwen heb ik geen ervaring in en geen tijd voor! :N

Eigenlijk zou ik dus het liefst een naked bike van mijn GSXR 1100
maken zonder stuurkuipje maar wel met 2 mooie ronde lampjes voorop.
Ook een andere kroonplaat met hoog stuur zou ik er wel op willen.
Misschien een setje tailraisers en de voorkant iets laten zakken.

Ik zou graag Naked willen rijden maar ik moet de motor wel weer in
originele staat kunnen brengen.

Iemand tips toevallig?

(of zit ik in het verkeerde topic) :X

B| ;)

Oldskool laten! Als je een streetfighter wilt bouwen moet je het imo meteen goed doen, anders krijg je zo opgelapte schade bak idee. :Y !

Tailrisers heb ik trouwens nog ergens in een hoekje liggen.

SBK stuur kan je er toch sowieso opzetten?
 
Ja weet ik maar als ik de motor ooit wil verkopen bouw ik m terug
naar geheel originele staat. Ik heb ruimte waar ik de kuipen en andere
ooriginele nderdelen voor langere tijd kan bewaren !!

Maar ik hou gewoon van public nudity, dus eigenlijk kan het dan geen echte fighter worden. Daarom zoek ik een middenweg om toch naked te rijden maar
wel zo dat alles weer teruggebracht kan worden in originele staat,,,,
Of ben ik te lastig? :+

Hij is al omgebouwd voor een 180 achterwiel!
 
Als ik al die mooie streetfighters zie krijg ik toch wel kriebels. :9~

Maar goed echt verbouwen heb ik geen ervaring in en geen tijd voor! :N



Ik zou graag Naked willen rijden maar ik moet de motor wel weer in
originele staat kunnen brengen.

Iemand tips toevallig?
Kom maar een keer langs Onno met de Gixxer..je weet waar ik woon en je hebt me nummer..
als jij voor de kroonplaat en stuur en lampjes zorgt..dan komt het wel goed!!

wil je er ook een andere kont op of...want dat is wel lastig..want je subframe is nogal lang en laag!

en die lampjes heeft Jos(Unlimited)nog liggen..dus even aan hem vragen of je ze over mag nemen..

go je bent al bijna klaar O-)

gr Ron. :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zat ook met het idee te spelen om de kuipen eraf te halen en dan ook zo'n klein stuurkapje terug te zetten. Kun je overal makkelijker bij, makkelijker met sleutelen en olie verversen enzo.
Ik weet niet of hij dan op een opgelapte schadebak lijkt zoals dat gezegd wordt, maar ik vind het gewoon mooi om vier van die kromme pijpen te zien lopen langs mijn blok. En een naked bike lijkt mij wel wat dus op deze maier kan ik het op een goedkope manier proberen.

Het enige wat ik niet weet is wat te doen met het kabelwerk, bobines e.d. Ik zal toch moeten zorgen dat alles waterdicht is enzo.
 
Hulde voor de EFE :}

Ik heb heel toevallig wel een adresje waar ik een kroonplaat+stuur kan halen.
Dan blijft er over, spiegels, lampjes + bevestiging. Eventueel tailrisers...

gr Onno
 
Bij twijfel NIET DOEN! ..... heb ik wel eens geleerd. ..

Deze mooie oldscool Gixxer gewoon zo mooi en origineel houden als je het aan mij (en vele andere liefhebbers) zou vragen

:} voor je Gixxer
 
Ik zat ook met het idee te spelen om de kuipen eraf te halen en dan ook zo'n klein stuurkapje terug te zetten. Kun je overal makkelijker bij, makkelijker met sleutelen en olie verversen enzo.
Ik weet niet of hij dan op een opgelapte schadebak lijkt zoals dat gezegd wordt, maar ik vind het gewoon mooi om vier van die kromme pijpen te zien lopen langs mijn blok. En een naked bike lijkt mij wel wat dus op deze maier kan ik het op een goedkope manier proberen.

Het enige wat ik niet weet is wat te doen met het kabelwerk, bobines e.d. Ik zal toch moeten zorgen dat alles waterdicht is enzo.

Bobines zitten bij mij in/onder de punt van het frame ,
Die worden anders ook wel vochtig !! Met flinke regen in duitsland ben ik
ook niet stil komen te staan duss.... Ne pas de problem lijkt mij !
 
Bij twijfel NIET DOEN! ..... heb ik wel eens geleerd. ..

Deze mooie oldscool Gixxer gewoon zo mooi en origineel houden als je het aan mij (en vele andere liefhebbers) zou vragen

:} voor je Gixxer

Kijk, ik wil m zo houden dat ie weer wordt zoals op de foto, en dat is makkelijk
mogelijk. Maar mag je het dan een Fighter noemen dat is de vraag !!
Eigenlijk is dat ook niet heel belangrijk want ik ben tevreden met een nakedbike!
 
Bij twijfel NIET DOEN! ..... heb ik wel eens geleerd. ..

Deze mooie oldscool Gixxer gewoon zo mooi en origineel houden als je het aan mij (en vele andere liefhebbers) zou vragen

:} voor je Gixxer

:^

zo is ie veeeeel meer waard dan dat je hem gaat streetfighteren.
koop dan een schade gix, als je verbouwkriebels hebt.
 
Hulde voor de EFE :}

Ik heb heel toevallig wel een adresje waar ik een kroonplaat+stuur kan halen.
Dan blijft er over, spiegels, lampjes + bevestiging. Eventueel tailrisers...

gr Onno
Koplamjes die jij wil heeft Unlimited..dus zou je moeten vragen en de bevestiging zou je ergens anders vandaan moeten halen...
ikzelf gebruik een klein rond spiegeltje aan de barend van me stuur-clipon..je ziet echt alles achter je..
die tailrisers zitten er ook zo op...ik heb een takel dus piece of cake ;)

en je kabels en alle meuk bij je koplamp komen onder de tank..

weer een Fighter geboren in Amersfoort...

gr Ron.
 
Koplamjes die jij wil heeft Unlimited..dus zou je moeten vragen en de bevestiging zou je ergens anders vandaan moeten halen...
ikzelf gebruik een klein rond spiegeltje aan de barend van me stuur-clipon..je ziet echt alles achter je..
die tailrisers zitten er ook zo op...ik heb een takel dus piece of cake ;)

en je kabels en alle meuk bij je koplamp komen onder de tank..

weer een Fighter geboren in Amersfoort...

gr Ron.
Unlimited heeft die een internetsite ?
 
Ok thanks,


Redline , kratje bier voor setje Risers :X

Kun je mij doorgeven wat je er eventueel voor wil hebben

gr Onno

Kratje bier is altijd welkom :P :9 , zal zaterdag eens kijken wat ik nog heb liggen. Heb al een aantal lengte's verkocht dus ik weet niet meer precies wat ik heb liggen.
 
:^

zo is ie veeeeel meer waard dan dat je hem gaat streetfighteren.
koop dan een schade gix, als je verbouwkriebels hebt.
Dat ie zo veel meer waard is, is maar de vraag hoe je het doet. Als ik het zo allemaal lees, dan zou ik het ook niet doen en levert het inderdaad niet meer op. Blijft wat geprutst in de marge en krijg je weer een van de vele "streetfighter" projecten die zich moeten schamen dat ze het een streetfighter noemen.

Ik heb de afgelopen jaren mijn XJR omgebouwd. Laten taxeren en bij inruil heb ik bijna de waarde terug gekregen die een XJR nu nieuw kost. Dus als je het grondig aan pakt kan het juist geld opleveren (bij mij wel het geval geweest, in elk geval alle investeringen er uit). Maar geloof maar niet dat dit lukt door alleen een kapje aan te passen of ander zitje te plaatsen. Je moet daarvoor tijd hebben en ook bereid te zijn soms te investeren in goede materialen..... En vergeet niet dat je soms ook adresjes moet weten (althans voor mij geldt dat ik niet alles kan) en dat kan je dan veel geld besparen.
 
Dat ie zo veel meer waard is, is maar de vraag hoe je het doet. Als ik het zo allemaal lees, dan zou ik het ook niet doen en levert het inderdaad niet meer op. Blijft wat geprutst in de marge en krijg je weer een van de vele "streetfighter" projecten die zich moeten schamen dat ze het een streetfighter noemen.

Ik heb de afgelopen jaren mijn XJR omgebouwd. Laten taxeren en bij inruil heb ik bijna de waarde terug gekregen die een XJR nu nieuw kost. Dus als je het grondig aan pakt kan het juist geld opleveren (bij mij wel het geval geweest, in elk geval alle investeringen er uit). Maar geloof maar niet dat dit lukt door alleen een kapje aan te passen of ander zitje te plaatsen. Je moet daarvoor tijd hebben en ook bereid te zijn soms te investeren in goede materialen..... En vergeet niet dat je soms ook adresjes moet weten (althans voor mij geldt dat ik niet alles kan) en dat kan je dan veel geld besparen.
jammer dat je er zo over denkt..dus je weet nu al hoe hij er uit komt te zien...knap hoor..

deze jongen wil ten eerste gewoon Naked rijden en gaat niet voor de ultieme Streetfighter...maar we proberen hem natuurlijk altijd mooi te maken met de middelen die we hebben...

gr Ron.
 
Terug
Bovenaan Onderaan