Ik heb gisteravond een Honda VFR400 NC24 gekocht (eerste motor voor mij, juppiej )
Ik ben van plan deze weer rijdend te maken, blok is nog niet helemaal aangesloten. (carberateurs) Maar nou was ik vanmiddag de boel aan het strippen... (kom je echt vanalles tegen echt hilarisch, anyway) en toen haalde ik de tank deraf.... (was al niej aangesloten, dus geen grote moeite...) kom ik erachter dat de binnen kant van de tank behoorlijk veel oppervlakkige corrosie heeft (buitenkant effe rond gegaan om te kijken of het niet door en door is... was niet) maar hij is dus behoorlijk stoffige en roestig aan de binnenkant...
hoe kan ik hier het beste mee omgaan... mijn broer zei: pluk de bezinekraan deraf gooi m vol met cola en schudden.... maar wat kan ik het beste doen om het een beetje bruikbaar te krijge?
(overigens: ik wil eigelijk een projectpaginaatje beginnen van de motor, om een beetje hulp hier en daar te krijgen en om gewoon mijn aanwinst te showen natuurlijk , waar moet ik die dan plaatsen??? )
Ik ben van plan deze weer rijdend te maken, blok is nog niet helemaal aangesloten. (carberateurs) Maar nou was ik vanmiddag de boel aan het strippen... (kom je echt vanalles tegen echt hilarisch, anyway) en toen haalde ik de tank deraf.... (was al niej aangesloten, dus geen grote moeite...) kom ik erachter dat de binnen kant van de tank behoorlijk veel oppervlakkige corrosie heeft (buitenkant effe rond gegaan om te kijken of het niet door en door is... was niet) maar hij is dus behoorlijk stoffige en roestig aan de binnenkant...
hoe kan ik hier het beste mee omgaan... mijn broer zei: pluk de bezinekraan deraf gooi m vol met cola en schudden.... maar wat kan ik het beste doen om het een beetje bruikbaar te krijge?
(overigens: ik wil eigelijk een projectpaginaatje beginnen van de motor, om een beetje hulp hier en daar te krijgen en om gewoon mijn aanwinst te showen natuurlijk , waar moet ik die dan plaatsen??? )