roestendoenze
MF veteraan
slangen/pijpjes kunnen ook van het koelertje los
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb je hier ook wat voor? Of kan ik gewoon die uiteindes van de slang snijden en dan een slangeklem gebruiken?
[afbeelding]
Ik zou bij een hydrauliekboer eens gaan snuffelen. En dan het liefst harde leidingen die helemaal van banjo tot wartel lopen.
Zo te zien komt de adapter vast op het blok, dan kan de leiding gewoon stijf zijn.
Een hydrauliekboer kan die leidingkjes zo voor je felsen, trompen en persen.
Op mijn Guzzi is de drukleiding naar het kleppendeksel eens losgeschoten. Hoge snelheid en dus druk, en hete olie. die de leiding week maakt. Bmwoman vertrouwd niet op klemmen op een afgezaagde leiding
totaalplaatje[afbeelding]
Het zit in het blok. Honda heeft de oliefilter adapter in het carter gegoten. Een buisje in het midden en een gat aan de buitenkant. Wat deze ring doet is dat omleiden. Je plaatst hem op de originele plek, als het ware tussen de adapter en het filter.Dit zal toch het totaalplaatje niet zijn?
Hoe en welke olie wordt hierin rondgepompt?
Er zal toch een leiding van en naar het blok moeten gaan of snap ik iets niet?
En je gaat zeker niet vertellen hoe die manier is!
as we woensdag tijd over hebben na't freubelen met de rooie, kunnen we nog altijd naar de carb & luchtfilterkast kijken
O jawel hoor. Maar ik dacht dat zien 'ze' vanzelf bij de kleinkadijkerrun. En zo spannend is het niet.
Ik haal een sjorbandje tussen een vd onderste windingen door en dan over de kop vd schokdemper. Dan duw ik met voet op spanframe de vering in en trek ik het bandje strak.
Vervolgens stukje hout gevonden waarmee ik het bakwiel van de grond kan stutten.
Daarna is zowat alle spanning eraf en kan ik het met een klein sleutelje makkelijk gedraaid krijgen wat wel tussen bak en spatbord past.
+1
hulde