Rol bag aan elkaar vast maken?

Malissa1993

MF veteraan
16 okt 2019
2.410
1.073
Hoogeveen
Welke rol bag kan je allemaal aan elkaar vastmaken ?
We weten dat Kriega die optie heeft, maar welke merken nog meer ? We hebben ondertussen al aardig wat bekeken, maar worden daar niet wijzer van.
Liefst waterdichterdicht ook.
 
Uit nieuwsgierigheid: hoezo aan elkaar maken?
 
Ja, okee... dat verklaart nog niet de noodzaak voor het aanelkaar maken. Ik bind mijn Defensie-Weekendtas met tent en stoel allemaal los vanelkaar met de zelfde sjorbanden vast. Maar het zal...
 
Ooooohhh, mijn onbedwingbare nieuwsgierigheid vind dat je ze inderdaad ammekaar kunt klitten... of ik zie het verkeerd... heb er ook totaal geen beeld bij -O-
B|
1655021796481.png
 
Ja, okee... dat verklaart nog niet de noodzaak voor het aanelkaar maken. Ik bind mijn Defensie-Weekendtas met tent en stoel allemaal los vanelkaar met de zelfde sjorbanden vast. Maar het zal...
We zijn met 2 personen :) Dus, moeten iets meer kwijt, we willen ook graag alles drooghouden.
 
Gewoon wat goedkope (Louis) rolbags aan mekaar knuppen met spanbandjes als je geen premium wil betalen
Ik begrijp dat je in principe elke tas wel aan elkaar kan vast knopen. Maar, mijn vrouw had het erover om tassen te kopen die je aan elkaar kan vastmaken zoals je bij Kriega kan. :) Maar, mocht dat niet lukken, dan kopen we gewoon extra losse tassen met langere straps om bovenop elkaar vast te maken.
 
Ortlieb heeft wel 100 verschillende waterdichte rolbags in bijna elk volume, en bijna allemaal hebbe ze wel lusjes om spanbanden, klittenband etc doorheen te rijgen.
 
Volgens mij kan je bij SW motech de bagagerollen allemaal met 1 systeem aan elkaar vastmaken.

Is nog redelijk betaalbaar spul.
 
Mijn set zijtassen van SW motech was zo goed, dat 1 tas op de snelweg losraakte en mijn achterwiel blokkeerde.
Dat zijn geen geintjes !
Kwam dat door de bevestiging?
Ik heb een 35L en 18L ( soms op elkaar bevestigd zoals in het YT filmpje ) maar tot nu toe perfecte tassen.
 
Enduristan doet dat met Rokstraps die je door de MOLLE gaatjes moet lussen. Ik vermoed (maar heb er geen ervaring mee) dat die MOLLE gaatjes wat flexibeler zijn, en dat het kliksysteem van SW Motech wat sneller is.


enduristan_blizzard_1.jpgenduristan_blizzard_2.jpg
Bron:
 
Dat zijn geen geintjes !
Kwam dat door de bevestiging?
Ik heb een 35L en 18L ( soms op elkaar bevestigd zoals in het YT filmpje ) maar tot nu toe perfecte tassen.
De constructie met de bevestigingsband en kliksluiting lijkt in tweede instantie te zijn aangebracht...
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan