Roling Stoppie!

Ik hoor hier iedereen zeggen dat je knetter hard je rem in moet knijpen maar hoor niemand er over dat je je reet ff een stukkie van je zadel moet lichten om makkelijker omhoog te komen.... of ben ik de enige die dit doet ??? :X

Niet dat ik er een ster in ben maar ik kan wel een paar meter rijden met me achterwiel een cm of 20 van de grond (soms) :)

Dan moet je beter lezen.
 
Brallen doen kakkers ja :( :+
Ik wou gewoon even weten hoe je een roling stoppie moet maken en wat die afzeik reacties betreft,vooral door gaan *D
Trouwens 013gixxer je bent een kneus maar dat vreesde je zeker ook al :+
Tja en ik wilde gewoon ff weten of je echt zo stom bent :+ .

Enne. Nee dat wist ik niet nee.
Maar ik weet inderdaad niet in praktijk hoe je een rolling stoppie moet maken. Ben ik dan een kneus?
(Theorie ook goed. Remmen met voor totdat je achterwiel loskomt en dan de rem een heel klein beetje lossen, zodat je fiets door kan rollen...kun je daar wat mee? Graag een filmpje als je geoefend hebt :) )
 
Op zondag 12 oktober 2003 21:54 schreef bierelier het volgende:
he ,baksteen heeft nog niet in dit topic gereagerd :)
Snotverdilleme, dit Appie-topic zie ik nu pas, beter op moeten letten |(

Baksteen heeft denk ik òf dienst òf hij ligt, net als ik, in een deuk van het lachen achter zijn PC :+ :+
 
Hoe moet je zoiets nou uitleggen. :+
Eerst een explosie maar de druk kan niet weg komen dus vind er vervolgens een implosie plaats in je onderpants en gaat ie weer terug waar ie vandaan kwam,
van dit soort implosies krijg je dus spontane stoppies 8-)
Appie als explosievendeskundige, het houdt niet op :+ :}
 
Zeg Appie, jij heb toch je brommert weer opgehaald bij Safe? Dan hebbie vast al ff geoefend met je rolling stoppies.



En.....hoe ging het :? :? :?

Zo.....
stoppies.jpg


Of zo.....

StoppiesSb.jpg


Of ziet je bike er nu zo uit????

crashed2_311.jpg




Tell me, I'm curious...
 
Laatst bewerkt:
'k had vroerer een scooter,en daar kon'k het niet echt mee,en al schrik om m'n wiel te laten schuiven.

met een honda cb500s zal het ook wel gaan zeker?
 
ljikt me zo: zelfde als gewone stoppie maar dan met veel meer snelheid aankomen rijden.
je rem intrekken achterwiel komt omhoog
doorgaan totdat je op die bepaalde balanspunt heht gevonden..
en daar op veder balanceren. een dan moet je geleidelijk aan je voor rem "uitdoseren" (dus minder hard je voorrem in knijpen
en zorgen dat je op die balancpunt blijft... (vooral niet teveel je voorrem in knijpen)
 
Op zondag 12 oktober 2003 19:00 schreef de ex zot het volgende:
ooit een stukje geschreven over a.c. farias voor motormaniacs, met daarin dit stukje uitleg.Wat er niet in staat, is het wipje dat je ff met je heupen/kont moet geven.

Ik maak zelf ook wel es stoppies O-) soms een meter of 60, maar wipje met kont heb ik nog noooit gedaan...


en @voske...ik zet em gerust met 145kmph op zn neus hoor...
 
Ja, da's mooi! Jullie kunnen het wel, maar waar blijft die foto van Appie_Smoke?
Hij heeft zijn brommert al weer ff terug, dus Appie!!!!
Kom op met het bewijs van je rolling stoppie!

Of ben je weer op je muil gegaan? :+
 
Appie staat nog ergens rechtovereind op z'n voorwiel, durft niet meer
voor- of achteruit. :)
 
Laatst bewerkt:
Appie staat nog ergens rechtovereind op z'n voorwiel, durft niet meer
voor- of achteruit. :)
Euh, ja die rolling stoppie })
Misschien even van het weekend het oefen terrein op hier in zaandam....Stoppie... ;)
Je moto krijgt trouwens wel een tetter aan de achterkant als je bike neer komt,kwak.........niet goooooooed maar wel lekker.....
 
Euh, ja die rolling stoppie })
Misschien even van het weekend het oefen terrein op hier in zaandam....Stoppie... ;)
Je moto krijgt trouwens wel een tetter aan de achterkant als je bike neer komt,kwak.........niet goooooooed maar wel lekker.....

Mooi Appie, oefenen is een goed voornemen. Piccies een nog veel beter voornemen. Dus toestelletje meenemen en laten afdrukken die pogingen ;)



En wat die klappen betreft, 't is maar een brommert...
 
Terug
Bovenaan Onderaan