Rollend frame XJ900F op te halen tegen vrijwaringsbewijs

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Een rollend frame van een XJ900F met kenteken uit 1986 is gratis af te halen. Zie de foto, wat aan het frame zit krijg je erbij. Wat er op zit:

- kromme voorvork, met goede buitenpoten
- beide wielen, met nog redelijke voorband bt 45
- achtervering koni’s met wat roest op de veren
- kapot blok met goede nokkenassen, kruiskoppeling en cardan
- achterbrug
- kroonplaten
- zijstandaard/middenbok

Gratis af te halen tegen vrijwaringsbewijs. Ik hoor het graag als er vragen zijn :)

full
 
Dat is snel :) Het frame is af te halen in Katwijk (zh). Ik zie dat je Friesland woont, dat is niet naast de deur. Ik hoor het wel van je.
 
Zal kijken of ik een aanhanger kan regelen. Denk het wel dus houd me aanbevolen!
 
Prima! Als je wil kun je hem morgen al af komen halen. Je kan me ook bellen om wat af te spreken op nul 645 nul 8822 zes :) Er is hier in de buurt de gehele dag een postkantoor open om het kenteken over te schrijven.
 
heb geen intresse maar kan wel warderen dan andere (onbekenden ) het toch gunnen voor weinig tot bijna niks iets aan te bieden aan een vreemde zo kan het dus ook

zie je niet op marktplaats of zo hier door schop ik je maar weer omhoog en suc6 er mee
 
Dank je!

Als iemand geinteresseerd is in het frame, laat het maar weten! Wie hem het eerst komt halen, mag hem hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan