rommel op de weg

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
hoi
ik ben wel eens benieuwd hoe sociaal wij zijn
je komt een mooi bocht door ligt er een steen of zo op de weg wat doen we
stoppen en aan de kant leggen of aahh laat maar liggen
ben wel benieuwd
ik stop zelf heel afentoe om wat weg te leggen maar het valt me op dat er gewoon niemand stopt als er een baksteen of zo op de weg ligt
 
Hangt ervan af hoe goed je er kan stoppen. In principe zal ik het wel weghalen.

Want:
De maatschappij dat zijn wij...
;)
 
afstappen en weghalen, mits de toestand het op de weg toelaat. Sommige blikbestuurders denken dat ze carmageddon ook op de openbare weg moge spele.. :)
 
Als er bij ons voor grind op de dijk ligt veeg ik het aan de kant. Ook heeft een motorrijdende oom van mij 2 weken geleden een zak kunstmest van de dijk gehaald. Je zul er maar over stuiteren met je motor.

Greetings! :)
 
Hangt af van het soort rommel en van de verkeerssituatie. Op een rustig weggetje met een grote steen op de weg wil ik nog wel eens afstappen en het in de berm gooien.

Mijn ouders zouden het trouwens niet zo leuk vinden als ik al hun grind zou wegvegen })
 
de meesten die stappen dus wel af om wat rommel van de weg af te halen behalve phoo dat is toch wel minder ;)
maar dan zijn het dus weer die fijne blik bestuurders die voornamelijk de rommel laten liggen :r
 
Weghalen die rommel als het veilig is om te stoppen. Vriend van me bijna een keer van een rotonde gestuiterd door een bierflesje onder z'n achterwiel. (Als het allemaal bier zo zijn haalt iedereen het wel van de weg)

:9
 
grote rommel wel, takken ed maar je kan hier op de dijken 18 km vegen, dat wou ik maar niet doen |(
 
Als het even kan haal of schop ik het weg, het heeft me wel eens een paar pijnlijke teentjes opgelevert. Maar als ik het niet zou doen en ik hoor later dat iemand erdoor een ongeluk heeft gehad, zou ik het me dan vergeven??

_________________
Auke's page voor ach tja, muziek, cdcovers, motoren enzo.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Auke op 2001-06-15 01:17 ]
 

Ach..... heb wel eens een tak van de weg gehaald maar verder niet veel hoor. Heb trouwens wel steeds de neiging auto's van de weg te halen :+ Maar die willen zich niet laten opruimen ;)
 
Lekker laten liggen, een goede motorrijder rijdt er om heen, een slechte motorijder gaat op zijn bek, maar die gasten kennen we missen als kiespijn, rijden toch net altijd voor je in die mooie bocht en slingeren van links naar rechts als je ze wilt inhalen.

,-))
 
Lekker laten liggen, een goede motorrijder rijdt er om heen, een slechte motorijder gaat op zijn bek, maar die gasten kennen we missen als kiespijn, rijden toch net altijd voor je in die mooie bocht en slingeren van links naar rechts als je ze wilt inhalen.

Mmm, is niet iedereen een keer moeten beginnen dan?
 
ligt eraan vaak schop ik het onder het ( langzamer ) voorbij gaan wel in de berm mits er niets langs me rijd ofcourse.
ik waarschuw zo ook autorijders die een gordel buiten de deur hebben hangen de deur niet goed dicht hebben of defecte lichten hebben
gewoon erlangs rijden en op het raampje tikken of wachten tot voor het stoplicht. Vaak kijken ze eerst verbaasd om dat er zo;n jonge jongen op een motor rijdt en dat ik ze nog waarschuw ook maar ze zijn wel altijd blij gewaarschuwd te zijn.
 
Op 2001-06-15 10:55, schreef Gizzmo13:
Lekker laten liggen, een goede motorrijder rijdt er om heen, een slechte motorijder gaat op zijn bek, maar die gasten kennen we missen als kiespijn, rijden toch net altijd voor je in die mooie bocht en slingeren van links naar rechts als je ze wilt inhalen.

Mmm, is niet iedereen een keer moeten beginnen dan?

Niet gelijk denken dat iedereen die op zn bek gaat geen goede motorrijder is , ik heb hem ook wel eens op zn zij gelegd toen ik omlviel de bosjes in....(in mn eigen tuin)
 
Ik heb eens een slaapzak van de snelweg geplukt.. ik was met de auto (die mag ik ook rijden.. :) ) op vakantie met vrienden en dat ding lag dus lekker in de zon op de Peage..

En een minuut later had ik hem in mijn kofferbak gefrummeld.. :+

De beruchte slaapzak op de snelweg :r Ik heb vlak voor Göteborg zo'n ook al eens moeten ontwijken. Helaas heb ik het ding laten liggen want het was me iets te link om te stoppen op de snelweg.

Wat ook heel prettig is, is om met een volgepakte motor flitsend een blinde bocht in te duiken om vervolgens een kudde schapen op het wegdek aan te treffen. Tis me inmiddels een aantal keren overkomen in Noorwegen :(
 
Een pvc-pijp met kniestuk.

Ben ik vanmorgen met 170 voorbij gereden, lag op de rechter rijbaan |(

Dus, iedereen die op de A250 van lüneburg naar hamburg rijdt:

Pas op! een pvc-pijp op de rijbaan ten hoogte van Winsen-ost !!

*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan