Ronald aan de bak

Das niet veel bert. Zwalkt dat niet?

En bij openeo heb ik ook goede ervaringen. Maar wil eigenlijk ook een beetje mooi profiel haha. En de grip zit meestal ook wel goed met de sportieve bandjes.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu voor en achter 165/55 15 echte plakrubbers met een mooi profiel. druk ca 2,7 anders vindt ik ze te slap. de volgende keer ga ik weer voor 145/80 15 en achter 165/60 15 van nangkang. veel stabieler en door de grotere hoogte meer comfort
 
Oké. Nou ik kan er nog niet over meepraten haha. Vinden we snel genoeg uit als ik op andere rubbers ga rijden
 
Heb nu voor en achter 165/55 15 echte plakrubbers met een mooi profiel. druk ca 2,7 anders vindt ik ze te slap. de volgende keer ga ik weer voor 145/80 15 en achter 165/60 15 van nangkang. veel stabieler en door de grotere hoogte meer comfort


Kun je dit eens toelichten?

Hoe gaaf is het als je een extra rondje rotonde doet (al glijdend) en je zoon geeft je met een bigsmile een duim omhoog *O* *O*

En ja ik weet het.... Ik kijk wel uit. ;)
 
bij mij glijdt bijna altijd de voorband weg. en een extra rondje rotonde zie ik het nut niet van in. ik rij liever comfortabel maar ja mijn leeftijd zal ook wel hoger liggen
 
Het is ook totaal zinloos... Maar wel heel leuk :+

Maar hoe bedoel je dat veel stabieler op nankang? Door de maat of type band?
 
Sinds wanneer moet alles zin hebben? Ik doe zo vaak zinloze dingen... Als ik heel diep nadenk dan bijna alleen maar...

:)
 
En dat soort dingen geeft het leven een leuk twist haha. Gisteren de dempers even volgedrukt met rvs pannensponsjes. Weer mooi donker zonder knetter. Mooi spul.
 
Het is ook totaal zinloos... Maar wel heel leuk :+

Maar hoe bedoel je dat veel stabieler op nankang? Door de maat of type band?

de zijdelingse stijfheid is veel groter bij een nangkang. door de grotere hoogte is ie theoretisch zijdelings slapper maar niet merkbaar. door de grotere hoogte zit er vertikaal meer veerweg in de band en daardoor een hoger comfort.
 
Mooie foto, zou van Miob kunnen zijn.

Dat zie ik als een behoorlijk compliment!! Zijn kwaliteit ga ik nog lang niet benaderen... Maar intussen blijven we proberen :P

En tis meer een reminder dat de accu vervangen moet worden.... Combinatie van slechte vonk en wel peut, kaarsje uit... Even luchten en bougies droog gemaakt. Klik klik brooaaap :}

Toen ff met de kleine man wezen rijden :]
 
thanks, smorgen onderweg naar de zaak. maar daar moest even een foto moment ingelast worden haha.

hoe mooi kan je dag beginnen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan