Ronald aan de bak

pfff dat zou wel een mogelijkheid zijn Ronald hahaha ....ik rijd mee in de Distinguised Gentlemen ride in leeuwarden....maybe zie ik je daar?
 
ik zat aan steenwijk te denken. wat was de opkomst vorig jaar in leeuwarden?
ik ben vorig jaar in amsterdam geweest...... ongelooflijk _O- _O-

echt niet te filmen dikke 400 motoren als ik het goed begrepen heb. wel een spektakel hoor :Y een dikke grote motorfile in amsterdam haha.

maar rijden is er niet echt bij dan.

maar heb eigenlijk half in steenwijk afgesproken...

vanavond nog even plaatje geschoten :P

DSCF3108 by Ronald Zijlstra, on Flickr

DSCF3112 by Ronald Zijlstra, on Flickr
 
ik wilde net zeggen. vooralsnog niets verandert aan de brommert. stiekem vind ik hem zo al super.
alleen de afwerking.

maar daar komt verandering in.

tis gewoon een heerlijk ragspan. dikke pret, alleen of met mijn zoon. helemaal goed man dat zijspannen :Y :Y *O*
 
dag oma....

veel gebeurd maar niks aan het span. helaas. (faillissement, nieuwe baan, veel om huis etc... je kent het wel geen tijd voor de hobby zeg maar)
zal eerdaags de gaskabel maar eens vervangen zodat we als de ophokplicht over is weer een rondje kunnen doen.

in het hoofd nog met de banden en bak plannen bezig, lasapparaat is ook al binnen.
ruimte in de garage nog niet. eerst de vulcan maar eens klaar maken. die staat tot mijn schrik al 2 jaar in de garage :$

das toch niet best man....

maar goed. wat in het vat zit verzuurt niet ofzoiets. wordt deze zomer eerst maar weer doorrijden en verzamelen denk ik.

ik hou jullie wel op de hoogte, plaatjes zijn altijd welkom toch :+
 
dromen en rijden is ook best lekker soms hoor!

roerige tijden geweest dus voor je.

dit jaar gewoon weer verder gaan waar je was gebleven, dan komt het uiteindelijk vanzelf eenkeer voor mekaar :)
 
dromen tja ......ik zou al 3 jaar een andere voorvork in mijn kawa prutsen...maar ik rijd toch liever hahaha. Voor komend jaar zal er een andere achterband om moeten ...maar daar zal het ook wel bij blijven ben ik bang......Had geen zin om de boel uitelkaar te halen deze winter.

Vriend Zikke is druk met zijn GSX1100 straat-span bezig....komend voorjaar eerst maar weer rijden denk ik!!
 
dromen en rijden is ook best lekker soms hoor!

roerige tijden geweest dus voor je.

dit jaar gewoon weer verder gaan waar je was gebleven, dan komt het uiteindelijk vanzelf eenkeer voor mekaar :)

dat doen we zeker, en roerige tijden indeed :X

maar straks weer lekker toeren/raggen 8-) hoofd weer leeg en plek voor de doorontwikkelingsideeën zeg maar :Y

en @wilholm: doe zikke de groeten van me. ik ben hem zekers nog niet vergeten. zodra het achterwiel gewisseld is breng ik de originele eens langs. komt goed :t
 
gister een kringspiermomentje gehad _O- _O- _O-

wat met een kleine in de bak wel gaat, gaat met een volwassene volledig anders :X :X

bijna in de sloot :+

sukkel moest even stoer doen met zijn broertje in de bak :t en in plaats van een rollingburnout werd het rechtsaf de sloot in _O- _O- bleven net op het talud hangen :t

en het was bij mijn ouders op het landpad dus viel wat mee allemaal maar het was wel een heel goed leermomentje 8-)
 
ach...die momentjes hebben we allemaal wel eens, ik heb ook al eens een boom erg snel dichtbij zien komen in een bocht......mijn blik snel maar ergens anders op gefocust beetje remmen en sturen en op naar de volgende bocht!
 
Ik met mijn allereerste spanrit ooit, in de bossages gelegen.
Gelukkig waren het ook echt alleen maar bossages en niet een paar verdwaalde boompjes er tussen.
En een toevallige passant die genegen was mij te helpen het span weer uit de bossen te trekken :t
 
haha zo hebben we allemaal wel onze leermomenten dus....

kan er nog steeds hartelijk om lachen.

mijn vrouw heeft inmiddels ook op het span gereden, dat was toch wel even wennen haha.
mooi man.

ik moet er nodig wat aan gaan doen maar vooralsnog is het vooral veel lol trappen en lekker rijden :t :] :] :] *D
 
Of met een gangetje van 95 een klapperend stuur krijgen en aan beide kanten deuken in tank... Ook niet zo fijn😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan