Ronald in het ziekenhuis in Spanje

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Vanmorgen op Racesport gelezen. Ondertussen al sterkte gewenst met zijn herstel op zijn Site(forum).

Pechvol seizoenseinde Ronald ter Braake.

Zoals de volgers van racesport weten, start naast Hugo van den Berg ook Ronald ter Braake in de laatste wedstrijd in het Spaans kampioenschap op het circuit van Jerez. Naast de twee vrije trainingen op vrijdag, ook voor Ronald twee kwalificatie trainingen op zaterdag, in de klasse supersport 600 cc, met in totaal 51 coureurs aan de start van wie er 36 de wedstrijd mogen rijden. Tijdens de eerste training kwam Ronald tot een tijd van 1.52.4, goed voor kwalificatie. Tijdens de tweede training verbeterde Ronald zijn tijd naar 1.51.11 goed voor een 30ste plaats op de grid. Echter een ronde voor het einde sloeg de pech toe. Een coureur voor Ronald blies zijn blok op met het gevolg olie op de baan, Ronald kwam hierdoor ongelukkig ten val en brak hierbij een enkel.

Op dit moment wordt Ronald hieraan geholpen in een plaatselijk ziekenhuis.Veel pech dus voor deze coureur, die bleek goed mee te kunnen komen in dit zware deelnemersveld.
 
Ja balen '( hopen dat het niet al te gecompliceerd is zodat het nieuwe seizoen niet in gevaar komt, sterkte gewenst
 
Zag al op de web-site van het Spaanskampioenschap dat ie niet in de uitslagen stond van de warming-up.Ik vreeste al het ergste :? .
Echt stevig balen,vooral als je nagaat dat ie er helemaal niks aan kon doen '( .
hopen die weer snel de (jonge ;) ) oude word.

:} :} :} Dit is niet de afsluiter die je verdient na z'n IJZERSTERK seizoen!!! :} :} :}

gr, een andere ex-vobis-cupper :] :] :]
 
19:43:04, 2004-11-23
      Hallo allemaal ..!!!!

ben weer terug..!!!!!!!!!!!!

dus stuur maar genoeg berichten heb dan weer genoeg te doen thuis..!!!

Ut gaat al een stuk beter met mij..



Reactie van Ronald op zijn gastenboek
 
Weet je, dit soort berichten daar wordt je nooit vrolijk van. Ik heb Ronald persoonlijk nog gesproken heel kort op Assen 18 september.
En ik wist dat hij heel veel talent heb, en zeker heel ver kan komen.
Ik hoop dan ook niet dat dit ongeval ertoe leid, dat Ronald daar verder hinder van ondervind, en wens hem dan ook alle sterkte en een voorspoedige genezing van zijn enkel.

Yama.R6.zac.nr:344
 
haha jongens en dames

Ut gaat stukkies beter gister bij het ziekenhuis geweest :9

hoorde dat alle botjes recht staan O-) glkkig....

en iedereen bedankt voor alle berichten op dit forum....

want heb nu niks te doen , ja beetje wheely's maken met mun rolstoel maar meer ook niet..Ja een beetje balen in bed en beetje computeren en ps2en .. :9
En ik krijg over 2weken ander gips , dit rare(spaanse gips) brokkelt helemaal af.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/144220/fd2a807357162a70277f6ebffcf8067d (beterschap_1.jpg)​
 
haha jongens en dames

Ut gaat stukkies beter gister bij het ziekenhuis geweest :9

hoorde dat alle botjes recht staan O-) glkkig....

en iedereen bedankt voor alle berichten op dit forum....

want heb nu niks te doen , ja beetje wheely's maken met mun rolstoel maar meer ook niet..Ja een beetje balen in bed en beetje computeren en ps2en .. :9
En ik krijg over 2weken ander gips , dit rare(spaanse gips) brokkelt helemaal af.

Goed wat van je te horen Ronald.
Ik heb het allemaal wel gevolgd enzo en vond het super dat je in Spanje ging rijden en alles.
Superkut dan ook dat je in het ziekenhuis bent beland.
Maar ik denk echt dat je in 2005 gewoon nog sterker voor de dag zult komen!
Jonge botten gezezen snel he.. ;)

Sterkte ermee en hebben ze niet ff een PS2 voor je geregeld!
Kun je een beetje MOtoGP 3 spelen enzo.... *D
 
haha jongens en dames

Ut gaat stukkies beter gister bij het ziekenhuis geweest :9

hoorde dat alle botjes recht staan O-) glkkig....

en iedereen bedankt voor alle berichten op dit forum....

want heb nu niks te doen , ja beetje wheely's maken met mun rolstoel maar meer ook niet..Ja een beetje balen in bed en beetje computeren en ps2en .. :9
En ik krijg over 2weken ander gips , dit rare(spaanse gips) brokkelt helemaal af.
Wat zijn je ervaringen in Spanje?
Hebbie wat geleerd in deze zeer snelle kwalitatief hoge competitie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan