ronde koplamp

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.329
0
apeldoorn
voor mijn caferacert zoek ik een ronde koplamp met een diameter van rond de 25 centimeter(liefst met bevestigingsmateriaal)

Chroom ed hoeft niet netjes te zijn, wel graag deukvrij..
 
Laatst bewerkt:
full
 
louis heeft tot 18 cm staan...sloop wordt lastig ..kever is een ingebouwde bijv en van een eend staat op 1 pootje..Hij moet aan 2 kanten worden vastgezet aan mijn voorvork
 
louis heeft tot 18 cm staan...sloop wordt lastig ..kever is een ingebouwde bijv en van een eend staat op 1 pootje..Hij moet aan 2 kanten worden vastgezet aan mijn voorvork


Een een beetje knutselen zodat zoiets wel gaat passen gaat je te ver :?
Je kunt vast wel een mooie constructie verzinnen met dat pootje van dat
eendelampje.
 
Een een beetje knutselen zodat zoiets wel gaat passen gaat je te ver :?
Je kunt vast wel een mooie constructie verzinnen met dat pootje van dat
eendelampje.
Is zo'n lamp ook niet erg lang zeg maar...Ik wil wel een joekel van een lamp maar dan niet zo diep...Zit bij een eend bijv een punt aan t einde.. :?
 
yep bij jos idd...maar ik heb domweg geen tijd om daar heen te gaan...ik werk van 7 tot half 6 (amersfoort) en de aankomende 2 weekenden zit ik sociaal volgeboekt... :(
 
ben daar ook al geweest(virtueel dan..) maar 18 cm is het grootst en ik zoek een formaat vanaf de 23 cm(..mijn vriendin ook .. -O- )
 
Je vriendin is met 18 centimeter vast wèl tevreden.
full
 
Nog niet gekeken...

Maar had al gepost (die door de crash weg is) dat de achterkant wel van zwart kunstof/plastic is.

Indien geen probleem zal ik morgen ff foto maken en meten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan