Rondetijden MF'ers 2011 (Stuur PB voor tijd! Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we zeggen dat het meeste achter de rug is en dat ik de laatste eindjes aan elkaar aan het knopen ben :P

Scriptie en presentatie voor elkaar alleen nog paar laatste dingen voor mijn Minor fixen (niet de meest logische volgorde ik weet het ;) ) ik heb het vandaag wat rustiger op mijn werk en zal wel even een deel van de rondetijden in de openingspost gaan verwerken.

Ik sta erin zie ik, bedankt maar weer!

En succes met de laatste loodjes!!!
 
Als ik naar jullie tijden kijk heb ik nog ruimte genoeg voor progressie ;)

Ik dacht dat ik een redelijke tijd had neergezet met mijn 1.52.4 op Zolder, maar dit moet volgend jaar drastisch worden verbeterd!
 
Een kleine update:

Cataluyna, nieuw:
1'59"062 Maart3n Honda CBR1000RR 09

Zolder, verbetering
1'45"690 Maart3n Honda CBR1000RR 09

Francorchamps, verbetering
2'40"9xx Maart3n Honda CBR1000RR 09
 
Croix
1:14:417 Gijs - Yamaha YZF 125R 2013
 
Laatst bewerkt:
66. Wij waren als laatste ingeschreven.
Helaas in de laatste pitstop met tanken wat tijd verloren en de laatste stint was ook niet al te best.
Het laatste half uur zijn we dan ook van 5e naar 6e terug gevallen.

Als jij Jimmy bent heb ik je nog gesproken aan de pitlane muur.
 
Laatst bewerkt:
Alles er weer in verwerkt
Al me meuk voor school is af, nu moeten ze me even voldoende geven en kan ik t papiertje aanvragen. :)
 
Het seizoen is weer begonnen!

Baartaap heeft PB, eerste ZAC race op de nieuwe Ruskenhoek zit erop. En of de meeste durven hun tijd niet door te geven of er rijden maar weinig mensen races ;)
 
Ik heb afgelopen donderdag tijdens sprintrace op mijn nieuwe fiets (Kawasaki ZX-10R 2012) mijn beste tijd op circuit Zolder verbetert tot 1.40.909 :)
Zetten jullie dit bij in de lijst?
Thanks *D
 
Laatst bewerkt:
Motorland Aragon

2:06:802 Maart3n Honda CBR1000RR 09


Snelste ronde bleek achteraf toch nog niet perfect dus we zullen nog eens terug moeten gaan! Er is nog veel marge ;-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan