Rondje Europa

Inderdaad. Wat betreft de andere weggebruikers voel ik me in ons eigen land het minst veilig. Het is wel zo dat ze in landen zoals Frankrijk en Italie van je als motorrijder (vooral als je een wat sportievere motor rijdt) verwachten dat je stevig door rijdt en dat je ze in gaat halen. Fransosen gaan dan lekker tegen de berm rijden om je dan langs te laten.

In Italie hebben we het zelfs meegemaakt dat automobilisten DOOR de berm gaan om JOUW de ruimte bieden ze in te halen.

Daar kun je de auto's echt aan alle kanten voorbij gaan :} :} :}

Heerlijk :} is dat
 
Uit een boekje. Neu. Dat is niks voor ons. We schrijven liever zelf het boekje.
We hebben gewoon gekeken waar we ongeveer heen wilden (welke streken) en hebben daar wat motorherbergen/hotels gemaild. Daarna hebben we mbv gedetailleerde kaarten (volg zoveel mogelijk de wegen met een groen lijntje erlangs, met zoveel mogelijk hoogteverschil en indien mogelijk langs het water, was de formule) globaal de routes bepaald. Met behulp van www.map24.com hebben we deze in detail nagelopen voor de routebeschrijvingen.
De routebeschrijvingen die we zo hebben opgesteld klopten voor 95%. Na afloop hebben we de resterende 5% aangepast.




Daar is overigens best wel veel tijd in gaan zitten. Voorpret vond ik dat. Maar als je dat gepuzzel niet leuk vindt en minder tijd hebt: feel free om onze routes te gebruiken natuurlijk.


Ben niet zo een puzzelaar maar mochten we hier voor kiezen zal ik jullie route zeker gebruiken thnx :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan