Rondje Heinenoord

Bartolomeus

MF'er
13 nov 2002
238
0
Ridderkerk
Rijdt er iemand wel eens een rondje door de Heinenoord tunnel en daarbij afslag Barendrecht en afslag Strijen effe mee te pakken? Het zijn wel lekkere bochten (net iets scherper dan een normale afrit.

Als je genoeg hebt van de afritten kun je ook over de Haringvlietbrug (parallel baan) en daar onder wat bochtjes pakken. Aanradertje hoor!

Ciao!
 
Rij deze ronde bijna iedere avond.... alleen obl-barendrecht-obl-barendrecht enz...... Heerlijk! En haringvlietbrug richting willemstad en dan er weer op richting rotterdam.... :]

Robert(Oud-Beijerland)
 
Hebben ze het gras al gemaaid bij dat weggetje onder de A29 door? Als het daar wat overzichtelijker is kun je daar best lekker knallen, beetje smal maar vooruit.

Sta jij (Robert) daar wel eens in één van die bochten? Daar staan er wel eens wat.

Oh en ik vind de dijk van Den Bommel richting Stad aan 't Haringvliet ook echt top, maar daar rijdt de Hermandat wel eens. Oppassen dus!!
 
Is dat rondje Flakkee wat ik bedoel of zit daar nog wat bij. Zo ja waar moet je dan heen? Altijd leuk om op een avondje mee te pakken. Misschien kun je een keer voorrijden :}
 
Is altijd goed!!! Maaruuhhhh kan maandagavond weer voor het eerst...

Zeg het maar!!! Ken daar de weg echt redelijk goed! Zijn echt mooie bochten enz...

Robert.
 
as zaterdag met een paar gasten afgesproken om 10:00 uur bij de Shell tussen Oud Beijerland en Zierikzee. Gaan een paar uurtjes door Goeree Overflakkee rijden.
Hen je zin om mee te gaan meld het even dan
 
Heb ik wel is gereden, maaaaaaaaaarrrrr mij te risico vol ....
Een en al vangrail, ik rijd liever op gorinchem......


Daarnaast zijn te bochten erg scherp en ligt er vaak vuil op de weg....

Nee, liever niet..... Gorichem is inderdaad beter
 
Hallo daar, ik kom zelf uit Puttershoek.
Ik neem vaak de route waar julie het over hebben.
Als je van de A29 de afrit Oud-beyerland neemt heb je een prachtige bocht het viaduct op.
In die bocht ben ik vaak aan het oefenen op het "knietje"
Voor een paar uurtjes knallen ben ik altijd te porren (eerst een weekje op vakantie :z )

Greetz Duc-devil :] :]
 
ga bijna elke avond even (circuit flakkee) als het "mag" .daarna ook even langs willemstad zijn ook mooie bochies. Dan terug via zuid beyerland naar o.b.l..
probeer daar kneedown te maken wil nog steeds niet lukken :(
 
Hé Mannen!

Helaas, zaterdag ga ik al met onze motorclub rijden, MC Ons Genoegen '45 uit Ridderkerk. Voor zaterdag heb ik samen met Arjo (Yamaha FZR, jullie wel bekend) een route door Brabant uitgezet. Jullie kunnen mee natuurlijk :) Vertrek om 9:30 vanaf de MC Donalds (Rotterdamse weg) in Ridderkerk. Maar voor een avondje volgende week hou ik me aanbevolen!

In iedergeval veel plezier zaterdag! Keep the rubber-side down :)
 
as zaterdag met een paar gasten afgesproken om 10:00 uur bij de Shell tussen Oud Beijerland en Zierikzee. Gaan een paar uurtjes door Goeree Overflakkee rijden.
Hen je zin om mee te gaan meld het even dan

Dan rijd ik vanavond alvast het asfalt warm :P aldaar. Als het ff meezit kom ik samen met een kameraad op een gixxer die kant op. Is weer eens wat anders dan omgeving Den Haag-Bodegraven. See ya outhere
 
Hé Mannen!

Helaas, zaterdag ga ik al met onze motorclub rijden, MC Ons Genoegen '45 uit Ridderkerk. Voor zaterdag heb ik samen met Arjo (Yamaha FZR, jullie wel bekend) een route door Brabant uitgezet. Jullie kunnen mee natuurlijk :) Vertrek om 9:30 vanaf de MC Donalds (Rotterdamse weg) in Ridderkerk. Maar voor een avondje volgende week hou ik me aanbevolen!

In iedergeval veel plezier zaterdag! Keep the rubber-side down :)
was een toppertje
volgende keer gas ik ook graag mee
al is hetmaar om een halfje brood bij de bakker te halen
rijden is altijd fijn :]
 
was een toppertje
volgende keer gas ik ook graag mee
al is hetmaar om een halfje brood bij de bakker te halen
rijden is altijd fijn :]

Dat dacht ik ook ... daarna ook nog even de Holec bocht op Ridderkerk gepakt. Recht KD, links KD ... helaas bleef Gerrit op z'n R6 zonder KD gewoon bij ... maar ja het gaat om het gevoel hè *D
 
Ben er gisteren effe geweest nadat de pliessie ons had weggestuurd op klaver Gorichem. Er was niemand aanwezig. (21:30)
 
Terug
Bovenaan Onderaan