Rondje IJsselmeer zaterdag 27 augustus

crazy Chris

MF veteraan
30 mrt 2003
4.493
0
omgeving Weert
ik wil hier graag wijzen op de volgende toerrit die wordt georganiseerd door Veluwse Motor Toer Club:

Het is een stevige toerrit en het lijkt me leuk om met een grote groep V-Stroms deel te nemen.

Ik start om 7:30 vanaf AC RESTAURANT LAGE WEIDE met een groepje collega's naar Koog aan de Zaan.

8e VMTC Toertocht rond het IJsselmeer

Inmiddels is deze toerklassieker al vijf maal georganiseerd. De afgelopen drie jaren hebben ze een samenwerkings verband gehad met
MC Mozamo en MTC Noord.

Beide clubs verzorgden een start, pauze en finisch locatie in Zaandijk en Oudemirdum.

Ook dit jaar zijn deze clubs weer bereid gevonden deze service aan de toerders te verlenen.

Zodoende kan de afstand naar de start en terug naar huis aanvaardbaar worden gehouden.

De rit zelf heeft al een lengte van ruim 400 kilometer.

VMTC gaat namelijk van het principe uit, dat het IJsselmeer de contouren heeft van de oude Zuiderzee.
Dit is een toertocht, die je als toerder toch minimaal één keer in je toerleven moet hebben gereden.

Wanneer: zaterdag 27 augustus 2005
Lengte: +/- 400 km

Inschrijven van: 08.00 tot 10.00 uur
Waar:
PMT te Ermelo,
Leuvenumseweg 68
EN:
HR Boschlust, te Oudemirdum
De Brink 3
EN:
Clubhuis MC Mozamo, te Koog aan de Zaan
Wezelstraat 17

Kosten: € 5,00
Meer informatie vindt je op :www.vmtc.nl
 
Een rondje ijsselmeer is echt leuk! *D Zelf kan ik niet deze zaterdag, maar als je wel kunt is dit een aanrader! :Y
We (Spider en ikzelf) waren afgelopen zaterdag aardig op weg, maar hadden onderweg een BBQ - vervelend :9~ - dus hebben we alleen de westkant 'gedaan' ;) Veel plezier Chris ;) :W
 
Een rondje ijsselmeer is echt leuk! *D Zelf kan ik niet deze zaterdag, maar als je wel kunt is dit een aanrader! :Y
We (Spider en ikzelf) waren afgelopen zaterdag aardig op weg, maar hadden onderweg een BBQ - vervelend :9~ - dus hebben we alleen de westkant 'gedaan' ;) Veel plezier Chris ;) :W
:^ :P Ik zit zelf in Heerlen, lekker rijden in Duitsland met allemaal Fazergekken :)
Have fun!
 
Terug
Bovenaan Onderaan