rondje mee op het nieuwe circuit van Assen

Grolsch

MF veteraan
5 mrt 2002
4.032
0
Aadorp
Een goede avond,

Een maat van me heeft de cam op z'n motor gemonteerd tijdens een rondje over het nieuwe assen.

check http://www.mcdepiepn.nl/filmpjes/nelis26052005.wmv

dit is trouwens z'n motor :9~ :9~
Scan10012.sized.jpg
 
Wie is dit? Eén van die ONK-rijders?
Wel leuk racy cockpitje :9

edit: laat maar, fototje stond er net niet bij.
 
Leuke filmpies, vooral die tweede... :)

Maar dat (nieuwe) verkorte circuit van Assen, hoe ziet dat er nou eigenlijk uit, heeft iemand daar een overzichtje/plattegrondje van? Want ik probeerde het te volgen, maar ik miste allerlei stukken van de baan, vooral in 't begin was ik de draad kwijt...

Trouwens, dit is toch niet hèt nieuwe circuit, waarop ook de WK's zullen worden verreden?
 
Laatst bewerkt:
Leuke filmpies, vooral die tweede... :)

Maar dat (nieuwe) verkorte circuit van Assen, hoe ziet dat er nou eigenlijk uit, heeft iemand daar een overzichtje/plattegrondje van? Want ik probeerde het te volgen, maar ik miste allerlei stukken van de baan, vooral in 't begin was ik de draad kwijt...

Trouwens, dit is toch niet hèt nieuwe circuit, waarop ook de WK's zullen worden verreden?

nee, na de eerste bocht naar rechts (nationaal) was het eerder 1 streep (met een paar flauw 200+ bochten) naar de stekkenwal.
Nu zit daar die haakse knik in naar rechts en een doordraaier naar de stekkenwal.

Vanaf de stekkenwal naar de bult is nu 1 sprint (zat eerder een klein knikje in), en de bult is nu geen helling maar, maar vlak en scherper.

Dat is het verschil.
 
@ Grolsch, is dat die kerel met die enorm droge kop en een hoog gehalte meligheid? Volgens mij heb ik vorig jaar met de SBK de nodige lol met hem gehad toen ie BBQde met Van Kleef...
 
@ Grolsch, is dat die kerel met die enorm droge kop en een hoog gehalte meligheid? Volgens mij heb ik vorig jaar met de SBK de nodige lol met hem gehad toen ie BBQde met Van Kleef...

volgens mij heb jij een lange jongen voor je, die is het niet ;)

Die is inderdaad aardig melig, maar dit is een ander :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan