Rondje Nederland per FJR, al gespot?

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
Met het risico om als spammer te worden afgeschoten doe ik het toch. Het is ook een té leuke actie om ongemerkt voorbij te laten gaan, zeker als het ook nog op een interactieve manier gebeurt zoals deze jongens het doen.

Momenteel zijn twee motorrijders bezig met een rondje Nederlandse grens, zoals ook op Motorfreaks is te lezen. Heeft iemand ze al IRL zien rijden? Maak een foto, stuur 'm op naar prijsvraag@motorfreaks.nl en je kunt een prachtig vintex jack winnen.

Het is ook hier te lezen:
Motorfreaks: Fotografeer de FJR-boyz en maak kans op Yamaha kleding
 
Ik zag net op de GPS dat er een 63 km/h door de bebouwde kom reed! :o

:+


21:40 die staan lang stil, zeker hotel gepakt.. Onee, gaan ze weer.. :+
 
Laatst bewerkt:
SPAM! :(



















:+ Heb ze gemist bij vertrek! B| Had speciaal gevulde koeken voor de mannen gehaald..heb van 13:30 tot 14:35 uur de gehele boulevard op en neer gereden..van de "Scheef-hangplek" tot "Thierry's Place", terug naar de 'hangplek'..toen naar de oude 'hangplek' (..vanwaar ze uiteindelijk vertrokken zijn |( ..) en na een telefoontje naar m'n collega naar "de Pier" gereden..daar mag je eigenlijk niet met de motor komen, maar aangezien auto's en kranen af en aan reden (..opbouw strandtenten, in de sneeuw! ;) ..) ben ik er toch naartoe gereden..om 14.30 nog ff naar de voorkant en een laatste keer langs de 'hangplek' maar helaas..geen FJR-Boyz..hadden ze wel ff wat duidelijker in mogen zijn..

WEL een strakke actie!!! *D :} ..brrrr, wordt nog een lange, koude nacht..
 
Tegen de tijd dat hier langskomen lig allang op 1 oor.....

Als nou Phil Read of Giacomo Agostini langs zouden komen dat zou iets bijzonders zijn.

Maar ieder zijn meug......
 
Ze rijden nu in de achterhoek en de verbinding met marcus is "disconnected" :X
 
gave actie Niek !!


snap er nu niets van.....word net wakker..

Marcus'tracer ligt er uit.
en Hans is way out of line.
Pauze oid ?
weet iemand meer??

en wie wil zien op video hoe ik ze ontmoette in
Kloosterhaar rond middernacht...
zie link

..www.thejamesbondcollectorsclub.nl/nl/DLpunthtm...
:] :]
 
Laatst bewerkt:
het lijkt erop dat ze opgeven, ze bewegen zich op de A12 bij bunnik.
niet een weg die langs de grens loopt.
 
Had ze wel willen gaan aanmoedigen, maar volgens mij slaan ze zuid nederland over???

Hans zit nu bij Utrecht op de A12, met de fabuleuze snelheid van 13km/u !!

Die trackers zijn dus ook niet betrouwbaar??
 
Ze moesten opgeven.
Lees de verklaring bij motorfreaks

Jammer. Vond het zeer spectaculair
 
Terug
Bovenaan Onderaan