Rondje regio Zutphen..... ach lees dit nou effe !

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
A.s. zondag 17 maart.Wie doet er mee? Rondje Zutphen via Bussloo en Twello naar Deventer.Via zuid zijde langs Ijssel naar Hattem, dan naar Heerde waar echt geweldige op en afritten liggen en dan door naar Klaver naar Apeldoorn ( effe 20 km blazen) dan binnen door naar Klarenbeek en via mooie sluiproute met mooie stukkie circuit vlakbij Tonden weer naar het Circuit bij Zutphen.Ik heb deze route vaker gereden.Heel wat mooie bochten voor de sportieve rijder.We kunnen ergens even stoppen om wat te drinken.Laat effe weten of je meegaat, dan spreken we nog een tijd af rond de middag in Zutphen.Ik ken echt heel wat mooie bochten in deze regio!Is veel leuker dan alleen maar klavertje rijden die wij ook opzoeken in onze route.Echt doen, je krijgt geen spijt!Uurtje of 1200 in Zutphen onder aan nieuwe ijssel brug afslag Zutphen.IK sta op het viaduct te Wachten op JULLIE! :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Als je dit nu over een paar weken nog een keer verzint dan meldt ik mij aan. :}

Zondag zal wel niet lukken.. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klaver naar Apeldoorn

Is niet funnie genoeg meer. Zijn er druk bezig om hem gereed te maken voor de motorrijders. Afzettingen...frezen wegdek en weet ik veel wat...

Kennen jullie beter Klaver Zutphen pakken.
 
Wij zijn van de partij!!!! Wil Zutfun en omgeving nog wel wat beter leren kennen (op de motor dan).

Onderweg ff een terrasje
pepsi.gif
en misschien nog ff naar Engbers (motoport Zelhem) voor een bakkie.(Zelhemse Motoportdag)
 
Ik ken ook nog wel een leuke weg via Zutphen naar Hengelo(Gld)naar Zelhem.Hele mooie boggies!Gaan we dit dan na "mijn" route doen? Kunnen we wel even op viaduct overleggen.Als Apeldoorn afvalt dan gaan we dan via mooie Route naar Zelhem.Is ie op zondag a.s. open dan?
 
Dat is goed. Doen we eerst jouw route en daarna naar Motoport Zelhem. Die is open ja, een soort opendag / seizoensopening. We zien je in elk geval zondag om 12.00 uur op de brug.
 
jep is opendag .
ik ga er heen met koekblik is zolang mijn vevoersmiddel tot me bike weer gefixed is.

duur niet lang mee trouwens.
 
B.T.W. Gerard, ik (CAT) kan geen wheelies, kneedown (behalve van 18 m. :( ) o.i.d.

Ik heb net m'n fiets weer terug en die moet zeker heel blijven t/m de 14e april, want dan gaan we de VRO2 doen van de KNMV in Lelystad!!
 
Knee down; net niet
Wheelie; ben bezig maar ik durref nog niet zo, laatst mijn eerste bewuste echte kleine wheelie.Begin is er .
Hopen dat er nog meer mee gaan.In Ieder geval ben ik zondag zeker van de partij!
 
Ik ga waarschijnlijk ook naar EngeBert, maar ik weet nog niet hoe laat want ik moet eerst nog mijn dochtertje + vriendinnetje "dumpen" (âââââhhhhh wâsielùg). Ik ben wel beniuwd naar een vrouw die een knee-down van 18 meter maakt. :}
 
tis klote maar ik moet een paar scripties afmaken, anders was ik graag meegegaan.... over een week of twee ben ik van de partij (ga regelmatig op za/zo rondje over zutphen)
 
tis klote maar ik moet een paar scripties afmaken, anders was ik graag meegegaan.... over een week of twee ben ik van de partij (ga regelmatig op za/zo rondje over zutphen)

Neem je je scripties mee ;) Laat je het als papers waaien :?

Nee, doe toch maar niet...Afmaken en dan karren met de motort
 
Wij zijn van de partij!!!! Wil Zutfun en omgeving nog wel wat beter leren kennen (op de motor dan).

Onderweg ff een terrasje
pepsi.gif
en misschien nog ff naar Engbers (motoport Zelhem) voor een bakkie.(Zelhemse Motoportdag)

Ik zal opletten of ik nog een mille zie staan. Ga namelijk ook nog even kijken in Zelhem.
 
1200 uur sta ik op jullie te wachten.Zie ook topic zondag 17 maart pag. 2 :]
 
Het is mooi weer en ik zie dat er meer geluld wordt over motoren dan dat enkelen van ons er ook echt opkruipen: schande!!

Wie zich niet wil laten kennen (en het blijft mooi weer): zorg dat je om 12.00 uur bij ome Gerard op het viaduct staat!! :}


CAT

Actueel weer in Zutphen. plasticpower.camarades.com/
 
Laatst bewerkt:
Wie zich niet wil laten kennen (en het blijft mooi weer): zorg dat je om 12.00 uur bij ome Gerard op het viaduct staat!! :}

Helaas, je wordt geen goede Jomanda! Oftewel: REGEN!!!

Eerst zon, ff douchen, toen regen, toen 'laat maar'. Geen zin om in de derrie te rijden, doe ik heel de week al.
 
Was mooi droog en erg druk om uurtje of 11 bij engbers. Stond ernstig vol met motoren *D . Bij engbers was niet veel bijzonders te zien dus lekker buiten staan kijken naar al die mafkezen of de motor :) Voor je het weet zijn er zo 2 uurtjes voorbij. Had helaas geen flyers van mf bij me. Stonden toch enkele honderden motoren :}

Trouwens erg veel met zijspan. Dat zijn af en toe net oudijzerhandelaren. Schroeven alle troep (mistlampen voor de auto, teddyberen, mega koffers, dozijn reflectoren, vlaggen, antennes van 1.5 meter, etc) die ze kunnen vinden op de motor |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan