Rondje rijden morgen?

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Wie doet er mee?Rondje rijden in regio Zutphen en omstreken.Wordt lekker weer!!!!!Ik heb geen winterstop! :} *D
 
Hoelaat en waar wil je afspreken :?
Misschien heb ik morgen wel tijd.
Weet het nog niet zeker :(
Van mijn na Zutphen is 54 km das wel te doen.
Waar wil je ergens heen rijden :?
 
110 km met alleen leer, geen jas=> koud, maar wel lekker :] :] :]
Niet echt veel grip te krijgen trouwens :(

Morgen maar wat minder doen dus! Maar \'k ga wel nog :}
 
Laatst bewerkt:
Hoelaat en waar wil je afspreken :?
Misschien heb ik morgen wel tijd.
Weet het nog niet zeker :(
Van mijn na Zutphen is 54 km das wel te doen.
Waar wil je ergens heen rijden :?
Via dijk ten zuiden van Ijssel naar zwolle ,terrasje pikken en weer terug en in Deventer terrasje pikken.Bakkie koffie of zo.Beetje warm proberen te blijven.Ik dacht rond uur of 1300 bij rondweg Zutphen onderaan nieuwe Ijsselbrug bij af en opritten.Is ook onze standplaats en plaatselijk circuit.Lijkt dit jullie wat? De zuidelijke dijkweg is echt super!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ha, zijn jullie dat!!! Ben afgelopen zomer nog een keer gestopt, om te vragen of er misschien iets aan de hand was. Maar nee, het waren dus de racertjes uit Zutphen...prettig kennis te maken!!!! Effe on-topic: morgen helaas geen tijd.... ;( ;(
 
He Gerard, ik kan vandaag niet komen.
Ik krijg 2 maten op bezoek die ik al een behoorlijke tijd niet meer heb gezien.
Volgende keer beter.
Veel rijplezier vandaag :]
 
Zit nog in m\'n badjas,moet nog eten en ga nog kleiner tandwiel monteren.Kan niet eerder dan 1300uur.Sorry.
Voor al die andere mf-ers.Gaat er verder nog iemand mee of ben ik de enige gek?? :]
 
Da\'s dan mooi kloot\'n... Ik ga echt om uiterlijk 12.00 uur rijden, anders kom ik met de tijd in de knoop.

Luister dan intussen (als opwarmertje voor straks) alvast maar naar die mooie geluiden van mijn YZF1000R terwijl je je kleine tandwiel monteerd. Veel rijplezier straks, ik ben er zo weg van op weg naar de mooie op- en afritten :9

Groenten,

YZF1000R 8-)
 
Ben net terug van een toerritje samen met een maat van me. Lekker 160 km gestuurd door West-Brabant en de Betuwe.

Tering zeg wat staat er overal veel water. Dacht nog ff als ik hier de dijk afschiet ga ik gelijk kopje onder. Toen maar weer gestopt met denken en lekker verder gestuurd.

Kwam in de buurt van Dongen/Oisterwijk (NBr) nog bij een vuilnisbelt. Daar ligt een heel mooi circuit omheen. Weet alleen niet meer waar precies.
 
ook lekker gereden vandaag, niezzoveel want het was stoppies oefendag. En ja hoor, Vandaag mijn eerst stoppies gemaakt :) :) :) :)
 
Kwam in de buurt van Dongen/Oisterwijk (NBr) nog bij een vuilnisbelt. Daar ligt een heel mooi circuit omheen. Weet alleen niet meer waar precies.

Dongen/Oisterwijk ligt niet echt bij elkaar.
Dongen/Oosterhout wel,kan \'t dat ook zijn??

Als je van Oosterhout naar Breda over de A27 rijdt,ligt/lag(?)er een stortplaats te zien vanaf de snelweg.Ter hoogte van afslag Bavel.
Ik let er eigenlijk nooit op, \'tkan ook al een
met onkruid overgroeide berg zijn :?
 
Lekker ff de omgeving van Zutphen verkend. Leuke op- afritten en een hoop rotonde\'s :9 . Toch nog een uurtje kunnen sturen voordat de sociale verplichtingen weer riepen, hopelijk de volgende keer met nog wat meer m-f\'ers.

YZF1000R
 
Kwam in de buurt van Dongen/Oisterwijk (NBr) nog bij een vuilnisbelt. Daar ligt een heel mooi circuit omheen. Weet alleen niet meer waar precies.

Ik weet het, ik weet het. Vandaag aan een collega gevraagd. Het is vuilstort de Spinder bij Tilburg. Een mooi stuk asfalt met enkele redelijk snelle en met een paar langzame bochten. Niet te enthousiast meteen, want één van de langzame bochten komt vrij snel naar snelle bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan