Rondje Scheuten (de olifantjes)

full
 
mja na 2uur rijden/voorbijsteken/half zot remmen voor flitpalen/en zoeken,zoeken,en zoeken dacht ik, oh hier is't mooi, ma toch denk ik dat ik mis ben. en iets verder zie ik 2 olifanten en een hoopje moto's. man 'k was blij :+ .
'k was er nog geen 10 minuten en de flikken stonden er, moet weer lukken,pffft.

/edit/ heb alle fun gewoon gemist :(
 
mja na 2uur rijden/voorbijsteken/half zot remmen voor flitpalen/en zoeken,zoeken,en zoeken dacht ik, oh hier is't mooi, ma toch denk ik dat ik mis ben. en iets verder zie ik 2 olifanten en een hoopje moto's. man 'k was blij :+ .
'k was er nog geen 10 minuten en de flikken stonden er, moet weer lukken,pffft.


Oh ja, als dank voor het komen belg :+ .

Tada:
:+

Bijlage: toertocht42.jpg
 
En de "flikken" waren er ze GVRDGVRDGVR kwamen en K*tw**ten ze menen zich ook en #$#$"__&U)(&$R_)_ kutzooi-.

Deur1967 kun jij het misschien even uitleggen, want ik kan geen goed verhaal vertellen waar dat k*tv*lk in voorkomt. Thanks.

full
 
Was weer lekker vanmiddag ja!!!
Weg was een beetje koud, maar zeker meer dan de moeite waard!!!!
Mr. Bundy :} super die footootjes met die zwarte balkjes haha en je bochtenwerk trouwens!!! Je gaat vies hard met dat ouwe zware bakkie.
En mr. de belg die 2 uur gereje heeft :} , zwaar balen maar je komt toch wel weer he?

Krijg ik de pics trouwens weer in m'n mailbox Ivo?

Tot de volgende week! (hoop ik) zonder blauwe!!
 
Was weer lekker vanmiddag ja!!!
Weg was een beetje koud, maar zeker meer dan de moeite waard!!!!
Mr. Bundy :} super die footootjes met die zwarte balkjes haha en je bochtenwerk trouwens!!! Je gaat vies hard met dat ouwe zware bakkie.
En mr. de belg die 2 uur gereje heeft :} , zwaar balen maar je komt toch wel weer he?

Krijg ik de pics trouwens weer in m'n mailbox Ivo?

Tot de volgende week! (hoop ik) zonder blauwe!!

Eh niet in je mailbox, ik post ze gewoon hiero :+
t zijn er nog maar n stuk of twintig dus.
En volgende week weer een "toertocht" is goed.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan