Rondje Scheuten (de olifantjes)

Gisteren nog een paar zweterige rondjes gereden met Tim, en een RSV mille man en een blauwe zx9r. Het ging wel weer lekker maar die Tim is nauwelijks meer bij te houden. Stevig tempo als het ware }) })
 
Néé,maar voorlopig doe ik het zonder motor vanwege me gezondheid (rug + nek)

Het is dus ook niet de hoofdprijs die ik ervoor wil hebben


Hallo Mensen

Mijn Motor is vandaag verkocht

Er komt voorlopig ook géén andere motor :N

Maar ik blijf wel actief op het forum en hou contact met jullie. :Y

Groetjes en rijd ALLE voorzichtig.

>Ger
 
:o

oooo niet goed man, krijg je spijt nog van ;)

ik heb eindelijk wat pics van mijn nieuwe beest

zo heel lomp is ie niet trouwens als ie eenmaal rijdt en die zwabber frame is juist leuk, geeft je vette kick omdat alles lekker flexibel is, tegenwoordig voel je niks met die strakke frames al zijn ze wel wat sneller.

06730007.jpg

06730010.jpg

06730012.jpg

06730013.jpg

06730032.jpg

06730033.jpg


flinke poetsbeurt, nieuwe koppeling platen + veren en andere stuur met alle meuk erop...

:] :] :] :] voor 750 euro alles bij elkaar heb ik een kanon :P
 
Hoi Jundi


Mooie motor *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Maar kijk maar uit...ik ken je rij stijl :]
Dit is toch weer iets heel anders dan je vorige met meer PK's

Maar even goed heel veel rij plezier.

>Ger
 
@ger Jammer Joh. Als je misschien wat geld van de verkoop over hebt gehouden kun je misschien een Fz6 kopen. Je zit lekker rechtop en hij is niet al te duur.

@Jundy Ik dacht dat je zo'n racebak had gekocht. Zo'n gsx1100R. Maar ik denk dat ik deze leuker vind. Ik hou wel van naked bikes. Wel ff een keer goeie bandjes erop leggen.
 
naked bikes :}

je merkt met de ze wel dat je hard gaat :P sbk stuurtje laat je echt alles voelen
ik ben alleen bang dat ik strax een keer me rbw verlies, ding wil zo hard van start en 2 verschnellingen en je rijdt al 120 waar 50 mag :X
ik moet trouwens nog echt ding leren onder controle te houden want ff snel wegrijden lukt nog niet zo goed, het is wel snel maar niet snelst want het voorwiel wil in de lucht en dat vind ik beetje eng, hou hem nu nog liever op de grond
wat wel leuk is: natte ondergrond, rechte lijn en in de 1-2-3 rond de 4000 toeren volgas }) ik denk dat deze band het niet lang overleeft :P
 
Volgens mij heb ik oorpijn van Al's uitlaten.

Zo iets voor half 5 op de A2 richting Den Bosch... net voor de brug over het water (maas? ) trok jij voor mij op (oprit). Je kwam van de richting Kerkdriel. Je had een duo passagier. Bij Rosmalen ging je eraf en toen zat ik bijna naast je en toen dacht ik je motor te herkennen in een vlaag.

Cheers, Marc
 
wat is het hier saai geworden :Z

zal de boel met paar foto's weer opvrolijken

eind vd weg rechts na de pion...dan bent u geslaagd meneer :P

bf5.jpg



bf4.jpg


bf3.jpg


bf2.jpg


bf1.jpg




uk1.jpg


uk2.jpg


uk3.jpg


uk4.jpg


uk5.jpg



foto's allemaal flink verkleind en soms de kadering aangepast, heb er nog meer, maar geen tijd :P
 
Jundie, die foto`s zijn goed gelukt! Ik mis alleen die foto`s van jou zelf. Die had je toch ook gemaakt? Dan zul je wel vonken zien! Ik had zelf al eerder geprobeerd foto`s te laten maken maar die waren niet zo geslaagd.

Is het mogelijk dat ik die foto`s een keer digitaal kan krijgen, kan ik ze eventueel een keer laten afdrukken. Zoals je al zei, die zijn ook van een hogere kwaliteit...

Wordt er van het weekend nog gereden??

Groetjes!
 
Slecht nieuws voor mij: een paar weken geleden onderuit gegaan op scheuten. Net naar het ziekenhuis geweest en waarschijnlijk zal ik helemaal niet meer kunnen rijden vanwege mijn pols. Herstel zal nog zeker 3 maanden gaan duren voordat ik enigzins mobiel ben.

Groeten en doe vooral voorzichtig!!! Ook op Scheuten kun je hard onderuit gaan :(

Dolf
 
Jundie, die foto`s zijn goed gelukt! Ik mis alleen die foto`s van jou zelf. Die had je toch ook gemaakt? Dan zul je wel vonken zien! Ik had zelf al eerder geprobeerd foto`s te laten maken maar die waren niet zo geslaagd.

Is het mogelijk dat ik die foto`s een keer digitaal kan krijgen, kan ik ze eventueel een keer laten afdrukken. Zoals je al zei, die zijn ook van een hogere kwaliteit...

Wordt er van het weekend nog gereden??

Groetjes!

ja dat kan, als je ze 1:1 af laat drukken krijg je 50x70cm poster tenminste zo staan ze op cd..2000x3000 pixels
maar met nagatieven kun je nog meer.
die foto's van mij zijn wel gelukt, heb ze zelf niet gemaakt he ;) heb alleen sjoerd ff uitgelegd hoe en wat en de rest is zijn schuld :P
die zet ik erop als me server weer fatsoenlijk doet, wil nu niet reageren.
morgen wordt me camera schoongemaakt :)
 
Door bisje op 14-07-2005 11:51



Slecht nieuws voor mij: een paar weken geleden onderuit gegaan op scheuten. Net naar het ziekenhuis geweest en waarschijnlijk zal ik helemaal niet meer kunnen rijden vanwege mijn pols. Herstel zal nog zeker 3 maanden gaan duren voordat ik enigzins mobiel ben.

Groeten en doe vooral voorzichtig!!! Ook op Scheuten kun je hard onderuit gaan

Dolf




_______________
Suzuki SV 650 S

Dolf,

dat is mooi klote dan. Kun je je pols niet meer goed bewegen dan? Al met al heb je dan nog steeds mazzel gehad, het had nog erger kunnen zijn. Ik moet ook goed in mijn acherhoofd houden dat het fout kan gaan, als je eenmaal fanatiek bezig bent dan denk je hier niet meer zo aan. Ik denk dat meerdere rijders dit wil hebben..afentoe rustiger aan doen...kan geen kwaad.

Tot ziens,

Igor
 
Zooooo, hey mensen long time no see.
Hier is alles goed zo te zien, behalve met bisje,
Klote voor je man, wat is er nou precies met je pols dan? Ik ben in iedergeval net terug van vakantie of te wel motorvakantie. Was heerlijk, we hebben een grote ronde gemaakt van duitsland via polen, litouwen, letland, estland met de boot naar zweden, denemarken en via duitsland weer terug. Echt een aanrader goeie leuke weggetjes, goed bier en VERSCRIKKELIJKE mooie vrouwen, wat ze daar in het voer gooien??? :9
Ik heb ook nog een paar fotootjes van mijn circuitdagjes assen en zolder, en het banden einresultaat, waaren op het laatst van het dagje zolder niet meer mee te rijden, zelfs de laatste sessie overgeslagen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan