Rondje Scheuten (de olifantjes)

ja mooie foto´s alleen jammer dat ik er zo ver weg op sta de volgende keer zal ik wat meer :] :] maar toch bedankt dolf
he biking was dat ook al jou probleem met die groene gek die van mij ook al
dat zijn er dus al twee }) }) }) *D
 
ja mooie foto´s alleen jammer dat ik er zo ver weg op sta de volgende keer zal ik wat meer :] :] maar toch bedankt dolf
he biking was dat ook al jou probleem met die groene gek die van mij ook al
dat zijn er dus al twee }) }) }) *D




geen idee die reedt net een half rondje van mij vandaan dus...
zondag weer :} :} :} :} :} dan pic's op t rechte stuk met zn 2en wheelien :Y :Y :Y :Y :Y
 
full
 
Haha, ik zal eens kijken wat er nog meer tussen zit. Het probleem was vaak dat er iemand kwam en de camera niet klaar was voordat de volgende kwam. Het resultaat was heel veel "lege" foto's. Misschien dat het filmpje wat is...

Groete, Dolf
 
vet filmke en vette foto's ! ga zo door !!toch niet met die gare band denk ?!

zondag denk ik niet dat 's morgens dr (verantwoord) bij kan zijn... zaterdagavond feestje



nee ik heb er zondag gauw de priem 3x ingezet :? :?
donderdag avondt huul ik nao tiel met t koek blik :N :N :N
en who cares dan maar on verantwoord O-) O-) O-)
jij reed zondag wel veranwoord zeker :N :N :N :N
je mag er maar 50 O-) O-) O-) O-) O-)
 
Daag Olifantjes,

Ik zie jullie vaker in venlo een ronde trekken langs de snelweg.
Heb ook al de video gezien hier op het forum. leuk, daar mag meer van komen.

Ik ben de buurman van yama tim (hij gaf mij deze tip) en Y.C.R1 en geef ook nog eens motorrijles in de regio.

Ben verhuisd met de rijschool naar belfeld met een eigen hal inclusief "doe het zelf" werkplaats voor motoren. Je kunt er klein onderhoud doen zoals remmen, olie, banden, ........ noem maar op. Ook louis bestel- en afhaalcenter.

Op 2 july is de opening met motorshow. Kom maar eens aan.

Groeetjes anton

Bijlage: P1010039.JPG
 
Daag Olifantjes,

Ik zie jullie vaker in venlo een ronde trekken langs de snelweg.
Heb ook al de video gezien hier op het forum. leuk, daar mag meer van komen.

Ik ben de buurman van yama tim (hij gaf mij deze tip) en Y.C.R1 en geef ook nog eens motorrijles in de regio.

Ben verhuisd met de rijschool naar belfeld met een eigen hal inclusief "doe het zelf" werkplaats voor motoren. Je kunt er klein onderhoud doen zoals remmen, olie, banden, ........ noem maar op. Ook louis bestel- en afhaalcenter.

Op 2 july is de opening met motorshow. Kom maar eens aan.

Groeetjes anton

hoi ook hier :) groetjes Dennis (afgelopen zondag )
Koffie was lekker !
 
Daag Olifantjes,

Ik zie jullie vaker in venlo een ronde trekken langs de snelweg.
Heb ook al de video gezien hier op het forum. leuk, daar mag meer van komen.

Ik ben de buurman van yama tim (hij gaf mij deze tip) en Y.C.R1 en geef ook nog eens motorrijles in de regio.

Ben verhuisd met de rijschool naar belfeld met een eigen hal inclusief "doe het zelf" werkplaats voor motoren. Je kunt er klein onderhoud doen zoals remmen, olie, banden, ........ noem maar op. Ook louis bestel- en afhaalcenter.

Op 2 july is de opening met motorshow. Kom maar eens aan.

Groeetjes anton


Ga ik zeker onthouden :]
 
Van die 8 half moeten we toch wel een 9 kunnen maken... Zien de foto's er op jullie schermen ook flets uit?? Ik heb ze namelijk allemaal bewerkt op mijn gewone pc (alles was te donker) maar nu op mijn laptop zijn ze weer te licht...

Van de filmpjes bij elkaar maak ik een keer een DVD. Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om zondag weer te komen (vriendin vindt het niet zo leuk als ik op zondag om 9 uur opsta na het stappen) maar de week daarna moet wel lukken :)

Voor de originele foto's kunnen jullie me altijd mailen (deze op internet zijn kleiner gemaakt)


Groeten, Dolf
 
Van die 8 half moeten we toch wel een 9 kunnen maken... Zien de foto's er op jullie schermen ook flets uit?? Ik heb ze namelijk allemaal bewerkt op mijn gewone pc (alles was te donker) maar nu op mijn laptop zijn ze weer te licht...

Van de filmpjes bij elkaar maak ik een keer een DVD. Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om zondag weer te komen (vriendin vindt het niet zo leuk als ik op zondag om 9 uur opsta na het stappen) maar de week daarna moet wel lukken :)

Voor de originele foto's kunnen jullie me altijd mailen (deze op internet zijn kleiner gemaakt)


Groeten, Dolf







he bisje is toch goed zo
:} :} :} :} :} :}
ik geef je volgende week wel een dvd ;)
 
Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om zondag weer te komen (vriendin vindt het niet zo leuk als ik op zondag om 9 uur opsta na het stappen) maar de week daarna moet wel lukken :)

Voor de originele foto's kunnen jullie me altijd mailen (deze op internet zijn kleiner gemaakt)
goed bezig kerel ! :} :}

Komt goed uit, zondag kan ik zelf ook niet, dan moet ik volgende week zondag zeker van de partij zijn,
dat zijn mooie foto's daar moeten dr een paar bij komen (waar ik op sta..) !
 
Heeee, 100RR nieuwe bandjes ? Ik zal namelijk een off-road spoor, gevolgd door een spoor om de remcapaciteiten te proberen ! Remspoor was rete-rechtr. Kon je een lat langsleggen! Weer jij iets meer van dit spoor? Het eindigde ook tegen een hekwerk???

De Kale
 
Het hek was inderdaad niet verschoven, maar je hebt hem ervoor wel 10 cm de grond in geremd ! Ik neem aan geen schade? Je hebt geluk gehad! Laterna kwam de politie op bezoek. Of we wilde stoppen. Klachten he! Ik had geen rijbewijs/identiteitspapieren bij me! Ze waren best redelijk !

De Kale
 
Terug
Bovenaan Onderaan