Rondje Teutoburgerwald

Afgelopen vrijdag kwam ik dit (oude) topic tegen. Ik was nog nooit in het Teutoburgerwald geweest, tot gisteren 😎

In totaal 594,6km gereden, leuk om even gedaan te hebben. Lekker om te rijden in een andere omgeving 👍

1624174622425.jpeg

1624174657739.jpeg
 
het was is mooie route om te rijden voor ieders wat wils snelle bochten tot platte landwegen
heb je er meer gemaakt.
zit jij toevallig ook bij
MvC Toerrijders.NL
Sorry voor de late reactie, was dit topic vergeten 🤦‍♂️
Maar, inderdaad. Ik ben ook bij de toerrijders :Y
 
Afgelopen vrijdag kwam ik dit (oude) topic tegen. Ik was nog nooit in het Teutoburgerwald geweest, tot gisteren 😎

In totaal 594,6km gereden, leuk om even gedaan te hebben. Lekker om te rijden in een andere omgeving 👍

Bekijk bijlage 1646220
Bekijk bijlage 1646222
Ja, leuk daar he? Ik ben er gisteren nog geweest. Iets minder kilometers gemaakt dan jij, maar waarschijnlijk net zo lekker gereden!
 
Goed idee!

Al een hele tijd niet meer in Teutoburg geweest.
Mss binnenkort er maar eens een ritje tegenaan gooien!
 
Laatst bewerkt:
Teutenburg is leuk om ns een keertje te rijden.Maar je moet je er zeker niet teveel van voorstellen.
Om daar 2 dagen te rijden, dan heb je alles al een paar keer gehad.

Kijk nu eens goed op een kaart van Duitsland. Grootte van het gebied Teutenburger Wald met de hoogte-getallen.
Als je dat vergelijkt met de Eiffel dan weet je al meer dan genoeg!

Trouwens de 2 voorgestelde routes hierboven dat is al voor de helft Twente.
Niks mis met Twente, maar daar behalve de Kuiperberg zo plat als een pannenkoek!!
Ho, ho, je vergeet de Tankenberg, daar lag in februari zelfs sneeuw op de toppen :)
 
Goed idee!

Al een hele tijd niet meer in Teutoburg geweest.
Mss binnenkort er maar eens een ritje tegenaan gooien!
Het was 2 jaar geleden dat ik Teutoburger Wald had aangekondigd.
Heeft effe geduurd maar gister dan toch maar eens gedaan.


Ik had nog een GPX liggen en zelf wat bij geknutseld voor een mooie rit. Uiteindelijk met 610km weer thuis.
Jazeker, mooie omgeving. Op sommige plekken dacht ik in Z.Limburg te zijn of mss zelfs wel in de Ardennen.
20230625_134824.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan