Rondje Veghel e.o. - editie 2003

Wanneer

  • Za 20 september

    Stemmen: 17 85,0%
  • Zo 21 september

    Stemmen: 2 10,0%
  • Maakt me niet uit

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Op vrijdag 19 september 2003 19:35 schreef DikkeDollie het volgende:Worden de routes per persoon verstuurd? Want hier is het inmiddels een uur verder en nog nix gezien in de mailbox ;(

[me]DikkeDollie wil zo graag :] [/me]
Hij heeft ze al verstuurd, maar mij had ie ook al over het hoofd gezien! Joris toch!! ;) :P Zegt ie nog dat ie geen meel van me gehad had ook, terwijl ik op pag.1 met mail vermeld sta.. :P . Duc rijder, zal wel iets aan losgetrild zijn inwendig ;)
 
hmmm, lol, ik had geen mail gestuurd en toch staat er mail achter mijn naam, nouja boeie, IK HEB ER ZIN IN :]
 
[me]Skoezie blijft dit weekend thuis... Dus streep mij maar door
[/me]


Have fun :]


Ik heb niets gezegd :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry :o :o :o

Ben er een paar vergeten ... d'r zal inwendig idd wel iets losgetrild zijn :P
 
Ik heb er zin in *D
Eerst ff s'morgens in Volkel een nieuwe slof erop laten leggen.
Kan ik hem mooi inrijden :)

Wil wel graag in een wat snellere groep.

[me]Joris heeft zich voorgenomen om het rustig aan te doen O-)
[/me]


Weet alleen niet of dat gaat lukken 8-)
 
uhh, zou iemand nog de route voor me uit kunnen printen aub dank je wel want mijn printer is tijdelijk ehh "buiten gebruik"... :( :( .

anybody pleazzzze?
 
helaas viel het mij een beetje tegen, de route zag er namelijk op papier erg verzorgt uit maar was helaas erg moeilijk te volgen

hierdoor zijn we 3 keer de weg kwijt geraakt en na 100km maar naar huis gereden, erg jammer '(

in ieder geval wil ik wel joris beanken voor zijn tijd en energie die hij heeft gestoken in de rit !

maarten
 
hello people, wij zijn ook weer heel thuis, hebben wel na 90km een alternatieve route gevolgd, toen Fabian en Brammetje af haakten. Route was aanvankelijk wel te doen, af en toe een onduidelijkheidje maar op een gegeven moment gingen wij een weg in die op de route stond (straatnaam klopte) maar toen kwamen we helemaal fout uit bij Weert. Hadden geen zin terug te rijden dus... Even ge-Mact in Nederweert met Bunker, Maarten vd Bosch en nog iemand waarvan ik de nick even niet weet. Hun hadden we even eerder opgepikt toen ze even pauzeerden.
Wel veel grind zeg.. hopelijk niemand van dichtbij gezien??
 
Duh...

Ik zou zweren dat deze rit volgend weekend was :z :z

Vandaag gewoon naar de baars geweest omdat ik me dus een weekje vergist heb. Lees het nu pas |(

:(
 
En ik ben er ook weer.

Lekker gereden vandaag in een klein groepje, helemaal achteraan, met Helldesker, Saimonie, Bertuz en nog iemand waar ik de nick niet van weet (met RSV). De route was leuk om te rijden, op de stukken met zand en grind na, die Joris speciaal vanochtend vroeg voor ons heeft neergestrooid :} ;)

We hebben niet de hele route gevolgd, vanaf het laatste eet/drink punt (50 km voor Veghel) hebben we een alternatieve route gereden, waar de snelheid een tikkie omhoog kon ;) Met dank aan Helldesker.

Klein puntje van kritiek is dat de punten op de route iets te dicht bij elkaar lagen, zodat je af en toe meer met de route bezig was dan met lekker bochies pakken. Maar verder hele leuke route. Dank Joris, voor het uitzetten van deze M-F klassieker (want dat issie inmiddels wel).

En nu op naar morgen, naar de megameeting in Amersfoort, CU there !
 
Joris, leuk je weer gezien te hebben, net als de andere forummers!

:} :} :} :} :} :}

Ik heb me erg vermaakt, het was een leuke route, beetje te warm en helaas voelde ik me niet zo heel erg lekker.

Ik heb de fotos, kan ze helaas niet posten, zal even wachten en vragen of Viccie ze nog wil posten voor me.......

groetjes Linda
 
Was weer gezellig!

Niemand onderuit gegaan, ondanks de soms grote hoeveelheden grint.

Na 15 km samen met Spider verdergegaan omdat de groep niet "het juiste tempo voor ons" had :P . Daarna lekker kunnen rijden, en 2 x ff lekker met de hele groep gepauzeerd.

Volgens jaar weer :)
 
poeh, ben thuis, eerste keer een tour gereden en ik vond het VET *D , soms met moeite bijhouden, maar ach. De route waren we al na 5 minuten kwijt |( . heeft iemand nog piccies gemaakt ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan