Rondje Zaltbommel

BB-kinkie

MF veteraan
6 mrt 2005
3.304
0
Zaltbommel
Voor de mensen die af en toe eens stevig willen gassen over de dijkjes in de buurt van Zaltbommel en omstreken :] :]
Ik start dit Topic omdat het met mensen uit deze regio volgens mij nogal rustig is.
Hoop dat daar snel verandering in komt en dat er snel wat afgesproken kan worden door de wat snellere rijders onder ons ;) ;)

full


Nog even een plaatje van mij en mijn motor. *D
 
leuk maar om hier nou een heel topic voor te openen? kun je je foto beter droppen een een tuono topic |(

Zie ik hier de reactie van een gefrustreerde 25 kw rijder :? TS onderstreept zijn doel (gezamelijk snel dijkwerk) met een foto! Ik wist niet dat hij daar toestemming voor moest vragen bij Thomas de grote RS125 jongen met een eeuw forum ervaring :z

Toch is het wel leuk hoor, beetje dijken in de buurt van Zaltbommel! Als Thomas een echte motor heeft, moet hij zich maar eens aanmelden bij TS. Ik kan dat niet, mijn oude Seca is helaas geen snelle jongen -O-
 
Waar slaat dat nou weer op, ik zoek mensen die de zelfde hobby genieten en eens flink het gas willen opendraaien in de buurt van Zaltbommel :( .
Dat jij je frustraties van het rijden op een 25kw fiets, waar op zich niks mis mee is niet kan verwerken.
Hoef je het nieuwe Zaltbommel topic niet meteen onderuit te gaan shuffelen :?
 
Hé Moos jij mag altijd mee :] :]
Zou die acties van jou voor géén goud willen missen *O*

Ik voel me trouwens wel een beetje gestalkt Moos, hoe komt dat toch ;) :+ ;)
 
Voor de mensen die af en toe eens stevig willen gassen over de dijkjes in de buurt van Zaltbommel en omstreken :] :]
Ik start dit Topic omdat het met mensen uit deze regio volgens mij nogal rustig is.
Hoop dat daar snel verandering in komt en dat er snel wat afgesproken kan worden door de wat snellere rijders onder ons ;) ;)

(Afbeelding)

Nog even een plaatje van mij en mijn motor. *D




is die foto ook in Omgeving Zaltbommel genomen :?
 
Nee helaas niet, maar op de dijken hier heb je zeker zulke mooie bochten ;)
Alleen zijn de wegen iets minder breed -O-
 
Ja rijden kun je hier wel! Woon zelf aan de dijk in de buurt van Zaltbommel, en na een heerlijk dagje touren of scheuren is het heerlijk even langs de dijk te zitten en te kijken wat er allemaal voorbij komt aan motoren!!
Het scheuren zit er nog niet echt in met een BMW f650gs 25kw.. Maar daar moet volgend jaar verandering in te brengen zijn met een Duc!
 
hey leuk topic hier
ik werk zelf in zaltbommel

en rijd ook vaak de dijkjes van den bosch naar zaltbommel
kom je ook door aalst })
en dan een stukj veder richting tiel is een erg mooi stukjes
en je hebt in zaltbommel ene leuk industrie terreintje 8-)

maar als jullie daar nog meer zooie dijkjes of wegen weten dan houd ik me aanbevolen om eens mee te gaan :)

groetjes het menneke
 
hey leuk topic hier
ik werk zelf in zaltbommel

en rijd ook vaak de dijkjes van den bosch naar zaltbommel
kom je ook door aalst })
en dan een stukj veder richting tiel is een erg mooi stukjes
en je hebt in zaltbommel ene leuk industrie terreintje 8-)

maar als jullie daar nog meer zooie dijkjes of wegen weten dan houd ik me aanbevolen om eens mee te gaan :)

groetjes het menneke
Hey jeroen dat is ook toevallig, wou net zeggen dat wij met de EHV crew ook regelmatig de dijkjes in de omgeving Zaltbommel aan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan