Rondje Zutphen en apeldoorn

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Aangezien ressen steeds vaker geterroriseerd wordt door de blauwjassen, en vandaag natuurlijk ook weer omdat het zonnetje zo lekker schijnt,nodig ik JULLLIE uit om naar ZUTPHEN te komen.Gaan we hier rijden op de rondweg en rijden nog even via leuke route naar safe in apeldoorn.20 % korting op kleding en zo.Geen grapje hoor!Laat effe weten of je komt.wat dachten jullie van een uur of 1200 a 1300 op het viaduct onder aan de nieuwe ijsselbrug bij zutphen.Ik sta er boven op.Ik ga zeker want zo get is super weer !Kijk zo wel effe weer of jullie komen. :9
 
Nou Gerard...geloof dat iedereen verplichtingen heeft in het kader van de paashaas.

Zelf ga ik mijn helm ophalen in Staphorst.

Verder vertrouw ik mijn fiets niet, dus die laat ik lekker waar ie nu staat.

Jij iig veel plezier....
 
Wij willen ook :] !!! Maar we zitten nog ff met wat familieverplichtingen...

Eh..... is het misschien een mogelijkheid jullie om bijv. 14.30 uur op het viaduct te treffen (dan hebben we de familie wel weggejaagd). ;)

Als jullie dan vast warmdraaien in de 8-r-hoek dan komen wij er ook aan!! (PLEASE?!)
 
Ik ga zowiezo effe naar apeldoorn.Handschoenen kopen voor mijn vriendin.Heeft de eerste les al gehad.We zien jullie vast en zeker nog wel op het viaduct.Eerst gaan we effe kijken of er mensen komen en wat boggies pakken.Daarna naar apeldoorn en dan weer naar viaduct.See you
Ps wij hebben de paasverplichtingen gisteren al gehad dus vandaag is het MF- dag! :]
 
En wie zit er weer achter de boeken als het buiten 15° is??? Juist ik!!!!! :( :( :( :(

Maar al wel een lekker weekendje Londen achter de rug. ook mooi weer daar... :) :) :)
 
Het is gelukt hoor: om half 3 stonden we op het viaduct. Niemand van MF... Wel een paar rondjes op het circuit gereden en aangesloten bij lui op het viaduct. Dat was uiteindelijk gezelliger dan bij Motorzaak Hartelman in Hengelo G.
Tegen de avond hebben we Gerard nog gezien met ene Martin op het viaduct. Was weer gezellig!

De eerste keer op het viaduct vandaag was mooooi... veeeel heeel veel motorrijders met mooie geluiden en een enkele wheelie en stoppie :9~ Waarom staat die trailer eigenlijk op ons motormeetingpoint op het viaduct?!
 
ik heb nog vriendelijk gezwaaid naar jullie
(ik was hardlopen)
en kom er net vandaan heb een uur in de berm gestaan met de camera.
bel volgende x ff als jullie gaan rijden op rondweg kom ik wle ff filmen.

over max 2 weeken is me bike er weer kom ik mee rijden.


moblile nr ff gewist
 
Laatst bewerkt:
Waarom had je je helm dan niet op? Zonder ben je niet herkenbaar hoor!!
sw_anakin.gif


Mobje genoteerd.
 
Zijn er wel geweest, met z´n 4en, fireblade, 2 cbr600 en een gixxer.
Lekkere hamburgers trouwens bij hartelman motoren, we mochten niet op het springkussen ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan