Ronkende racer weg van strand Scheveningen

Mooi, staat mijn gratis hamburger ook weer klaar.

Iig, ronkende 2 pitters met legale conti’s, zullen ze daar wel kunnen waarderen.....kanaal zuid hè
Yes , ze waren er al klaar voor, en t weer wordt :t veel plezier daar !
 
Wat ik me nu afvraag, ben je familie van Max toevallig? @Rik60NL

@*Jan* vond je reactie / vraag ook leuk zag ik, ik ook maar Nee ik ben geen familie van Max Verstappen en ook niet echt een fan.
Alhoewel ik wel hoop dat hij een goede auto krijgt van zijn team zodat hij de titel kan pakken, dat zou een wereldstunt zijn.:t
Ook ben ik geen echte heethoofd, kost iets meer tijd, en moet meestal ontzettend lachen als ik @*Jan* weer tegenkom.:P
 
@*Jan* vond je reactie / vraag ook leuk zag ik, ik ook maar Nee ik ben geen familie van Max Verstappen en ook niet echt een fan.
Alhoewel ik wel hoop dat hij een goede auto krijgt van zijn team zodat hij de titel kan pakken, dat zou een wereldstunt zijn.:t
Ook ben ik geen echte heethoofd, kost iets meer tijd, en moet meestal ontzettend lachen als ik @*Jan* weer tegenkom.:P

Zoek je verkering @Rik?
Ik ben al getrouwd hoor :t
Zullen we elkaar verder negeren als een hondendrol op t voetpad?
Dat is leuker voor de rest
 
Ik snap ook niet waarom andere mensen mee moeten genieten van de herrie die jij produceert omdat je dat zo mooi vind,
als je dat wil dan ga je ergens op de Noord pool wonen,daar kan je zoveel herrie maken als je wil,met een beetje pech
trek je dan wel hongerige ijsberen aan,maar dat moet je dan maar voor lief nemen,heb je nog publiek ook.:9~})

Dan gaat D66 klagen dat we de poolkappen laten smelten en de ijsberen zwart worden van de uitstoot:Z
 
Zoals je even van he gas afgaat als je dat meisje op haar pony'tje passeert... Het heeft toch allemaal met respect te maken...

Late to the party, maar

[relnicht]Nope, als hun een voertuig willen besturen wat ze niet onder controle kunnen houden als er een beetje lawaai is, is niet mijn verantwoording
Daarbij zijn paardrijders verplicht om de rotzooi die hun paard op de openbare weg dropt, op te ruimen, en dat zie je ze ook nooit doen[/relnicht]
 
Late to the party, maar

[relnicht]Nope, als hun een voertuig willen besturen wat ze niet onder controle kunnen houden als er een beetje lawaai is, is niet mijn verantwoording
Daarbij zijn paardrijders verplicht om de rotzooi die hun paard op de openbare weg dropt, op te ruimen, en dat zie je ze ook nooit doen[/relnicht]
Het paard was er al lang voordat de eerste motor of auto verscheen,dus wie zou er de meeste rechten hebben denk je:P
Hier in mijn regio heeft bijna iedereen wel paarden,met zo,n instelling als jij eindig je hier gegarandeerd een keer opgeknoopt aan een boom.
 
Het paard was er al lang voordat de eerste motor of auto verscheen,dus wie zou er de meeste rechten hebben denk je:P
Hier in mijn regio heeft bijna iedereen wel paarden,met zo,n instelling als jij eindig je hier gegarandeerd een keer opgeknoopt aan een boom.

Wat maakt het uit wat er eerder was? Als het waar is en we zijn "ontwikkelde apen" dan betekent dat de aap er eerder was cq meer rechten heeft? Logisch.

Dat ze de instelling in jouw regio hebben dat mensen zoals Nightbat opgeknoopt worden aan een boom, baart me ook wel enige zorgen... Weet je zeker dat je niet terug moet naar 1700?
 
Wat maakt het uit wat er eerder was? Als het waar is en we zijn "ontwikkelde apen" dan betekent dat de aap er eerder was cq meer rechten heeft? Logisch.

Dat ze de instelling in jouw regio hebben dat mensen zoals Nightbat opgeknoopt worden aan een boom, baart me ook wel enige zorgen... Weet je zeker dat je niet terug moet naar 1700?
Een aap heeft zeker niet minder rechten,en 1700 was een prima tijd,radbraaken,vierdelen,pijnbank,schandpaal ,hadden we dat nog maar.:Y
 
Nou een pijnbank zou een effectief middel zijn tegen motorrijders met motoren zonder DB killer:Y
Overigens heeft Antwerpen ook niks met Scheveningen te maken:P

Het is maar hoe je het bekijkt, net als met de pijnbank....rijbewijs ongeldig verklaren doet pijn genoeg denk ik.😜
 
Het is maar hoe je het bekijkt, net als met de pijnbank....rijbewijs ongeldig verklaren doet pijn genoeg denk ik.😜
Blijkbaar niet want mensen blijven het doen ondanks het rijbewijs afpakken.
Ik weet zeker dat heel wat minder er een tweede rondje pijnbank voor over hebben8)7:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan