roof boxer problemen

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Ik heb net een roof boxer aangeschaft, maar moet zeggen dat dat ding mij een beetje tegenvalt. Nog altijd beter dan wat ik had maar toch.

t vizier besloeg ook als ik niet uitademde en t droog weer was :( en er was enorm veel wind in de helm tranende ogen etc. Lekker k*t dus. Ben er mee terug gegaan is het een en ander aan gedaan.
qua systeem helm vind ik hem wel okee alleen bij snelheden boven de 120 zit het vizier toch wel wat dicht op de neus. En als ik hem open doe en er zitten insekten op dan schuiven die zo gezamelijk op het kin stuk '(
Als ik stil sta hoor ik echt niets maar dan ook echt niets terwijl tijdens t rijden ik aan een kant doof wordt omdat ie volgens mij niet goed sluit (vizier aan de rest van de helm)
Iemand anders hier ook problemen mee?
is dit normaal?????
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een roof boxer aangeschaft, maar moet zeggen dat dat ding mij een beetje tegenvalt. Nog altijd beter dan wat ik had maar toch.

t vizier besloeg ook als ik niet uitademde en t droog weer was :( en er was enorm veel wind in de helm tranende ogen etc. Lekker k*t dus. Ben er mee terug gegaan is het een en ander aan gedaan.
qua systeem helm vind ik hem wel okee alleen bij snelheden boven de 120 zit het vizier toch wel wat dicht op de neus. En als ik hem open doe en er zitten insekten op dan schuiven die zo gezamelijk op het kin stuk '(
Als ik stil sta hoor ik echt niets maar dan ook echt niets terwijl tijdens t rijden ik aan een kant doof wordt omdat ie volgens mij niet goed sluit (vizier aan de rest van de helm)
Iemand anders hier ook problemen mee?
is dit normaal?????
Ik ken iemand die heeft ook een roof boxer helm.
Ik spreek hem deze week weer.
Ik zal aan hem vragen wat ie er van vindt.
Maar ik kan niks beloven of ik hem spreek.

Wel klote voor je :(
 
Ik heb net een roof boxer aangeschaft, maar moet zeggen dat dat ding mij een beetje tegenvalt. Nog altijd beter dan wat ik had maar toch.

t vizier besloeg ook als ik niet uitademde en t droog weer was :( en er was enorm veel wind in de helm tranende ogen etc. Lekker k*t dus. Ben er mee terug gegaan is het een en ander aan gedaan.
qua systeem helm vind ik hem wel okee alleen bij snelheden boven de 120 zit het vizier toch wel wat dicht op de neus. En als ik hem open doe en er zitten insekten op dan schuiven die zo gezamelijk op het kin stuk '(
Als ik stil sta hoor ik echt niets maar dan ook echt niets terwijl tijdens t rijden ik aan een kant doof wordt omdat ie volgens mij niet goed sluit (vizier aan de rest van de helm)
Iemand anders hier ook problemen mee?
is dit normaal?????

Ik heb ook een roof boxer en tja, voor het ultieme comfort moet je deze helm niet aanschaffen, meer voor de looks 8-) . Door z'n vorm bulderd het nogal om je hoofd. ik moet zeggen dat het vizier goed sluit bij mij.

Het duurt even voordat de helm zich goed naar je hoofd vormt, en het is idd zo dat je mond en neus dicht tegen het mondstuk en vizier aanzitten. Het is idd ook zo dat je moet oppassen met insektenlijken.... het is niet anders..... maar het blijft een ruig helmpje *D
 
Ik heb er ook een.... een vaginaal ding! Het regent tussen de helm en het vizier door, verschrikkelijk lawaaierig en beslaat direct bij uit ademing.

:(

Mijn broer had er ook een, die had deze ff in de kleder gelegd en na een paar maanden stonden er paddestoelen in :) Ik had :+ en hij |(
 
Kheb ook een boxer en inderdaad ook een set oordoppen ;) .

Bij mij heb ik geen problemen met het regenen tussen kinstuk en vizier. Dit is bij de imitaties wel een probleem.
Verder zit de helm goed, beslaan heb ik alleen last van wanneer ik stil sta voor een stoplicht ofzo, maar dan doe ik gewoon het vizier een stukje omhoog.
Al met al ben ik niet ontevreden en zoals zoeperman al zegt, het blijft een ruig helmpje
8-) .
 
ik wilde hem eerst ook aanschaffen, maar had problemen met de maatvoering, toen ik bij een andere shop kwam vertelde een verkoopster mij alle problemen die hier geschets worden, het komt me dus niet vreemd voor,,,, eerst vondt ik dat ik als boxer fanaat weer eens pech had, later was ik blij dat deze mij niet gepast heeft.( ik ging aanvankelijk ook voor de looks)
 
ik ben dus voor de look en gemak gegaan. Leek mij een handige combinatie. Ben er Swaar ontevreden mee terug naar de dealer gegaan. Baas erbij gehaald en die heeft er nu een ander kinstuk en vizier opgezet (zo'n anti beslaan ding, weet de naam ff niet). Moet zeggen dat t nu iets verbeterd is. Maar t is en blijft een k*t ding. Alleen leuk voor in de stad en t strand + de nodige terasjes om uit te ademen. :)

Maar qua aansluiting vizier kinstuk en deksel had ik wel ff meer verwacht voor 330 euros :(
wel blij tehoren dat t erbij hoort en ik niet alleen suf ben 8-)
 
Aloha,

Mijn broer heeft ook zo'n Roof Boxer helm, maar dan voor op de brommer, dacht zelf ook altijd dat het een echte brommerhelm is...

P.S. hou je hem toch lekker voor stadritjes e.d. als het om de looks gaat -> daar lopen toch net wat meer mensen dan op de snelweg die je helm kunnen bewonderen.

M@zzl!
 
K'heb'm ook.
Ik vind het een van de mooiste helmen om te zien bij een streetfighter.

Rijdt echt klote! Regent binnen, beslaat, lawaai van een straaljager boven de 100 (en ik heb echt een joekel van een kuip ervoor)

Ik gebruik hem nooit meer. Heb nu de diversion van ROOF. Vind ik persoonlijk een fijne helm.
Zat mij overigens wel heel lekker.

Gebruik hem nog in de stad omdat het kinstuk weg kan klappen zonder dat het visier open hoeft.
Verder nooit.
 
?? hoelang hou je dat vol??
1min32sec.
Ga'm dadelijk onder de douche proberen als duikhelm
Verwacht er persoonlijk niet te veel van ;(

kuthelm.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een roof boxer aangeschaft, maar moet zeggen dat dat ding mij een beetje tegenvalt. Nog altijd beter dan wat ik had maar toch.

t vizier besloeg ook als ik niet uitademde en t droog weer was :( en er was enorm veel wind in de helm tranende ogen etc. Lekker k*t dus. Ben er mee terug gegaan is het een en ander aan gedaan.
qua systeem helm vind ik hem wel okee alleen bij snelheden boven de 120 zit het vizier toch wel wat dicht op de neus. En als ik hem open doe en er zitten insekten op dan schuiven die zo gezamelijk op het kin stuk '(
Als ik stil sta hoor ik echt niets maar dan ook echt niets terwijl tijdens t rijden ik aan een kant doof wordt omdat ie volgens mij niet goed sluit (vizier aan de rest van de helm)
Iemand anders hier ook problemen mee?
is dit normaal?????
ik ga een ROOF kopen
weet dat het niet de meest comfortabele is, maar puur de looks
wel jammer dat het niet je favoriet is nu door de minpunten
het is idd puur looks ipv comfort

beslaan is zo opgelost door het met een huis tuin en keuken materiaal schoon te maken zoals allesreiniger
lawaai met oordoppen
 
nou niels daar zou ik niet op rekenen. beslaan is in dit geval echt enorm beslaan niet weg te krijgen met je vizier een stukje open rijden is t al brak. en die oor doppen okee maar dat neemt niet weg dat doordat ie zo kl*te zit dat ie om je kop drilt.
Maarja moet je zelf weten ik zou voor een andere gaan.
 
ik vindt dit toch lichtelijk overdreven, als je het vizier een paar milimeter open hebt dan beslaat ie al niet meer, alleen bij stoplichten moet je hem iets verder open zetten. En oja natuurlijk niet roken in je helm.....
 
Maar qua aansluiting vizier kinstuk en deksel had ik wel ff meer verwacht voor 330 euros :(

Die 330 euro betaal je omdat het een glasvezel helm is. Die moet met de hand gemaakt worden (De buitenschaal)
Als ze ook over de geschetste problemen hadden nagedacht was hij ws iets van 430 euro geweest (of nog duurder).

Het is natuurlijk wel super jammer hè? Want het is echt een supergave helm om te zien. En 330 euro is niet niks. Succes er maar mee.
 
ik vindt dit toch lichtelijk overdreven, als je het vizier een paar milimeter open hebt dan beslaat ie al niet meer, alleen bij stoplichten moet je hem iets verder open zetten. En oja natuurlijk niet roken in je helm.....

ja normaal gesproken ja , ik dacht ook even open zetten en t is weg. Nou niet dus, heb met 20 man door frankrijk gereden waarvan er twee dezelfde helm hadden als ik en dit beslaan was echt niet meer normaal t ging dus ook gewoon niet weg. Lekker met 140 en open vizier op de snelwegen ;( lekker traan ogen krijg je daarvan. Nu met t anti condens viziertje stukken beter.
kan ik zelfs roken in de helm!! :) Nu is t inderdaad ff open zetten en weg ermee. Dit was echter niet zo!!!!!
 
ik ga een ROOF kopen
weet dat het niet de meest comfortabele is, maar puur de looks
wel jammer dat het niet je favoriet is nu door de minpunten
het is idd puur looks ipv comfort

beslaan is zo opgelost door het met een huis tuin en keuken materiaal schoon te maken zoals allesreiniger
lawaai met oordoppen

Tja maxxers die voor looks gaan hebben een Roofje, je bent al aardig op de juiste weg Niels... *D

...tenslotte TE Goed is óók niet Goed...
Ik blijf bij m'n Roofje Boxer, misschien nog eens een Simpson 8-)
 
Tja maxxers die voor looks gaan hebben een Roofje, je bent al aardig op de juiste weg Niels... *D

...tenslotte TE Goed is óók niet Goed...
Ik blijf bij m'n Roofje Boxer, misschien nog eens een Simpson 8-)
Je lijkt Max wel, stapte ook ineens over naar een Simpson
voorheen

skull2.jpg


nu

simpson3.jpg


(copyright Nitromax ;) )
 
Nitromax zal em wel goed vinden denk ik
moet je em ff vragen
Hij zag er wel blij uit toen ie hem op had vorige week, dus zal wel lekker zitten...of kijkt ie altijd zo blij (volgens mij wel nl.). Ziet er wel cool uit 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan