Roof Boxer V8 op een Supersport

25 sep 2011
31
0
Ik zie steeds vaker motorrijders met een Roof helm op. Dacht ik eerst dat het alleen maar op choppers, nakeds en dergelijke kon, zie ik steeds meer ook Supersport rijders met een Roof helm op. Vindt het sowieso een mooie helm en zit er aan te denken om er eentje te kopen. Maar wat vinden jullie? Is het een pan op een Supersport of niet?
full
 
Persoonlijke voorkeur, maar gezien de vorm vermoed ik dat je bij hogere snelheden toch liever een andere helm op hebt. Ding lijkt me aerodynamisch niet zo verantwoord als b.v. een shoei xr1100
 
ik vind um echt foeilelijk :X
Vooral als ze met dat kinstuk op de achterkant van de helm rijden..
Ziet er niet uit _O- !!

Maarja, gewoon kopen wat jij mooi vind toch? :Y
 
Als je maar boos kijkt, dan kan eigenlijk bijna elke helm wel :Y



Maak je je eigen nou echt serieus druk om wat anderen d'r van vinden ??? :? :')
psst; er staat geen geslacht vermeld in het profiel van deze gebruiker.

ik zou het even op het viva forum vragen :+
 
Laatst bewerkt:
Een vriend heeft er 1.
Hij rijdt op een gixxer 600 uit 2008.

Hij is iig niet blij met zijn aankoop. Te veel windruis, hij rijdt nu alleen maar met oordoppen in.
Ziet er wel mooi uit zo'n helm, maar niet aan te raden voor ss motoren.
 
Hij is iig niet blij met zijn aankoop. Te veel windruis, hij rijdt nu alleen maar met oordoppen in.
Ziet er wel mooi uit zo'n helm, maar niet aan te raden voor ss motoren.
naar mijn weten zitten ze gewoon kut'
op welke motor je ook zit, dus en maar.

''wie mooi wilt zijn...''
 
naar mijn weten zitten ze gewoon kut'
op welke motor je ook zit, dus en maar.

''wie mooi wilt zijn...''

Hij heeft het ook vooral voor de looks gehaald. Die rode sluitingen komen dan omhoog te staan als ie open staat. Dat vindt hij er wel goed uit zien. Het heeft geen zonnevizier dus dat is ook !@#.
Precies ieder zijn ding, ben blij dat ik toch voor een mooie integraal helm ben gegaan.

roof_boxer_v8_black_shadow_Seite.jpg


Zo dus :P
 
Laatst bewerkt:
Als ik kijk naar de Supersport normen en waarden kan deze helm niet, full face racehelm in combinatie met leren pak mag wel, dit is mijn uitspraak en hier zul je het mee moeten doen
 
Herrie en slechte pasvorm.

Overigens kan het geen kwaad om met oordoppen te rijden welke helm je ook hebt. Er is namelijk altijd teveel lawaai bij hogere snelheden.
 
Ik zie steeds vaker motorrijders met een Roof helm op. Dacht ik eerst dat het alleen maar op choppers, nakeds en dergelijke kon, zie ik steeds meer ook Supersport rijders met een Roof helm op. Vindt het sowieso een mooie helm en zit er aan te denken om er eentje te kopen. Maar wat vinden jullie? Is het een pan op een Supersport of niet?[afbeelding]
niet doen ik heb er ook 1
dat ding fluit als de nete B|
 
er bestaan meer helmen met kinstuk naar achter.

shark evoline
EvoMoovitKOKprofil.jpg

EvoS3MoovitKOK34.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die dingen maken serieus een TAKKE herrie als je 120 rijd. zelfs met open pijp hoor je jezelf niet meer...
 
Koop dan gewoon een echte systeemhelm (ja ja, is alleen voor suffe bmw'ers :)) of wees een vent en koop een jet maar ja, dat lijkt helemaal niet op een supersport.
 
Terug
Bovenaan Onderaan