Roof Boxer V8

Danny1977

MF'er
20 okt 2011
187
0
Hengelo (Overijssel)
Vanmiddag een nieuwe helm gekocht, de Roof Boxer V8

full


Nu heb ik hem zo meegenomen, dus zonder doos, omdat ik hem meteen op wilde tijdens het terug rijden. Kan iemand mij echter vertellen of er ook een handleiding bij hoort te zitten? Niet om te weten hoe ik hem moet dragen (niet achterstevoren :P ) maar voor bijvoorbeeld instructies hoe het vizier te verwisselen is?

Ik kreeg er alleen een hoes bij en een klein zakje met vier reflectoren/stickers en een Franse tekst.
 
The roof, the roof, the roof is on fire..
En ik maar denken dat je V8 motorfiets geroofd is. Ga naar de verkoper en vraag hoe het zit zou ik zeggen. Zou wel heel toevallig zijn als iemand op dit forum dezelfde helm heeft en wel weet hoe het moet..
 
Come on mensen, met een nieuwe helm hoef je niet je vizier te verwisselen de eerste 24 uur, en dan heeft de verkoper alweer open. Die man wil gewoon even zijn mooie nieuwe helm showen.

Dus: mooie helm, gefeliciteerd ermee. Hou hem heel en de bovenkant boven.

:W :W
 
Laatst bewerkt:
Bij je ROOF helm krijg je alleen een zacht bescherm hoesje en een zakje met reflectoren en instructies in het Frans zoals je zelf al zegt.
Om het vizier te kunnen verwisselen maak je de schroeven los aan beide kanten en haal je het kinstuk los. Je ziet dan een soort van 3 rondingen die het vizier vast houden. 1 kleine die als kliksysteem werkt, hier moet je aan vizier trekken tot dat je hem los hoort klikken en bij de 2 andere moet je proberen om het vizier om de kleinste te wringen.

Waar heb je de helm gekocht als ik vragen mag ?
 
Bij je ROOF helm krijg je alleen een zacht bescherm hoesje en een zakje met reflectoren en instructies in het Frans zoals je zelf al zegt.
Om het vizier te kunnen verwisselen maak je de schroeven los aan beide kanten en haal je het kinstuk los. Je ziet dan een soort van 3 rondingen die het vizier vast houden. 1 kleine die als kliksysteem werkt, hier moet je aan vizier trekken tot dat je hem los hoort klikken en bij de 2 andere moet je proberen om het vizier om de kleinste te wringen.
Thx

Waar heb je de helm gekocht als ik vragen mag ?
Bij Harley-Davidson dealer Oude Monnink Motors in Vroomshoop (Ov.)
 
verwachte bij het zien van het topic titel een of ander achtcilinder boxer op het dak, maar een helm?
 
ThxBij Harley-Davidson dealer Oude Monnink Motors in Vroomshoop (Ov.)

Ah, daar had ik mijn Sportster vandaan.
Maar vind jij het een goed idee om net voor de herfst en winter (en lente) een getint vizier op je helm te zetten. Gezien het te verwachten weer en het weinige licht.
Zelf zou ik nooit een getint vizier willen, wel een zonneklep die ik naar behoefte kan gebruiken. Heeft deze (mooie) helm geen zonneklep?

:W :W
 
Laatst bewerkt:
Ah, daar had ik mijn Sportster vandaan.
Maar vind jij het een goed idee om net voor de herfst en winter (en lente) een getint vizier op je helm te zetten. Gezien het te verwachten weer en het weinige licht.
Zelf zou ik nooit een getint vizier willen, wel een zonneklep die ik naar behoefte kan gebruiken. Heeft deze (mooie) helm geen zonneklep?

:W :W

Deze helm heeft geen zonneklep.. Ik heb het donkerste vizier opzitten... Het verwisselen ervan heb ik in de zaak laten doen waar ik hem vandaan heb, is best kut werkie... Heb trouwens wel de stickers eraf getrokken

ikkuhopmonstert-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan