Rooie duif zijn zijspandingetjes

Ik zag ook dat kenteken, en inderdaad, het is een kalender om het het hele jaar augustus te laten zijn. Een mooie maand!

Augustus een beste maand ze hebben op de kalender ook de maand in beeld gebracht dus winterse taferelen voor in de winter etc
 
Nee ik had wel mee gedaan met die show
maar schijnbaar is een stringetje aan je bak hangen of een deurtje in je bak zagen belangrijker dan een cpl. span van de grond af op te bouwen
en er al dik 12 mee te rijden

nou hoor......... ik vind een deurtje in je bak zagen anders knap ingewikkeld........ voordat je dat weer allemaal netjes sluitend en waterdicht heb ben je ook wel weer een paar emmertjes polyester verder O-)
 
nou hoor......... ik vind een deurtje in je bak zagen anders knap ingewikkeld........ voordat je dat weer allemaal netjes sluitend en waterdicht heb ben je ook wel weer een paar emmertjes polyester verder O-)

Ha niet bij een stalen
bak haha
 
Daag Oma
Omdat ik er toch niet aan toe kom gaat de Duna weer in de verkoop
 
  • Wow
Waarderingen: EHE
Ik zag het. Mooie bakjes blijven het toch.
Zekers maar kom er niet aan toe maak te veel uren op dit moment, dusz was eigenlijk de bedoeling om hem mee te nemen naar de Vetorama maar ja ook die ging natuurlijk niet door
 
zonde man.... je had nu wel een heel mooi exemplaar in handen

geduld is niet je sterkste kant ;)

ik voorspel je dat er over enige tijd wel weer een duna bakje terug komt O-)
 
zonde man.... je had nu wel een heel mooi exemplaar in handen

geduld is niet je sterkste kant ;)

ik voorspel je dat er over enige tijd wel weer een duna bakje terug komt O-)
Meer dan 60 uur in de 5 dagen zorgt er voor dat er weinig tijd overblijft voor andere dingen, en ben nog bezig met het span van de vrouw
en op dit moment loop ik al weer 2 weken op krukken en hoop ik dat ze nog gaan opereren maar denk dat het lastig gaat worden met de corona shit die er nu weer heerst
 
Ik dacht dat de K1200 in de oude K-serie viel, maar er zullen er vast twee zijn
Er is een k1200 met een flatfour in de lengterichting, bj tot 2005(dacht ik) en de K1200 dwars in het frame zoals de meeste andere 4cilinders(vanaf 2006)
 
Bezig met onderhoudsdingetjes van mijn zijspan werd ook wel weer tijd, maar ja nu hebben we vakantie
vandaag de remklauwen gedaan ontluchtingsnippeltje brak af netjes uitgeboord en schroefdraad getapt.
Nieuwe spullentjes besteld bij MW motoren en alles zit al gemonteerd
ook nog even gebruik gemaakt van de beste raad nl Voorraad haha
 
Na de vakantie wil ik er andere remmen op (laten) maken zit aan Brembo goldline's te denken oid


of


Of zulke;
2fkFzXQl.jpg

kfOjYN5l.jpg


en wil er eigenlijk ook zwevende remschijven op, maar weet nog niet wat er gaat passen


wat vinden jullie ????
 
Zwevende schijven zou ik geen moeite voor doen. Eventueel ombouwen als je eigen schijven versleten zijn. Ik zou voor de onderste klauwen gaan. Dat zijn doodgewone Tokico's, prima Janpanse dingen en op heel veel fietsen gebruikt, stukken goedkoper dan Brembo Goldline dus.
 
Zwevend maken zou ik ook geen moeite voor doen.
Maar een setje 4 zuigers is altijd goed. Dus maak denk ik niet uit of je de bovenste of de onderste doet.
Gewoon kiezen wat je zelf het mooiste vind
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Terug
Bovenaan Onderaan