Rooie duif zijn zijspandingetjes

Het topic kan wel op slot, er wordt toch niet op gereageerd
HOUDOE !!
 
Klopt helemaal, we zitten blijkbaar in de modus "Slap hangen en lullig kijken". Het is de tijd van het jaar, pens vol met pepernoten. Oh nee? Dus je hebt deze keer voor het eerst de inkopen van je vrouw links laten liggen?
Goed dan.
Pensioen stress? Kan ook niet, veel te jong volk hier.
Wat dan? Te lam om te sleutelen en met een volle bierpens (dus toch weer) voor de TV hangen? Nee toch! Als het zijspanvolk ook al degenereert.....
En ik? Alles naar wens. Geen sleutelarij, maar wel lekker rijden, met elektrisch verwarmde handschoenen. Dat wel dus.
Overigens...
Het is dat ik al een mooi span heb, maar ik moet me steeds inhouden om die Moturist P1 niet te kopen die al een paar dagen wordt aangeboden. Zoals Halflive al schreef; vast ritueel, lampjes, ruit en stoeltje. Maar toch, ziet er helemaal niet verkeerd uit en niet te vergeten een weldoordacht product van de kanjers Ed en Jos!!!
 
Laatst bewerkt:
t topic kan wel op slot, er wordt toch niet op gereageerd
HOUDOE !!
ik heb niet altijd iets zinnigs te vertellen maar kom hier toch elke dag op de zijspanafdeling om te lezen wat iedereen doet.
niet sluiten dus, ik heb vandaag de linker voorpoot uit mijn rocket gehaald maar dat is geen zijspanwerk.
 
Hier hetzelfde verhaal. Ik rotzooi wat in de garage, lees veel mee, ouwehoer wat slaps maar verder weinig actiefs.
 
Hier net zo hoor, rommelen wat in garage. Gisteren nog flink stuk gereden, maar ik vond het niks lekker..
 
Het topic kan wel op slot, er wordt toch niet op gereageerd
HOUDOE !!

Donkere dagen voor kerst zijn altijd een beetje slappe periode, forum-technisch gezien. Ze ook veel in andere topics.
Als het zonnetje weer gaat schijnen komen de meesten weer een beetje tot leven.
Laat je er niet door ontmoedigen.
 
Komende dagen even kijken voor andere schokbrekers de ondervork van de voor schommel staat naar beneden,
en dat vind ik niet mooi dus kunnen er kortere op en die van achter mogen ook vervangen worden door lagere exemplaren
 
Terug
Bovenaan Onderaan