Rooie duif zijn zijspandingetjes

Niet leuk voor je Jan...

Sterkte en succes ermee.
Kallum an doen
 
DAG OMA

afgelopen week toch maar weer eens wat gedaan aan het span voor de vrouw

Ff69jPRl.jpg


wFyR9W0l.jpg


remmen gepast en de schijven nu juist uitgespacerd

XPBcZdql.jpg

Co5mfg6l.jpg


eerste fase uitlaat demper wordt nog wat ingekort zodat ie beter past bij het geheel

YG2i3pRl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat wel gaaf zo'n grote sportdemper horizontaal opgehangen op een klassiek ogende motor
 
Daag oma
na lange tijd afgelopen zaterdag weer eens een rondje kunnen en mogen rijden met het span
de uitslagen van de operatie aan hoofd en oor waren zeer positief ik mag weer van alles doen, ja ook motorrijden zei de K&O artsenrinnetje
Ik zei al dat ik een niet omval motor had en ondanks dat ze zelf motor reed kende ze de uitdrukking niet
wel vond ze mijn BMW span wel heel gaaf, kijk zei dat kan ik dan weer niet.
Heb haar uitgenodigd voor een keer een rondje mee in de bak
 
Zo weer verder met het laadstroom probleem gisteren diverse testen gedaan vandaag maar het 1 en ander vervangen
 
De mijne
helaas wil het niet lukken dynamo vervangen spanningsregelaar verv door nieuwe exemplaren
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nog even mijn sigma tellertje weer aan de gang gemaakt
eerst even een nieuwe batterij erin en de omtrek uitgemeten van de voorband.
Daarna alles ingesteld en testrijden, helaas brak me gaskabel al op de oprit O-) gelijk even hersteld
en daarna even gekeken of mijn teller gelijk liep met de Navigatie
 
De remplaatjes zijn klaar sommige hebben de foto's al voorbij zien komen op internet
komende week de nieuwe achterbrug aanpassen en dan kan ie al bijna uit elkaar voor de poedercoater
dus daarna verder met het leuke werk
 
vandaag even bezig geweest om de achterbrug van span 2 aan te passen
nu past er wel een 135 achterband in

0y7pmakl.jpg


gyCjny0l.jpg


Gelijk de rest van het ding gedemonteerd
nu alleen nog wat steuntjes eraf slijpen en een nieuw steuntje voor de K100 bobine maken en er op lassen;

rAXwYozl.jpg


en nog wat aan het blok doen
RVS stoterstanghulzen en nieuwe rubbers

xUVeCN2l.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan