Rooie duif zijn zijspandingetjes

er zaten ook nog 2 wielen bij van een Dnepr 1 cpl met band en 1 zonder
OibCYMvl.jpg
 
Rooie duif en zijn zijspandingetjes:

Je koopt eens wat. Je bouwt weer wat. Verkoopt toch weer wat en dan koop je toch weer wat ;)

En zo blijven we iig lekker bezig!

Maar nu zonder gekheid:
Waarom een andere bak naast die van jouw? Ik vond die kortere bak juist wel super tof staan.
Maakt m net even anders dan een standaard russenbak
 
Rooie duif en zijn zijspandingetjes:

Je koopt eens wat. Je bouwt weer wat. Verkoopt toch weer wat en dan koop je toch weer wat ;)

En zo blijven we iig lekker bezig!

Maar nu zonder gekheid:
Waarom een andere bak naast die van jouw? Ik vond die kortere bak juist wel super tof staan.
Maakt m net even anders dan een standaard russenbak


Ik zou dit span samen met iemand anders kopen zei zochten een bak ik zocht zo'n K750 frame,
alleen op het laatste moment zagen zei er van af en heb ik nu een bak extra.
Ik zit er wel aan te denken om bij mijn span de accu buiten de bak te maken, dat scheelt toch wat ruimte in het kleine achterbakje
 
Daaaaag Oma
laatst al wat spullen gekocht bij mijn maatje Joost in Brummen stuurschakelaars koppelings hendel rempomp etc en toen al alles gemonteerd
vandaag weer wat gedaan eerst een lijst gemaakt wat te doen en een 2e lijst met wat te kopen bestellen best wel lijstjes maar zo maak ik het wel wat overzichtelijker voor me zelf.
Wil nu de komende vrijdagen (vrijdags dus) verder gaan met dit ding, ik moet binnenkort nog wel weer onder het mes video intake heb ik al gehad wacht nu op de oproep voor de operatie tussen nu en 3 tot 4 weken

vuFPWvOl.jpg



stuurschakelaars Hond VFR 750
rempomp Yammie R1
Koppelings kant Kawasjakie
tellers orgineel BMW
koplamp ook

c3w1jGVl.jpg
 
ZOOO weer een tijdje niet al te veel geschreven ook niet veel gereden misschien toch maar eens denken om het spul te verkopen, komend weekend naar de beurs in Mannheim
Misschien dat ik nog wat leuks zie daar !!
 
Volgens mij heeft Roger een Duna bak op een Dnepr frame aan een BMW R1100RT geknoopt een keer. Maar die bak lag er geloof ik gewoon bovenop. Dat is natuurlijk niet zo moeilijk. Denk dat de Duna iets smaller is ook als een Dnepr?
 
Volgens mij heeft Roger een Duna bak op een Dnepr frame aan een BMW R1100RT geknoopt een keer. Maar die bak lag er geloof ik gewoon bovenop. Dat is natuurlijk niet zo moeilijk. Denk dat de Duna iets smaller is ook als een Dnepr?
Klopt heb die combinatie vorige week gezien in het echt, maar ik wil hem heel wat lager plaatsen haha
 
je moet de ragbak van Geewiz als voorbeeld gaan nemen; die ligt er lekker laag naast, maar ligt niet op een dnepr frame volgens mij.

als je m er gewoon boven op legt.... dat zou zonde zijn
 
Dan moet je dus eigenlijk het Dnepr frame doorslijpen en er een wieg in lassen. Kan je hem gelijk wat smaller maken.
 
Dan moet je dus eigenlijk het Dnepr frame doorslijpen en er een wieg in lassen. Kan je hem gelijk wat smaller maken.
Ik zie niet waarom dat beter zou zijn mijn span spoort super goed
Dus ik denk eraan om gewoon de bak aan te passen, heb daar al wat leuke voorbeelden van gezien.
 
je moet de ragbak van Geewiz als voorbeeld gaan nemen; die ligt er lekker laag naast, maar ligt niet op een dnepr frame volgens mij.

als je m er gewoon boven op legt.... dat zou zonde zijn
Ik ga hem er niet zo op leggen, achter misschien wel maar voor moet ie zakken
 
Laatst ook nog een tank gekocht ik dacht dat het een Heinrich was kan ook een Hoske zijn,
even gepast maar dan wordt mijn motor wel erg klein haha dus hij mag weer in de verkoop;

BfCiIeBl.jpg


MH1TfU1l.jpg
 
Deze week ophalen voor 400,- zonder het BMW wiel met as rem etc
 
Laatst bewerkt:
Heb al vaker plaatjes van dit span voorbij zien komen, zo'n gave combi vind ik die, echt mooi
Klopt deze mensen die dit gebouwd hebben staan ook op MP bij de zijspannen, dus misschien heb je hem daar gezien en natuurlijk kan het op Mijn Duna pagina op feestboek
 
Klopt deze mensen die dit gebouwd hebben staan ook op MP bij de zijspannen, dus misschien heb je hem daar gezien en natuurlijk kan het op Mijn Duna pagina op feestboek
Volgens mij heb ik er tijden geleden al eens een plaatje van op geslagen.

Ik geloof niet dat ik jou op facebook heb? Doe eens een pb met je naam als je wil?
(wij hebben elkaar ook nooit live ontmoet toch?)
 
Volgens mij heb ik er tijden geleden al eens een plaatje van op geslagen.

Ik geloof niet dat ik jou op facebook heb? Doe eens een pb met je naam als je wil?
(wij hebben elkaar ook nooit live ontmoet toch?)
pb verstuurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan