Beste m-f 'ers,
Ik heb een suzuki gs 550 t uit 1980 omgebouwd tot caferacer/scrambler. Motor heeft op de testbank gestaan bij Hoogland motoren Purmerend (helaas bestaat het bedrijf niet meer) en is toen perfect afgesteld. Vorig jaar begon het motortje opeens olie uit de nokkenas/carter ontluchting te gooien.
Heb hierop nieuwe zuigerveren, pakkingen etc geplaatst, maar loopt nu stationair te hoog en komt niet snel genoeg terug naar het juiste toerental.
Daarbij komt nu geen olie, maar rook uit dezelfde ontluchting. Ook vind ik de nieuwe koppakking teveel zweten.
Kan iemand mij met deze problemen helpen of weet iemand een goede monteur in de buurt van Purmerend?
Of is er misschien interesse om de motor over te nemen? .... Hij stond, toen hij nog perfect liep, te koop en heb nog 2 projecten in de schuur staan...zie jullie reacties graag tegemoet.
Ik heb een suzuki gs 550 t uit 1980 omgebouwd tot caferacer/scrambler. Motor heeft op de testbank gestaan bij Hoogland motoren Purmerend (helaas bestaat het bedrijf niet meer) en is toen perfect afgesteld. Vorig jaar begon het motortje opeens olie uit de nokkenas/carter ontluchting te gooien.
Heb hierop nieuwe zuigerveren, pakkingen etc geplaatst, maar loopt nu stationair te hoog en komt niet snel genoeg terug naar het juiste toerental.
Daarbij komt nu geen olie, maar rook uit dezelfde ontluchting. Ook vind ik de nieuwe koppakking teveel zweten.
Kan iemand mij met deze problemen helpen of weet iemand een goede monteur in de buurt van Purmerend?
Of is er misschien interesse om de motor over te nemen? .... Hij stond, toen hij nog perfect liep, te koop en heb nog 2 projecten in de schuur staan...zie jullie reacties graag tegemoet.