rook uit spanningsregelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

San-de-hondaman

Die hard MF'er
2 mei 2006
598
0
Ridderkerk
ik heb eigenlijk een simpele vraag, en ik denk dat ik het antwoord zelf al heb, maar zou toch nog effe bevestiging van jullie willen hebben. Als ik met mijn motor rond de 5.000 toeren draai dan komt er een beetje chemische rook uit mijn regelaar.......ik neem aan dat deze dan kapot is. Wat denken jullie??? tis een Cbr600f uit 1991/92.

Groetjes!! :W
 
Met dat knoppie linksboven (
edit.gif
)kun je een bestaande post wijzigen ;)

En rook uit je SR is idd niet goed :N
 
ik heb eigenlijk een simpele vraag, en ik denk dat ik het antwoord zelf al heb, maar zou toch nog effe bevestiging van jullie willen hebben. Als ik met mijn motor rond de 5.000 toeren draai dan komt er een beetje chemische rook uit mijn regelaar.......ik neem aan dat deze dan kapot is. Wat denken jullie??? tis een Cbr600f uit 1991/92.

Groetjes!! :W

Nee hoor dat hoort zo, alle regelaars roken zo.
 
Dan zal ik je nog even een echt goede tip geven.
De fabrikant waar o.a. Honda zijn regelaars/gelijkrichters inkoopt is: http://www.shindengen.com/

Rechtstreeks regelaars van de fabrikant kopen is een stuk voordeliger dan bij de Honda dealer en zijn identiek. Zowel de fabrikant als Honda gebruiken dezelfde item nummers, dus dat is makkelijk zoeken op het net. Je zult je verbazen over de pijsverschillen.

Electrex is een fabrikant (een van de weinige, als niet de enige), die imitatie regelaars maakt, maar daarover heb ik toch niet al te beste verhalen gelezen, hoewel ik net zelf ook een daar heb besteld via Siccama Sales. De volgende keer ga ik toch voor een originele, want voor de VFR bestaat een originele upgrade. Helaas had ik me iets te weinig ingelezen. http://www.Carmo.nl levert ook Electrex regelaars. Niet kopen als ik jou was.

Let wel: Ook schindengen heeft waardeloze regelaars (zoals de sh579a-11) gemaakt, maar de upgrade (SH689DA) schijnt erg goed te zijn. Voor jezelf moet je wel even nagaan of de betreffende originele regelaar van jou ook een vervanger kent.
 
ik heb eigenlijk een simpele vraag, en ik denk dat ik het antwoord zelf al heb, maar zou toch nog effe bevestiging van jullie willen hebben. Als ik met mijn motor rond de 5.000 toeren draai dan komt er een beetje chemische rook uit mijn regelaar.......ik neem aan dat deze dan kapot is. Wat denken jullie??? tis een Cbr600f uit 1991/92.

Groetjes!! :W

Is een kabouter in je regelaar, die rookt sigaretten :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan