Rookies met 1 post: zijn ook trollen

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.261
Rèswèk
Ik zou het niet erg vinden als rookies pas na 5 of 10 posts ofzo bevoegdheid krijgen om in bepaalde forums maar met name techniek een topic mogen starten... dat kon al met phpbb, dus met dit overtreffende forum lijkt dat ook te moeten kunnen. Met mij wordt menigeen gallisch van de rookies die na één post in techniek of algemeen oprotten. Laatste bezoek = tevens registratie = tevens openingspost... verplicht voorstellen...
 
Oplossing
C460B30C-4513-4A44-8383-43024021F007.jpeg


Welke zal,ik nemen?
Ik ben het wel met @Rob RD eens dat er teveel van dat soort posts zijn. Of de voorgestelde methode de oplossing is weet ik niet, maar ik denk wel dat het goed is dat het onder de aandacht wordt gebracht! Het is het waard om over oplossingen/aanpassingen na te denken, en omdat 'we' een forum zijn is dat dus ook de beste manier.

Dat is meer een reden om how to's te maken zoals die van ZOT over laden/laadcircuit en deze als sticky bovenaan vast te zetten.

Los van het feit dat je altijd soortgelijke vragen houdt want of het antwoord is niet makkelijk te vinden of de situatie is nèt even anders per persoon.
 
Ik ben al vanaf 2003 lid ,,eens ooit voorgesteld maar dat bericht is weg.
Lees veel,reageer weinig dus heet nu nog na al die tijd rookie.
Rob Rd. Die moderator modereert verkeerd dan ,
Jij bent af en toe,zelf,als een dolle stier hier mensen ,en rookies en die hard mf,ers aan het aanvallen met je vreemde soms domme rare antwoorden die nergens over gaan..
Ik zelf irriteer me er verschrikkelijk,aan hoe jij je hier op dit forum soms uit en doet.
Je zit vaak tegen de grens aan ,of bent zo bezig ,,,iemand ,(lees de moderator) had je moeten verwijderen ,
En nu ga jij hier commentaar op een moderator uiten en rookies die vragen stellen.
Iedere heeft recht op het forum wat te vragen .
Dat jij hier uit jouw oogpunt grenzen aan wil stellen prima ,
Dan ,moeten er ook grenzen aan jóuw onzinnige uitspraken gesteld worden.
En soms heeft reageren geen zin als jij in een topic,van een ander weer eens bezig bent .
Je blijft dan ook maar doorgaan .
Dan is er geen rem op jouw rare gedoe.
Denk daar ook eens aan ...
Ik snap.jóuw niet en vind dit onderwerp,nergens op,slaan.
Kijk eerst naar je zelf heel goed eer jij hier anderen aanvalt op hun gedrag,en het rookie zijn ..

Volgens mij gaat het Rob Rd niet om het rookie zijn, of verbod om vragen te stellen als rookie, maar om het feit dat vaak na 1 post niets meer wordt teruggekoppeld of gereageerd.

Persoonlijk kan ik me ook niet snel ergeren aan 1 persoon. Het leven is al serieus genoeg, ik kan het wel waarderen als er boven het maaiveld wordt uitgestoken en wat flauwekul wordt gemaakt. Maargoed, met 100 mensen heb je 100 meningen :P. Meen dat het forum het ook toelaat om iemands posts niet te hoeven zien? :)
 
Ik ben al vanaf 2003 lid ,,eens ooit voorgesteld maar dat bericht is weg.
Lees veel,reageer weinig dus heet nu nog na al die tijd rookie.
Rob Rd. Die moderator modereert verkeerd dan ,
Jij bent af en toe,zelf,als een dolle stier hier mensen ,en rookies en die hard mf,ers aan het aanvallen met je vreemde soms domme rare antwoorden die nergens over gaan..
Ik zelf irriteer me er verschrikkelijk,aan hoe jij je hier op dit forum soms uit en doet.
Je zit vaak tegen de grens aan ,of bent zo bezig ,,,iemand ,(lees de moderator) had je moeten verwijderen ,
En nu ga jij hier commentaar op een moderator uiten en rookies die vragen stellen.
Iedere heeft recht op het forum wat te vragen .
Dat jij hier uit jouw oogpunt grenzen aan wil stellen prima ,
Dan ,moeten er ook grenzen aan jóuw onzinnige uitspraken gesteld worden.
En soms heeft reageren geen zin als jij in een topic,van een ander weer eens bezig bent .
Je blijft dan ook maar doorgaan .
Dan is er geen rem op jouw rare gedoe.
Denk daar ook eens aan ...
Ik snap.jóuw niet en vind dit onderwerp,nergens op,slaan.
Kijk eerst naar je zelf heel goed eer jij hier anderen aanvalt op hun gedrag,en het rookie zijn ..
Kijk,een mooie aftrap voor het Rob RD afzeik topic,wie volgt
}) 8)7 :Y
 
Ik denk dat je daar meer volle zalen mee trekt dan met de rookies-als-troll... trouwens, over respons op mijn reacties en mijn respons van anderen op mijn reacties zit ik echt wel in de groene zone. Daarbij: ik zeg 5 of 10 posts ofzo, waarbij ik aan de deskundigen overlaat wat redelijk zou kunnen zijn. Misschien ook een keer de positieve kant van mijn posts inzien net als de likers die met een stuk of 10 al lijnrecht tegenover je staan

Ik begrijp MBM zijn punt volledig, en hij heeft in jou geval 100% gelijk. Ik denk dat jij meer in de grijze zone verkeert :P , als jij dat graag zo wil prima lekker doen ik ben wel in staat om jouw opmerking op waarde of dus geen waarde in te schatten. Maar een rookie dus niet.......
Om jouw "humor" in te kunnen schatten moet je hier echt al langer rondzwerven, lastig voor een rookie.

Maar goed dat het hier te makkelijk is om een topic te starten heb je helemaal gelijk in dat ben ik met je eens. Alleen mij stoort het niet zo, als ik de OP niet begrijp of er wordt naar mijn idee te weinig info gegeven, reageer en/of volg ik het niet meer.
 
Ik ben al vanaf 2003 lid ,,eens ooit voorgesteld maar dat bericht is weg.
Lees veel,reageer weinig dus heet nu nog na al die tijd rookie.
Rob Rd. Die moderator modereert verkeerd dan ,
Jij bent af en toe,zelf,als een dolle stier hier mensen ,en rookies en die hard mf,ers aan het aanvallen met je vreemde soms domme rare antwoorden die nergens over gaan..
Ik zelf irriteer me er verschrikkelijk,aan hoe jij je hier op dit forum soms uit en doet.
Je zit vaak tegen de grens aan ,of bent zo bezig ,,,iemand ,(lees de moderator) had je moeten verwijderen ,
En nu ga jij hier commentaar op een moderator uiten en rookies die vragen stellen.
Iedere heeft recht op het forum wat te vragen .
Dat jij hier uit jouw oogpunt grenzen aan wil stellen prima ,
Dan ,moeten er ook grenzen aan jóuw onzinnige uitspraken gesteld worden.
En soms heeft reageren geen zin als jij in een topic,van een ander weer eens bezig bent .
Je blijft dan ook maar doorgaan .
Dan is er geen rem op jouw rare gedoe.
Denk daar ook eens aan ...
Ik snap.jóuw niet en vind dit onderwerp,nergens op,slaan.
Kijk eerst naar je zelf heel goed eer jij hier anderen aanvalt op hun gedrag,en het rookie zijn ..
En bij deze heb je het beste antwoord... Zo ben ik dan ook weer wel

Je kan me eventueel negeren hoor, dat vind ik helemaal niet erg.
En het is een paar posts terug al eens uitgelegd, desalniettemin zou ik als ik jou was de startpost nog eens goed lezen, en oh, misschien ook de regel daaronder? waas wat likes in staan?

Geloof me, knul, wij worden heus wel vrienden

je bent trouwens geen rookie, maar een die hard rookie
 
Laat toch alsjeblieft t forum een beetje zo ongeregeld als t is, wil je iets niet lezen of zien of een nieuw topic staat je niet aan,
dan kijk je ff een andere kant op.
nee ,zelfs hier moet alles met regeltjes ;(

:N Nee wat mij betreft niet. Ik ben van van mening dat wij mensen regels nodig hebben, en ik persoonlijk kan daar prima mee leven. Lekker duidelijk. En niet iedere regel past mij dat is ook een feit, maar dan heb ik pech, ik zal me er toch aan moeten houden.
Nederland is een land van regels dat moet ook wel als je met zo veel zo dicht op elkaar woont. Als nu ook de politici en rechters zich aan hun eigen regels zouden houden, of er KEIHARD op afgerekend zouden worden, zou het helemaal mooi zijn..........
 
Tja de echte motorrijders zijn van nature nogal vrijbuiters en houden niet van regeltjes,maar af en toe moet
er toch enige stroomlijning in het geheel gebracht worden anders doet iedereen maar wat en word het een zooitje,
al kan de forum ge*t*po hier soms wel wat minder te keer gaan,maar ja die zijn in het dagelijks leven ook bezig dwalers op het
rechte pad te krijgen dus het zei ze vergeven,ze weten niet beter.
;)
 
:N Nee wat mij betreft niet. Ik ben van van mening dat wij mensen regels nodig hebben, en ik persoonlijk kan daar prima mee leven. Lekker duidelijk. En niet iedere regel past mij dat is ook een feit, maar dan heb ik pech, ik zal me er toch aan moeten houden.
Nederland is een land van regels dat moet ook wel als je met zo veel zo dicht op elkaar woont. Als nu ook de politici en rechters zich aan hun eigen regels zouden houden, of er KEIHARD op afgerekend zouden worden, zou het helemaal mooi zijn..........

mijn god.....wat ik ben ik blij dat niet iedereen zo denkt....pffff
regels zijn er om naar eigen inzicht aan je laars te lappen als je het mij vraagt....
Op dit forum zijn mijns inziens nu al veel teveel regels....als men er nog meer bij gaat verzinnen zakt me de broek echt op de enkels....
 
Met een beetje gezond boerenverstand weet je toch al vrij snel wat ernstig en wat gebazel is. Ik vind het allemaal hoogst vermakelijk. 🤗
Ik dus ook. Ik maak me nergens druk meer over, heb al genoeg gedoe gehad de laatste tijd privé. En zelfs voor dat, ik lees er gewoon overheen.
Het is aan iedereen de keuze om te reageren of juist niet. Maar ik snap Rob z'n stelling wel. Stel je gewoon eens voor, en plaats niet zomaar 1 bericht en verdwijn dan.
 
Ik dus ook. Ik maak me nergens druk meer over, heb al genoeg gedoe gehad de laatste tijd privé. En zelfs voor dat, ik lees er gewoon overheen.
Het is aan iedereen de keuze om te reageren of juist niet. Maar ik snap Rob z'n stelling wel. Stel je gewoon eens voor, en plaats niet zomaar 1 bericht en verdwijn dan.

Dat wel of niet je eigen voorstellen interesseert mij dan weer niet. Draagt ook niets bij aan de naslag functie die het techniek gedeelte zou kunnen hebben. Maar bepaalde gegevens zoals merk, type en bouwjaar doen dat wel. Daar wordt het voor iedereen makkelijker van, en het is iets wat je in moet vullen wil je een topic in techniek kunnen starten, dus door de TS moet er nagedacht worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan