Willem

ᏔᎥᏝᏝ€M
Donateur
22 aug 2005
9.184
11.931
48
Kampen (Overijssel)
Het valt me op dat er profielen worden aangemaakt om als geïnteresseerde 1 post in een verkooptopic te zetten en nooit meer wat van zich te laten horen. Is daar niet wat tegen te doen? Meestal zet je je spullen ook MP dus heel geloofwaardig zijn die lui niet.

LePensZeur

Leipe Shit Ouwe
28 okt 2004
11.498
1.185
45
Ede (Gelderland)
www.veenbrinkmotorparts.nl
Het valt me op dat er profielen worden aangemaakt om als geïnteresseerde 1 post in een verkooptopic te zetten en nooit meer wat van zich te laten horen. Is daar niet wat tegen te doen? Meestal zet je je spullen ook MP dus heel geloofwaardig zijn die lui niet.
verder scrollen.
voor offtopic was een minimum van 30 posts ofzo, maar met de nieuwe software ? , geen idee

het is komen en gaan he.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
30.523
461
Ede (Gelderland)
www.motor-forum.nl
Het is te lastig om daar wat aan te doen. Er zullen altijd een aantal mensen zijn die te lam zijn om te reageren, dat hou je toch...

....
voor offtopic was een minimum van 30 posts ofzo, maar met de nieuwe software ? , geen idee
...
Dat is nog steeds zo.

• Like
Waarderingen: LePensZeur en Willem

Pablo540

Rookie
29 sep 2019
5
0
Of mensen die gewoon geen tijd hebben om op allerlei topics te reageren.. maar wel lezen.