Het valt me op dat er profielen worden aangemaakt om als geïnteresseerde 1 post in een verkooptopic te zetten en nooit meer wat van zich te laten horen. Is daar niet wat tegen te doen? Meestal zet je je spullen ook MP dus heel geloofwaardig zijn die lui niet.

verder scrollen.
voor offtopic was een minimum van 30 posts ofzo, maar met de nieuwe software ? , geen idee

het is komen en gaan he.
 
Het valt me op dat er profielen worden aangemaakt om als geïnteresseerde 1 post in een verkooptopic te zetten en nooit meer wat van zich te laten horen. Is daar niet wat tegen te doen? Meestal zet je je spullen ook MP dus heel geloofwaardig zijn die lui niet.
Het is te lastig om daar wat aan te doen. Er zullen altijd een aantal mensen zijn die te lam zijn om te reageren, dat hou je toch...

....
voor offtopic was een minimum van 30 posts ofzo, maar met de nieuwe software ? , geen idee
...

Dat is nog steeds zo.
 
Of mensen die gewoon geen tijd hebben om op allerlei topics te reageren.. maar wel lezen.
 
Het is te lastig om daar wat aan te doen. Er zullen altijd een aantal mensen zijn die te lam zijn om te reageren, dat hou je toch...



Dat is nog steeds zo.
Wat is Off Topic? Mag je dan meer of een uitbreiding op het menu in het invulveld?
Ik heb een 50 posts en ik veranderde ineens van Rookie naar MFer maar meer gebeurt er nu niet.

Groet, Fred Kroket
 
Aha. Maar: Screenshot_20200604-020300_Samsung Internet.jpg

Groeten, Fred Kroket
 
Laatst bewerkt:
Om in off-topic te geraken moet je minstens 30 posts hebben geplaatst én 30 dagen lid zijn.

Of een moderator lief aankijken.
 
Haha, Als je het zo ziet heeft het echt niets met motorrijden te maken.
Wel scherp van je dat je opmerkt dat ik veel buiten werktijd aanwezig ben.

Groet, Fred Kroket
 
Haha, Als je het zo ziet heeft het echt niets met motorrijden te maken.
Wel scherp van je dat je opmerkt dat ik veel buiten werktijd aanwezig ben.

Groet, Fred Kroket
Ben jij de Fred kroket, alias Fred frikandel, alias Fred viandel die eerder eens een ban heeft gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan