Roosendaal en omgeving "De Speeltuin" deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Website van bluepoint is ofline -O- . Weet ik nog niet hoe het er uit ziet.

Bij mij staat er niet een beest van een compressor achter, maar voor een luchtsleutel en de frequentie waar ik hem mee gebruik is het ruim voldoende. luchtboormachine/slijptol zal zeker niet lukken :N

Dit staat erachter
[afbeelding]

Zoiets moet ik ook nog hebben voor thuis (op de zaak heb ik een beest van een ding) waar heb je hem vandaan en wat kost ie??

Is genoeg om een beetje mee te prullen in mijn hokkie, is een 2 cil dus om m'n fietsje mee schoon te blazen meer dan genoeg. Schuren en spuiten en zo doe ik uiteraard op de zaak. Thuis mag er geen stofje in de lucht hangen ;) ;) Gisteren nog een mooi gaskacheltje met LPG tank gehaald, dus het warm stoken van de winter kost ook geen drol meer.
 
Zoiets moet ik ook nog hebben voor thuis (op de zaak heb ik een beest van een ding) waar heb je hem vandaan en wat kost ie??

Is genoeg om een beetje mee te prullen in mijn hokkie, is een 2 cil dus om m'n fietsje mee schoon te blazen meer dan genoeg. Schuren en spuiten en zo doe ik uiteraard op de zaak. Thuis mag er geen stofje in de lucht hangen ;) ;) Gisteren nog een mooi gaskacheltje met LPG tank gehaald, dus het warm stoken van de winter kost ook geen drol meer.

Ik heb een gasleiding naar de garage getrokken om er vervolgens een apparte CV op te zetten. Heb ik ook gelijk warmwater in de garage. Koud water is er al.


Het is een compressor van airpress. Kwaliteit is top op de luchtfilters na.
FF google'en op airpress en je vind er genoeg. Worden er ook veel 2e hands aangeboden. Mijn komt uit Heerhugowaard en heb er (dacht ik) E250,- voor neer moeten tellen.

http://www.airpress.nl/producten.asp?cat=1&objectid=19&taal=1
 
Laatst bewerkt:
Vraagie.

Weet iemand een houtbewerkingsbedrijf met een verdiktebank? Ik moet namelijk 1 plank van 1.15m x 40cm in dikte reduseren en rechtmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan