Roosendaal en omgeving "De Speeltuin" deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen daar , hier is het nu 13:55 in de middag nog even een berichtje vanuit Ayers rock het is hier erg heet rond de 43 graden , kan niet op mijn eigen pc inloggen , dus de foto,s komen later En Witje gefeliciteerd man dus van Trijnie en mij , de petjes komen goed van pas , heb hier ook al een aantal bestelligen gehad voor petjes (lol) , maar er hadden wel netjes om heen mogen zitten , de petjes bedoel ik , wordt hier gek van de vliegen !!, tot de volgendekeer maar weer , dan vanuit een minder hete plaats
Greetz Trijnie en Kees
ayers rock is leuk :Y
 
hey speeltuiners,

ik blijf het proberen, maar kom vaak niet door met een reactie..
Ik wil jullie ff gedag zeggen en laten weten dat ik weer bijna naar huis kom!!!!
:}
Verder heb ik niks te melden, buiten dat ik net geinformeerd ben dat Rossi weer wereld kampioen is, en dat kan ook niet anders...het is geen pauper merk, maar een yamaha!!!

nou mensen ik zie jullie begin december, en mijn nederige excuses aan taz, petje, nance, bartjuh, Richy en alle anderen dat ik me zo lang niet heb laten horen op het forum.

de groenten!

Ivo
 
hey speeltuiners,

ik blijf het proberen, maar kom vaak niet door met een reactie..
Ik wil jullie ff gedag zeggen en laten weten dat ik weer bijna naar huis kom!!!!
:}
Verder heb ik niks te melden, buiten dat ik net geinformeerd ben dat Rossi weer wereld kampioen is, en dat kan ook niet anders...het is geen pauper merk, maar een yamaha!!!

nou mensen ik zie jullie begin december, en mijn nederige excuses aan taz, petje, nance, bartjuh, Richy en alle anderen dat ik me zo lang niet heb laten horen op het forum.

de groenten!

Ivo

Aanvaard hoor :+
 
buiten dat ik net geinformeerd ben dat Rossi weer wereld kampioen is,
euh in welke tijdzone leven jullie daar :X
nou mensen ik zie jullie begin december, en mijn nederige excuses aan taz, petje, nance, bartjuh, Richy en alle anderen dat ik me zo lang niet heb laten horen op het forum.
is goed jongen :W
had je nog gemaild maar niets meer gehoord van je -O-

werkse nog en tot later :W
 
hey speeltuiners,

ik blijf het proberen, maar kom vaak niet door met een reactie..
Ik wil jullie ff gedag zeggen en laten weten dat ik weer bijna naar huis kom!!!!
:}
Verder heb ik niks te melden, buiten dat ik net geinformeerd ben dat Rossi weer wereld kampioen is, en dat kan ook niet anders...het is geen pauper merk, maar een yamaha!!!

nou mensen ik zie jullie begin december, en mijn nederige excuses aan taz, petje, nance, bartjuh, Richy en alle anderen dat ik me zo lang niet heb laten horen op het forum.

de groenten!

Ivo

:W

@white gefeliciteerd *O*
 
Thanx voor de sterkte wensen !!!

Kom net van de tandarts 2 verstands kiezen laten trekken, dikke smoel nu.
@ Rien dat was eens een andere fiets eh.
 
allemaal bedankt voor de felicitaties hé *O* *O*

en weer op naar de 31 O-)

@CHE dubbel sterkte hé , hopen maar dat alles weer goed komt meissie :Y
 
Weer een hebbedingetje gekocht. Kwaliteit is :? maar voor hobby prima *D

Foto-HP7JIP7G-1.jpg
 
Weer een hebbedingetje gekocht. Kwaliteit is :? maar voor hobby prima *D

[afbeelding]
moet je dr wel een goede lucht buks achter hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel ;)

ben een tijdje geleden ook met hoekske aan het zoeken geweest naar een goede maar betaalbare comprsor aan het zoeken geweest voor wat lucht gereedschap maar lag nog ver boven buget zeg maar. dus heb het ff op de langere baan geschoven.

Eerst me bike schuur afmaken dan kan ik aan me spuithok beginnen/verder gaan :Y


met een beetje geluk over een jaar dus :X :X :X
 
Vandaag bij van Meel geweest....

Mijn rapportage van de nieuwe R1.

Eerst maar even mijn ongezouten mening. Ik ben duidelijk geen fan van de 2009 R1.
Er zitten teveel dingen aan die ik persoonlijk niet mooi vind.


Als eerste wat mij opviel was het kompleet ontbreken van lucht openingen in de zij-fairing.
Hierdoor vind ik de motor helemaal niet agressief ogen. En dit vond ik altijd een sterk punt van de yamaha supersports.
Wat wel weer mooi is, het Yamaha op de onderkuip.


06112008285wp3.jpg



Tweede wat ik echt niet mooi vind. De plastic kap voor de tank. het lijkt wel of die bij ieder model jaar groter word. Op deze laatste uitvoering va de R1 is het bijna de helft van de tank. Opzich niet heel erg maar het is een ongespoten stuk plastic. Ziet er gewoon goedkoop uit. Moet vervangen worden dus door carbon of tenminste laten spuiten in de lak kleur.

06112008292ek3.jpg



Laatste wat ik niet te pruimen vind is de achterkant. Niet alleen de ontzettende lelijke uitlaten. Die vervangen we toch maar het kontje zelf. ik ben een echte fan van smalle wespen achtige kontjes. Op deze nieuwe R1 lijkt het echt of de motor een mega reet heeft. Van meel heeft het na-gemeten en toch is de kont maar 1 centimeter breder dan de 2008 R1. Ook zit het achterlicht raar. Hij zit wat dieper geplaatst hierdoor zit er nog plastic boven het achterlicht dat loopt naar het kontje toe. Beetje moeilijk uit te leggen en te zien op de foto.

06112008293ch2.jpg


06112008296ea4.jpg


Natuurlijk zijn erg ook erg mooi details.

De achterbrug vind ik vet. En een mooie demper ook.
De brug is aan beide kanten open en niet dus zoals op een eerder geplaatste foto aan de rechterkant dicht. Hij oogt niet lomp maar wel solide.

06112008290jt6.jpg


06112008284mi0.jpg



Verder. De koplampen zijn gaaf. Hier is de agressiviteit weer terug van Yamaha.

06112008288fj2.jpg


06112008287gw9.jpg


06112008286ym2.jpg



En natuurlijk het al geroemde cockpit.

06112008291ev3.jpg



Dus zeker geen lelijke fiets. Maar ik persoonlijk vind het geen vooruitgang op het vorige model. Optisch dan. Helaas heb ik het de motor niet horen lopen en natuurlijk ook niet op gereden. Yamaha stuurt de motor rond zonder sleutels. Ze willen echt niet dat er op gereden word. Op het weggedrag en vermogen zal waarschijnlijk ook weinig aan te merken zijn.

Nu is het wachten op de eerste witte uitvoering want die zou mij nog van gedachte kunnen veranderen.
 
moet je dr wel een goede lucht buks achter hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel ;)

ben een tijdje geleden ook met hoekske aan het zoeken geweest naar een goede maar betaalbare comprsor aan het zoeken geweest voor wat lucht gereedschap maar lag nog ver boven buget zeg maar. dus heb het ff op de langere baan geschoven.

Eerst me bike schuur afmaken dan kan ik aan me spuithok beginnen/verder gaan :Y


met een beetje geluk over een jaar dus :X :X :X

Collega van mij heeft er laatst 1 in cranenbroek gehaald. Die spuit ook zo af en toe wat kuipwerk enz.
Niet goed gelezen :$
 
Laatst bewerkt:
hey speeltuiners,

ik blijf het proberen, maar kom vaak niet door met een reactie..
Ik wil jullie ff gedag zeggen en laten weten dat ik weer bijna naar huis kom!!!!
:}
Verder heb ik niks te melden, buiten dat ik net geinformeerd ben dat Rossi weer wereld kampioen is, en dat kan ook niet anders...het is geen pauper merk, maar een yamaha!!!

nou mensen ik zie jullie begin december, en mijn nederige excuses aan taz, petje, nance, bartjuh, Richy en alle anderen dat ik me zo lang niet heb laten horen op het forum.

de groenten!

Ivo
:W :W :W :j
 
allemaal bedankt voor de felicitaties hé *O* *O*

en weer op naar de 31 O-)

@CHE dubbel sterkte hé , hopen maar dat alles weer goed komt meissie :Y


op naar de 31 en dan al een complete witte staart? geloof er niets van...

maar proficiat schat.. :j :W :W (vanavond zijn we bij de shell voor gebak)
 
moet je dr wel een goede lucht buks achter hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel ;)

ben een tijdje geleden ook met hoekske aan het zoeken geweest naar een goede maar betaalbare comprsor aan het zoeken geweest voor wat lucht gereedschap maar lag nog ver boven buget zeg maar. dus heb het ff op de langere baan geschoven.

Eerst me bike schuur afmaken dan kan ik aan me spuithok beginnen/verder gaan :Y


met een beetje geluk over een jaar dus :X :X :X

Compressor is in da house 8-)

Alleen nog een hydrolische motorbrug :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan