Roosendaal en omgeving "De Speeltuin" deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
coole reacties!!
goede midag allemaal

hij is van een man geweest die hem redelijk impulsief heeft gekocht, maar dat bleek niet echt zijn ding te zijn, dus heeft hij weer een andere gekocht, ik zeg dat is erg aardig van hem :Y .

zometeen eerst ff boodschappen doen, want heb geen ruk in huis na dit weekend, ach het is weer bijna vrijdag!!

grtz mooier met motor!! :+

Mooie motor :Y Rijden super ook!
 
Ik vindt het een typische Suzuki-rijder... Eerst stoere praatjes, om vervolgens met publiek op z'n bek te gaan :P

pfew, dacht even dat je het over mij had, maar bij mij was het met een Honda :)

full
 
Zou ik niet doen :N :N Die dagen zitten zo vol, beter een mailtje er achteraan sturen.
Heb een nieuwe reservering gedaan, MET pitbox, maar nu gaat Thug misschien niet mee B| Kortom, een pitbox voor mezelf voor 2 dagen is ook een beetje kansloos. Iemand die nog ruimte in een pitbox nodig heeft ?
 
Wees blij dat Thug niet meegaat. Je moet namelijk € 50 borg betalen en ik zie hem er gerust voor aan dat ie zelfs een pitbox kapot kan krijgen :X

:o

Maar op Motormaf.nl is nogal wat uitwisseling van pitboxen. Misschien kun je het daar ook voordragen?
 
Laatst bewerkt:
hey luitjes,

zaterdag 20 december is ie klaar en kan ik hem ophalen, het uitlaatje mst ie nog bestellen bij de importeur })
maar dat wachten overleef ik nog wel ff denk ik :9~

tot vanavond! :W *O*
 
Eindelijk klaar :+
Nou hier komen ze in verkorte vorm :P

De tekening
[afbeelding]

De lijnen
[afbeelding]

Inkleuren
[afbeelding]

Eindresultaat
[afbeelding]



Ziet er strak uit,ruigpoot,,,,, :P .Pas maar op ..tis verslavend.

Nu nog paar x zonnebanken en minder doner....moet jij eens opletten wat er gaat gebeuren.... 8-)

(waar zijn deze eigenlijk gezet?Ja op je arm....duh.. ;) .maar wie heeft ze gezet?) :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan