Roosendaal en omgeving "De Speeltuin" deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
fluG
full
 
_O- _O- OMLAAG natuurlijk, ik dacht dat zelfs JIJ dat wel zou begrijpen rob _O-

tenzij ik jou nog een keer op mijn motor laat rijden, dat laatste rondje duurde wel ERG lang!!!
 
Laatst bewerkt:
Zit ik gisteravond nog even te MSN'en met een spaanse schone (voor Glijer, dat barmeisje uit discotheek in Mojacar)

Doe haar een paar "verzoekjes" en ze reageert steeds met jajaja. Ik denk, dat gaat goed.

Maar ik zie niks gebeuren. Na een tijdje toch maar eens gevraagd wat jajaja betekent...

Betekent dus hahaha :(

:)
 
Zit ik gisteravond nog even te MSN'en met een spaanse schone (voor Glijer, dat barmeisje uit discotheek in Mojacar)

Doe haar een paar "verzoekjes" en ze reageert steeds met jajaja. Ik denk, dat gaat goed.

Maar ik zie niks gebeuren. Na een tijdje toch maar eens gevraagd wat jajaja betekent...

Betekent dus hahaha :(

:)

_O- _O- _O-
 
Ziet er strak uit,ruigpoot,,,,, :P .Pas maar op ..tis verslavend.

Nu nog paar x zonnebanken en minder doner....moet jij eens opletten wat er gaat gebeuren.... 8-)

(waar zijn deze eigenlijk gezet?Ja op je arm....duh.. ;) .maar wie heeft ze gezet?) :W

het is echt super verslavend .
ik weet er alles van.
heb er zelf ook al 4

gr smoking vrouwtje
 
Zit ik gisteravond nog even te MSN'en met een spaanse schone (voor Glijer, dat barmeisje uit discotheek in Mojacar)

Doe haar een paar "verzoekjes" en ze reageert steeds met jajaja. Ik denk, dat gaat goed.

Maar ik zie niks gebeuren. Na een tijdje toch maar eens gevraagd wat jajaja betekent...

Betekent dus hahaha :(

:)


hahahaha _O-
 
ik weet vanavond meer of ik nog mee kan of niet...

heb een onverwachte rekening gekregen van 17** euro :(

dus tja dat is geld wat ik nu 1,2,3 niet heb en dus moet ik waarschijnlijk Spa laten vallen '( '( '(

baal dr ZEER stevig van kan ik je zeggen :r :r :r
 
Zit ik gisteravond nog even te MSN'en met een spaanse schone (voor Glijer, dat barmeisje uit discotheek in Mojacar)

Doe haar een paar "verzoekjes" en ze reageert steeds met jajaja. Ik denk, dat gaat goed.

Maar ik zie niks gebeuren. Na een tijdje toch maar eens gevraagd wat jajaja betekent...

Betekent dus hahaha :(

:)

Dat was een HELE schone ja :9 :9
 
Dusssss.....geen circuit rijden ;) je hebt toch op zijn minst iets van een karretje nodig, of niet??? Wel duizenden euro's in motor en pak steken maar 400 voor een kar?? Wel bij iedereen zeuren om mee te mogen rijden :+ ;)
ik zoek ook nog een aanhangertje, dus als je wat weet O-)
hoop wel dat dan ondertussen mijn trekhaak binnen is
3 november is mijn auto geleverd en binnen 3 weken moest ie terug voor de afneembare trekhaak, maar zover nu bekend is de trekhaak half januari leverbaar B|
 
ik zoek ook nog een aanhangertje, dus als je wat weet O-)
hoop wel dat dan ondertussen mijn trekhaak binnen is
3 november is mijn auto geleverd en binnen 3 weken moest ie terug voor de afneembare trekhaak, maar zover nu bekend is de trekhaak half januari leverbaar B|
marktplaats en MF in de gaten houden ik had binnen 1 week 5 goede op het oog :Y

heb er uit eindelijk 1 gekocht die het minste vroeg en heb dr nog steeds veel plezier van *O*

ow en Taz en Party en John en..... :+
 
marktplaats en MF in de gaten houden ik had binnen 1 week 5 goede op het oog :Y

heb er uit eindelijk 1 gekocht die het minste vroeg en heb dr nog steeds veel plezier van *O*

ow en Taz en Party en John en..... :+
ja staat momenteel niet echt veel naar mijn zin op (vorige week dan)
 
Patser, moet je je (weliswaar erg mooie 12e) laagste tijd van 2:44:072 weer effe showen :o

Ga ik in 2009 proberen wat van mijn 2:56:046 af te rijden...
 
Laatst bewerkt:
ik weet vanavond meer of ik nog mee kan of niet...

heb een onverwachte rekening gekregen van 17** euro :(

dus tja dat is geld wat ik nu 1,2,3 niet heb en dus moet ik waarschijnlijk Spa laten vallen '( '( '(

baal dr ZEER stevig van kan ik je zeggen :r :r :r
euh die krijg je niet zo maar, wat heb je gedaan :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan