Tazman_3
MF veteraan
mogge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je bent de 3ejoe hoe 2 de
tja tis een duc rijder he, blijft een optimistje bent de 3e
ik ben niet helemaal tevreden over de remmen. en als ik dan toch alles aan ga pakken kwa vering, tandwielen, blok waarom dan de remmen overslaan
ik merkte op spa al dan na 1 rondje de remmen heel sponzig werden. had ik op VdV en Assen EN zolder helemaal veel last van. en vind ik toch niet lekker rijden. heb liever een kei harde dan een slape
Bang dat je me niet bij gaat houdenik ben niet helemaal tevreden over de remmen. en als ik dan toch alles aan ga pakken kwa vering, tandwielen, blok waarom dan de remmen overslaan
ik merkte op spa al dan na 1 rondje de remmen heel sponzig werden. had ik op VdV en Assen EN zolder helemaal veel last van. en vind ik toch niet lekker rijden. heb liever een kei harde dan een slape
Wa liefik hoorde een paar weken geleden een verhaal over iemand die 'per ongeluk' zijn huis-kat in het was machien had gedaan en dat daardoor de kat was overleden. Ik dacht JEZUS WAT EEN LUL DAT ZIE JE TOCH!!!!
uh tja FL liep daarstraks langs de droger en ziet dit
[afbeelding]
voor de duidelijkheid. de droger had net z'n ding gedaan dus alles was nog lekker warm
ik hoorde een paar weken geleden een verhaal over iemand die 'per ongeluk' zijn huis-kat in het was machien had gedaan en dat daardoor de kat was overleden. Ik dacht JEZUS WAT EEN LUL DAT ZIE JE TOCH!!!!
uh tja FL liep daarstraks langs de droger en ziet dit
[afbeelding]
voor de duidelijkheid. de droger had net z'n ding gedaan dus alles was nog lekker warm
Verslagje van Rob
Mijn verslagje van het laatste dagje Zolder voor dit jaar.
De zondagsessies zaten kort op elkaar: 5 sessies tussen 10u en 16u, zonder pauzes. De baan was nog erg nat bij de eerste sessie, dus niet gereden.
De 2e sessie was de baan nog niet helemaal droog, maar ik besloot toch maar een poging te wagen. Lekker in mijn ritme gekomen op de droge strookjes op de baan. Wel een "oeps, dat had anders kunnen aflopen" momentje gehad, toen ik op de sacramentsheuvel iemand binnendoor inhaalde. Dat natte stuk bleek namelijk vol met natte dennenaalden te liggen. Dus maar niet te veel gas gegeven, maar het ging gelukkig zonder problemen.
De tank vol gemikt en daarna de volgende sessie lekker kunnen rijden. Mijn laptimer was niet ingesteld, dus tijden weet ik niet. De baan was wel helemaal droog inmiddels en ik zat te genieten op de fiets. Wel waren er ongelooflijk veel erg langzame rijders die gewoon gevaarlijk rond gingen en die de ideale lijnen alleen uit de Hustler leken te kennen.
De sessie erna had ik de laptimer ingesteld en ging ik lekker rond. Wel weer erg veel groepjes, waar ik even doorheen moest rammen. Liet af en toe wel een paar mensen flink schrikken, maar had geen zin om achter het getreuzel te zitten. Deze sessie mijn PR ietsjes scherper gesteld met 1:48:8.
De laatste sessie was wat korter dan gepland. Na een aantal rondjes heerlijk rondgaan in jammer genoeg erg langzaam verkeer was mijn PR nog iets scherper gesteld met 1:48:4. Daar moest zeker nog makkelijk wat vanaf kunnen en ik zat lekker in mijn ritme, maar de motor begon ineens raar te doen bij volgas. Dacht dat misschien mijn quickshifter storing had.
Toen ie weer raar deed bij opkomen rechte stuk voor start/finish besloot ik er maar gauw vanaf te gaan via de ambulance uitrit. Er zou namelijk een 3-uurs endurance rit van start gaan na mijn sessie en als ik dan ergens achter op de baan sta, kon ik de motor nooit terughalen voordat die wedstrijd voorbij is. MSH zal je niet helpen, gezien de vele gestrande motoren die her en der inmiddels langs de baan stonden.
De storing bleek een dom foutje. Normaal kon ik namelijk makkelijk 3 sessies rijden met een volle tank, maar dat bleek deze dag anders
De organisatie was zoals Ron al aangaf helemaal kut. Veel motoren die de baan afgingen en die lieten ze gewoon aanmodderen. Hulp hoef je daar niet te verwachten van baco's en overige officials. Mijn op één na laatste sessie is constant onder geel verreden, doordat er een motor in het grind stond die niet meer weg kon komen. Stond precies in het verlengde van de ideale lijn in een bocht, levensgevaarlijk dus. Maar hulp kreeg ie niet, dus bleven de Belgische zolderpipo's met hun gele vlaggen wapperen.
Nicole en Niels waren er ook bij en Buckie en Roykuh kwamen ook nog buurten. Niels heeft zowat de hele dag rondgereden op zijn minibike en trok veel bekijks
Bij terugkomst nog lekker gewokt met zijn 6-en en zo de erg leuke, gezellige en ietwat vermoeiende dag afgesloten.
@ Rob: welke remblokken gebruik je ? SBS ? PF ?
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Ik zou het eerst in de olie en de remblokken zoeken, dat kost het minst. Wat voor remblokken heb je nu?
Met mijn fiets is het echt ongelooflijk hoe hard en makkelijk die remt nou. Zitten nou carbon blokken in en na 2 x remmen weet je niet wat je meemaakt. Heb natuurlijk de Brembo klauwen en een Brembo RCS hoofdremcilinder, maar het waren de carbon blokken die enorm veel verschil maakten met de standaard blokken.
Ow, s.v.p. dit bericht niet kwoten in verband met klachten
Goeie morgen mensen....
Gaat er iemand toevallig 15 Okt nog naar Zolder? Ga maybe een dagje open uitlaat boeken Alleen moet even kijken of ik dan vrij ben of niet! Anders ga ik hem boeken voor €90,-
Goeie morgen mensen....
Gaat er iemand toevallig 15 Okt nog naar Zolder? Ga maybe een dagje open uitlaat boeken Alleen moet even kijken of ik dan vrij ben of niet! Anders ga ik hem boeken voor €90,-
Goeie morgen mensen....
Gaat er iemand toevallig 15 Okt nog naar Zolder? Ga maybe een dagje open uitlaat boeken Alleen moet even kijken of ik dan vrij ben of niet! Anders ga ik hem boeken voor €90,-
AUWWWWWWWWWWWAls de weersverwachting goed is waarschijnlijk Hoekske en ik ook. Maar dan boeken we pas op het laatste moment. En 12 oktober laatste keer Zandvoort voor dit jaar.
@ White, toen heb ik niet eens kans gehad om te remmen.
[afbeelding]
Blijft een mooie foto
laten we het op indrukwekkend houdenBlijft een mooie foto
nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel hoop ik